Telenet wifree troubles

Heb je vragen of opmerkingen over deze provider via de kabel? Post dan je vragen hier.
Plaats reactie
wimpie3
Premium Member
Premium Member
Berichten: 460
Lid geworden op: 22 dec 2004, 14:17
Uitgedeelde bedankjes: 5 keer
Bedankt: 53 keer

Ik probeer me met een wifree AP te verbinden. Verbinding lukt, maar ik krijg de melding dat er geen internet op de wifi verbinding actief is. Ik heb thuis een modem only, krijg je als klant geen wifree toegang als je zelf ook geen wifree aanbiedt?
fusionbe
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 42
Lid geworden op: 05 aug 2005, 17:41
Bedankt: 3 keer

Je moet in 'mijn telenet' bij modeminstellingen de wifree inschakelen.

'Telenet Wi-Free zorgt ervoor dat je ook buitenshuis op heel wat locaties draadloos internet kan gebruiken. Je Wi-Free moet wel aan staan om hiervan te kunnen genieten.'
datakiller
Premium Member
Premium Member
Berichten: 639
Lid geworden op: 01 jan 2018, 18:00
Uitgedeelde bedankjes: 47 keer
Bedankt: 27 keer

Hier werkt WiFree met modem-only, eens Telenet bellen?
Telenet Business: https://www.speedtest.net/result/c/5633 ... 7afc9c.png
Orange Go Extreme:
dbiphoner
Plus Member
Plus Member
Berichten: 180
Lid geworden op: 26 okt 2010, 15:35
Uitgedeelde bedankjes: 9 keer
Bedankt: 4 keer

fusionbe schreef:Je moet in 'mijn telenet' bij modeminstellingen de wifree inschakelen.

'Telenet Wi-Free zorgt ervoor dat je ook buitenshuis op heel wat locaties draadloos internet kan gebruiken. Je Wi-Free moet wel aan staan om hiervan te kunnen genieten.'
Beste, modem only klanten hebben niet de optie om Wifree aan te zetten in mijn Telenet, niettegenstaande moet hij gewoon kunnen inloggen... ik heb ook gewoon wifree als modem only klant.
wimpie3
Premium Member
Premium Member
Berichten: 460
Lid geworden op: 22 dec 2004, 14:17
Uitgedeelde bedankjes: 5 keer
Bedankt: 53 keer

Heb eens op een andere plaats geprobeerd, en daar werkt het. Bedankt! Zal een lokaal probleem geweest zijn met een toegangspunt ofzo.
Plaats reactie

Terug naar “Telenet (Base, Chello, UPC)”