limiet

Zit je met opmerkingen en een paar vragen over Scarlet of in verband met het vroegere SurfADSL, Tiscali of dxADSL? Post ze dan hier maar.
Plaats reactie
eldiablo
Pro Member
Pro Member
Berichten: 277
Lid geworden op: 26 jun 2005, 21:53
Locatie: Waregem

hallo, ik zat vroeger bij tiscali, nu is dit dus overgenomen door scarlet, sinds juli heb ik dus een limiet bij scarlet ipv tiscali, ondertussen is er een maand voorbij maar blijft mijn limiet gewoon doorlopen ipv te resetten terwijl er stond dat op 1augustus mijn limiet terug gereset ging worden.
Zijn er nog mensen met dit probleem?
Kheb ondertussen al een contactpagina ingevuld, maar veel zin hebben ze daar blijkbaar niet om te antwoorden.
Gebruikersavatar
Block
Erelid
Erelid
Berichten: 1740
Lid geworden op: 31 jul 2005, 01:08
Uitgedeelde bedankjes: 130 keer
Bedankt: 76 keer

Dit lees ik op mijn.scarlet.be

* niet geldig voor klanten die nog niet naar het Scarlet netwerk gemigreerd zijn (vooral ex-Tiscali klanten). U ontvangt een e-mail op uw contactadres vanzodra de snelheid van uw verbinding wordt teruggebracht naar deze van een gewone inbelverbinding).
eldiablo
Pro Member
Pro Member
Berichten: 277
Lid geworden op: 26 jun 2005, 21:53
Locatie: Waregem

ja maar het sterretje staat bij

of verder surfen tot het einde van uw facturatieperiode aan de snelheid van een klassieke verbinding (dit is de snelheid van een gewone inbelverbinding ipv een breedbandverbinding)*

wil dit dan niet zeggen dat de smalband pas later ofzo in gang gezet wordt?
Gebruikersavatar
Robbe
El Robre
El Robre
Berichten: 2861
Lid geworden op: 30 jun 2005, 22:45
Twitter: infocaris
Locatie: Kortrijk
Uitgedeelde bedankjes: 3 keer
Contacteer:

eldiablo schreef:ja maar het sterretje staat bij

of verder surfen tot het einde van uw facturatieperiode aan de snelheid van een klassieke verbinding (dit is de snelheid van een gewone inbelverbinding ipv een breedbandverbinding)*

wil dit dan niet zeggen dat de smalband pas later ofzo in gang gezet wordt?


Ik denk dat ge het zo moet bezien :
Nog niet onder Scarlet Controle, nog niet gemigreerd.

Block schreef:* niet geldig voor klanten die nog niet naar het Scarlet netwerk gemigreerd zijn (vooral ex-Tiscali klanten).


Nadat de migratie van die klanten is doorgevoerd & de huidige Scarlet gebruikers :
Wel onder Scarlet Controle, gemigreerd.

Block schreef:U ontvangt een e-mail op uw contactadres vanzodra de snelheid van uw verbinding wordt teruggebracht naar deze van een gewone inbelverbinding).
Gebruikersavatar
Kokki
Pro Member
Pro Member
Berichten: 251
Lid geworden op: 07 nov 2004, 14:40
Uitgedeelde bedankjes: 6 keer
Bedankt: 2 keer

Nu je het zegt. Ik was ook in de veronderstelling dat mijn meter gereset ging worden. :-(
OPGELET: de volumemeter is gelinkt aan uw facturatiecyclus. Uw maandelijkse factuur wordt opgesteld op 1 september. Dat betekent dat de teller op 1 september terug op nul wordt gezet.


