Waarom? Bizz club stopt op 30/11/2019. Sinds juli komen er al geen punten meer bij. De meesten onder ons hebben wel nog een klein saldo over dat we niet kunnen opgebruiken. Als we die allemaal in één "pot" gooien dan kunnen we toch nog enkele donaties doen aan het goede doel via bizz club.
Tegen wanneer? Zo snel mogelijk want je weet nooit dat Proximus opeens bepaalde doelen uit voorraad neemt. Alleszins voor 29/11.
Anoniem? De ganse operatie is anoniem en gaat dus niet gepaard met uitwisseling van persoonsgegevens. Het enige dat ik krijg is je lidnummer, dat niet traceerbaar is.
De pot? Ik stel voor om de pot te zijn. Mag je me vertrouwen? Volgens mij wel
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Hoe? In onderstaande afbeelding krijg je een overzicht hoe je kunt doneren. Dit doe je vanaf https://www.proximus.be/login . Mijn lidnummer is 2440000237642560. Meer info hieronder.
Als je problemen hebt, dan mag je vragen stellen in deze topic.
Laat zeker iets weten als je de overdracht hebt gedaan
![Wink ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
Als je een voorkeur hebt voor een goed doel, dan mag je dat alleszins vermelden. In functie van het aantal punten zal ik ze anders gewoon verdelen over de verschillende aanwezige goede doelen.
Het startsaldo dat ik inbreng is dus 508 punten. Vanaf ik een zeker aantal punten heb, zal ik deze gebruiken en posten voor welk goed doel het gebruikt is.
Ik hoop op een goede deelnamegraad
verzameld puntenaantal op 3 november
28675