Scarlet en hun activatiekosten

Zit je met opmerkingen en een paar vragen over Scarlet of in verband met het vroegere SurfADSL, Tiscali of dxADSL? Post ze dan hier maar.
bollegijs
Premium Member
Premium Member
Berichten: 654
Lid geworden op: 31 jul 2019, 13:26
Uitgedeelde bedankjes: 37 keer
Bedankt: 18 keer

Goztow schreef:Straks trekken ze hun voorstel terug in, als je niet akkoord bent. Take the money and run!
geld is niet de hoofdreden :-D als ze die korting in schijven geven is het toch al te laat, want straks wacht EDPnet :banana: :banana:

Spuugzat hoe keer op keer de monopolisten te werk gaan. Zou in Hong Kong niet mogelijk zijn hoor :wink: (grapje)
bollegijs
Premium Member
Premium Member
Berichten: 654
Lid geworden op: 31 jul 2019, 13:26
Uitgedeelde bedankjes: 37 keer
Bedankt: 18 keer

Hier letterlijk het antwoord van Scarlet op de vraag van ik en velen:
"Een activatiekost wordt aangerekend wanneer er een nieuw product geactiveerd dient te worden op het netwerk. Ook bij een omschakeling van van product gebeurd er immers een nieuwe activatie waarbij ook Scarlet een activering betaald aan de toegangsoperator."
Iemand die technische kennis heeft over zo zaken? Klopt dit? Dus EPDnet en Orange betalen ook activatiekosten bij deze situatie alleen schelden ze die kosten automatisch kwijt. Ik voel aan me dikke teen dat dit niet klopt maar ik ben maar domme Belg he :bang:
Funfile
Pro Member
Pro Member
Berichten: 325
Lid geworden op: 28 jan 2006, 11:00
Locatie: Kinrooi
Uitgedeelde bedankjes: 69 keer
Bedankt: 27 keer

Waarschijnlijk betalen die andere operatoren ook zo'n kost.

Toen ik vroeger nog bij EDPnet zat en van de een formule overschakelde naar de andere, toen rekende EDPnet me die kost nog door (en ze zullen heus niet de enige provider zijn geweest die dit deed).

Vermoedelijk dat operatoren zoals EDPnet die kosten tegenwoordig ten laste nemen om klanten te winnen / houden.
Pluk de dag

Internet : Hoofdlocatie : Epic Combo Light Experience : 1 mobiel abo + Internet comfort + Light TV (Pickx)
2e locatie : Orange Flybox Easy Internet atHome 150 GB
OS : Windows 10, Linux Mint
fluppie
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3288
Lid geworden op: 18 feb 2008, 17:55
Uitgedeelde bedankjes: 114 keer
Bedankt: 60 keer

Kan dit begrijpen,het is heel moeilijk geworden voor de kleine aanbieders van internet,en vast bellen.Er waren er destijds veel meer dan nu.
Plaats reactie

Terug naar “Scarlet (SurfADSL, Tiscali, dxADSL)”