migratie edpnet (te) positief...

Hier kan je alles kwijt over EDPnet
Plaats reactie
tien
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 102 keer
Bedankt: 65 keer

Bij stopzetting dommel overgestapt naar proximus (paniekreactie :oops: ex-tiscali en ex-telindus, "you can't run" ) en ipv 1 disconnectie per dag naar verschillende, over het algemeen vrij korte.
Al enkele weken veel disconnects (sync weg) en zeer lang (half uur tot halve dag) tot er terug connectie was, soms maar voor enkele minuten. Traffic over backup naar +- 30G dus wordt irritant (kunt niet beweren dat ik geen geduld heb, problemen zijn zelfs interessant om failover te leren :lol: ).

Aangezien ik zeer weinig bel en proximus schriftelijke communicatie fel ontmoedigd (menu is irritanter dan telefoonmenu) de migratie naar EDP aangevraagd.
Het rare is nu dat het gewoon terug werkt. Tech is alleen thuis geweest om modem aan te sluiten, even daarna wel disconnect gehad (toch verandering in rop? mag edp tech dat of enkel BGC?) maar sindsdien stabiel. Had verwacht dat ik na overstap ticket zou moeten aanmaken maar ziet er ok uit.

Anyway, niet klagen, gewoon beetje in de war :lol:
splinterbyte
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 125 keer
Bedankt: 52 keer

is je sync veranderd dan?
tien
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 102 keer
Bedankt: 65 keer

die is ook hetzelfde (had daar minder verwacht) (70/30)

misschien de kabel modem-ntp (bgc tech had de connector afgeknipt en nieuwe aangezet voor bbox), moet thuis eens controleren of die effectief vervangen is. Lijkt me nog een logische verklaring :)
Plaats reactie

Terug naar “EDPnet (LaTribu)”