De interesse voor Belgacom TV is voorlopig nog erg mager.
Volgens informatie van Het Laatste Nieuws kan de digitale televisie bij de start van de voetbalcompetitie slechts rekenen op 2.000 à 3.000 klanten. Belgacom-woordvoerder Jan Margot: "Voor de eerste officiële cijfers is het wachten tot februari volgend jaar".
Bron: HLN
Nog geen 3.000 klanten voor Belgacom TV
-
- Premium Member
- Bedankt: 1 keer
hahahahaaaa
Dat doet echt deugd...
Alhoewel ik al verrast ben dat ze de 3000 gehaald hebben. Ik vraag mij trouwens af hoeveel daarvan speciaal van een andere ISP zijn overgestapt...
Dat doet echt deugd...
Alhoewel ik al verrast ben dat ze de 3000 gehaald hebben. Ik vraag mij trouwens af hoeveel daarvan speciaal van een andere ISP zijn overgestapt...
Laatst gewijzigd door Siglo 07 aug 2005, 14:58, in totaal 2 gewijzigd.
Pengu schreef:Ik hoop voor hen dat het de grootste flop wordt die ze ooit hebben meegemaakt. Geld hebben ze in elk geval genoeg. Bende profiteurs!
zo mag je niet denken. Belgacom waagt zich aan iets nieuws en we kunnen er allemaal voordeel uithalen als ze slagen in hun opzet. Wat wel moet is dat er een wet komt ivm trust-vorming. Dat is wat er nu gebeurt in dit land... trustvorming en dat is in het nadeel van de consument. We zitten met een vals gevoel van concurrentie maar die is er eigenlijk niet.
- Kwabber
- Pro Member
- Bedankt: 3 keer
Kochanie schreef:zo mag je niet denken. Belgacom waagt zich aan iets nieuws en we kunnen er allemaal voordeel uithalen als ze slagen in hun opzet.
Dat ze dan maken dat het technisch deftig werkt en geen half product leveren gewoonweg om Telenet voor te zijn!
blabla
Anonymous schreef:En hoeveel van die 3.000 zijn GEEN Belgacom werknemers...
Einde 2004:Toespraak van de voorzitter Theo Dilissen.
17.000 personeelsleden.
Augustus 2005:
2 à 3.000 bgcTV aangeslotenen.
Ik vrees dat Maandag 08/08/2005 een vlammende interne nota zal circuleren in niet nadergenoemde burelen !
It's better to be pissed off than pissed on.
- Phuncz
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 30 keer
- Bedankt: 24 keer
Zoals anderen al hebben gezegd: laat ze het maar voelen !
Ze moeten het ook eens doorhebben dat ze niet alles zomaar kunnen doen, wel of niet wettelijk verantwoord. Iedereen lacht zich een deuk met BelgacomTV ! Dat ze "iets nieuws" proberen is niet terzake, dat het wel of niet goed uitgevoerd wordt, is wat van belang is. De puur slechte commentaren, nieuwsitems, columns en artikels over B-TV zegt genoeg.
Ze moeten het ook eens doorhebben dat ze niet alles zomaar kunnen doen, wel of niet wettelijk verantwoord. Iedereen lacht zich een deuk met BelgacomTV ! Dat ze "iets nieuws" proberen is niet terzake, dat het wel of niet goed uitgevoerd wordt, is wat van belang is. De puur slechte commentaren, nieuwsitems, columns en artikels over B-TV zegt genoeg.
Anonymous schreef:En hoeveel van die 3.000 zijn GEEN Belgacom werknemers...
ahahahah, hij heeft inderdaad een point
test users in huis hé
en hoeveel gaan er van die test users afhaken in september als hij de prijs te weten zal komen
- brooklyn
- Elite Poster
Belgacom heeft geld veel geld, Ze kunnen elke isp zo doodknijpen als ze willen. ipv van hun netwerk vlugger om te vormen naar vdsl dan konden ze HDTV aanbieden.....
maar nee voor hun telt enkel de kassa, en nu zitten ze met een probleem
ze raken hun product niet kwijt aan de straatstenen.
stel je voor ,voor 50 EURO ----> VDSL,HDTV en geen limit
iedereen stapt toch over
maar nee ze lopen hopeloos achter nu
iedereen stapt toch over
PC1: Intel Core 2 Duo E6600 - 2GB DDR2 SDRAM PC6400 - ASUS P5B Deluxe - GeForce 8800GTS 320MB DDR3 - Western Digital 35GB Raptor - 3.1TB HD space
PC2: AMD3600 - 1GB DDR - ASUS A8N Deluxe - ATI 3850 -
Dvico Tvix 6500A user
brooklyn schreef:Belgacom heeft geld veel geld, Ze kunnen elke isp zo doodknijpen als ze willen. ipv van hun netwerk vlugger om te vormen naar vdsl dan konden ze HDTV aanbieden.....
iedereen stapt toch over
dit is nu wel overdreven he, maar idd, ze hadden veel beter vdsl overal klaar gemaakt en dan hdtv ofzo beginnen uitzenden voor een redelijk bedrag. en eens zonder zo een stom limietje, dat ze dan een limiet van 100gb nemen ofzo he
- Phuncz
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 30 keer
- Bedankt: 24 keer
Waarom zouden ze het nu, voor de freaks, doen ? Hoeveel mensen in België hebben een HDTV ? Nog veel te weinig voor hun om ermee van start te gaan. Het zal nog een paar jaartjes wachten zijn daarvoor en ondertussen moet je je maar tevreden stellen met BelgaKrom TV, meer dan 50€ de maand om 3x VRT en 5x RTBF te zien.
- brooklyn
- Elite Poster
mm2 schreef:Ik denk dat de kern van de zaak samen te vatten is tot: te ingewikkeld en te duur voor de grote massa.
nee de kern van de zaak is, de citroen volledig uitpersen en dan overstappen naar een nieuwe technologie.
PC1: Intel Core 2 Duo E6600 - 2GB DDR2 SDRAM PC6400 - ASUS P5B Deluxe - GeForce 8800GTS 320MB DDR3 - Western Digital 35GB Raptor - 3.1TB HD space
PC2: AMD3600 - 1GB DDR - ASUS A8N Deluxe - ATI 3850 -
Dvico Tvix 6500A user
- Teebee
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 17 keer
- Bedankt: 40 keer
Op deze telefoonlijn zal de VDSL-technologie waarschijnlijk beschikbaar zijn vanaf begin 2008 . Kunt u niet wachten tot deze datum? Weet dan dat ADSL een alternatief kan zijn dat tegemoetkomt aan uw verwachtingen. Voor meer informatie, klik hier
Geen BGC TV voor mij dan
Geen BGC TV voor mij dan