Dat staat er bij. Sinds wanneer krijg ik facturen om de 2 maanden :???:
Sinds de overname dus.
Ik kom van Academic Broadband (ook Tiscali maar dan zonder meter) en mijn laatste factuur dateert van 27/07 en was 25€ zoals gewoonlijk.
Ik ben wel benieuwd wat er gaat gebeuren, want ik zit nu op 13,7 GB. 'k ga er dus gegarandeerd over de 15 zitten op het einde van de maand.
Gebruikersavatar
Robbe
El Robre
El Robre
Berichten: 2861
Lid geworden op: 30 jun 2005, 22:45
Twitter: infocaris
Locatie: Kortrijk
Uitgedeelde bedankjes: 3 keer
Contacteer:

Kokki schreef:Nu je het zegt. Ik was ook in de veronderstelling dat mijn meter gereset ging worden. :-(
OPGELET: de volumemeter is gelinkt aan uw facturatiecyclus. Uw maandelijkse factuur wordt opgesteld op 1 september. Dat betekent dat de teller op 1 september terug op nul wordt gezet.

Dat staat er bij. Sinds wanneer krijg ik facturen om de 2 maanden :???:
Sinds de overname dus.
Ik kom van Academic Broadband (ook Tiscali maar dan zonder meter)


Ik kom ook van Tiscali, maar heb daar met mijn Fastdsl Go nooit een meter te zien gekregen :?

Heb er zelfs ooit is achter gevraagd, en er werd gezegd dat die er ooit wel zou komen maar niet direct ... en toen was er SCARElet :P
Sparky
Pro Member
Pro Member
Berichten: 387
Lid geworden op: 02 jan 2005, 21:50
Uitgedeelde bedankjes: 257 keer
Bedankt: 18 keer

Normaal word u limiet gereset wanneer je uw contract hebt getekent (dacht ik :)). Ik word dus 28ste van elke maand gereset. :)
Gebruikersavatar
Kokki
Pro Member
Pro Member
Berichten: 251
Lid geworden op: 07 nov 2004, 14:40
Uitgedeelde bedankjes: 6 keer
Bedankt: 2 keer

Sparky schreef:Normaal word u limiet gereset wanneer je uw contract hebt getekent (dacht ik :)). Ik word dus 28ste van elke maand gereset. :)


Bij mij zal het ook rond de 28 ste zijn, maar dat is dus wel niet gebeurd. Mijn periode is op 3 juli begonnen, en loopt nog steeds volgens my scarlet :?

Afwachten maar.
Sparky
Pro Member
Pro Member
Berichten: 387
Lid geworden op: 02 jan 2005, 21:50
Uitgedeelde bedankjes: 257 keer
Bedankt: 18 keer

Kokki schreef:
Sparky schreef:Normaal word u limiet gereset wanneer je uw contract hebt getekent (dacht ik :)). Ik word dus 28ste van elke maand gereset. :)


Bij mij zal het ook rond de 28 ste zijn, maar dat is dus wel niet gebeurd. Mijn periode is op 3 juli begonnen, en loopt nog steeds volgens my scarlet :?

Afwachten maar.


Ga een naar "Mijn Scarlet" en kijk bij "Verbruik" dan klik eens op "Overzicht Voorbije periodes" dan zie je normaal van wanneer tot wanneer uw limiet gaat :)

overzicht_verbruik.jpg
eldiablo
Pro Member
Pro Member
Berichten: 277
Lid geworden op: 26 jun 2005, 21:53
Locatie: Waregem

bij die periodes is het gewoon leeg bij mij :P
zou dit dan werkelijk willen zeggen dat de ex-tiscali klanten geen limiet hebben tot de volledige integratie tot het scarlet network?
zoja= ZAAALIG :P
Sparky
Pro Member
Pro Member
Berichten: 387
Lid geworden op: 02 jan 2005, 21:50
Uitgedeelde bedankjes: 257 keer
Bedankt: 18 keer

eldiablo schreef:bij die periodes is het gewoon leeg bij mij :P
zou dit dan werkelijk willen zeggen dat de ex-tiscali klanten geen limiet hebben tot de volledige integratie tot het scarlet network?
zoja= ZAAALIG :P


In het begin toen ik scarlet one had, stond er ook NIKS :p (ben geen ex-tiscali klant ;-) ) maar na een tijdje komt dat wel :)
Jefke
Starter
Starter
Berichten: 23
Lid geworden op: 09 apr 2004, 13:10

Juist de meter nagezien, is nu in orde! Een uur geleden nog niet.
Plaats reactie

Terug naar “Scarlet (SurfADSL, Tiscali, dxADSL)”