Blijkbaar door de GDPR worden gesprekken maar deels opgenomen. Iemand die een app kent, waarbij wel beide partijen opgenomen worden?
Nee, ik plan geen bomaanslagen.
Call Recording op Android (2-weg)
- NuKeM
- Content Editor
- Uitgedeelde bedankjes: 67 keer
- Bedankt: 156 keer
- Contacteer:
Het ligt blijkbaar aan Google? https://issuetracker.google.com/issues/37093263#c13
Uit interesse net even geprobeerd (Call recorder app uit F-Droid store) op mijn LineageOs 16 (Android 9) met MicroG rom en bij mij lijkt het nog te werken. Naar ik las zou je als je root bent dit ook terug kunnen aanzetten, maar dat moet je willen zijn natuurlijk.
Uit interesse net even geprobeerd (Call recorder app uit F-Droid store) op mijn LineageOs 16 (Android 9) met MicroG rom en bij mij lijkt het nog te werken. Naar ik las zou je als je root bent dit ook terug kunnen aanzetten, maar dat moet je willen zijn natuurlijk.
-
- Moderator
- Uitgedeelde bedankjes: 820 keer
- Bedankt: 2998 keer
Is het niet zo dat Google alle 3rd Party Recording Apps de toegang ontzegd heeft tot de noodzakelijke telefoonfuncties?
AFIK een nieuwe Google Policy, sedert een 6-tal maanden.
De enige recording die Apps die wel nog werken, zouden dan deze van de OEM's (ingebouwd)?
De enige recording die Apps die wel nog werken, zouden dan deze van de OEM's (ingebouwd)?
VoIP: WeePee (vaste nummers geporteerd), Sipgate.de, Sipgate.co.uk, MegaVoip (uitgaand België).
Provider: Proximus Start (60/4 mbps down/up).
Modem/Router: Fritz!Box 7590 int, OS 07.39-97058 BETA, profiel 100/35.
Telefoon centrale: Euracom 181 achter FritzBox So.
TV: Telenet CI+, Fritz!DVB-C.
Provider: Proximus Start (60/4 mbps down/up).
Modem/Router: Fritz!Box 7590 int, OS 07.39-97058 BETA, profiel 100/35.
Telefoon centrale: Euracom 181 achter FritzBox So.
TV: Telenet CI+, Fritz!DVB-C.
- Sinna
- Elite Poster
- Twitter: KrSi78
- Uitgedeelde bedankjes: 208 keer
- Bedankt: 152 keer
Als ik de reacties in deze draad lees, dan heeft GDPR er helemaal niets mee te maken maar is het een wijzigingen in het beleid van Google. Juist? Indien niet, graag bronnen.
Computer(k)nul
-
- Pro Member
- Uitgedeelde bedankjes: 84 keer
- Bedankt: 12 keer
Da's ook mijn begrip. Ik gebruikte vroeger ACR pro. Was heel goed, maar sinds nieuwe Android 9 werkt het niet meer goed. En later is er nog een android policy bijgekomen die verbiedt dat zulke apps dynamisch uitlezen welke het telefoonnummer is van de andere kant vd lijn => features zoals file names, filtering van wat wel/niet moet opgenomen worden etc, gebrokenphilippe_d schreef:Is het niet zo dat Google alle 3rd Party Recording Apps de toegang ontzegd heeft tot de noodzakelijke telefoonfuncties?
EDIT: gelukkig heeft Samsung op mijn S9, een paar maand geleden (stilzwijgend) de call recording feature geactiveerd in de Samsung diaper/phone app.
Laatst gewijzigd door fred_be9300 21 okt 2019, 10:25, in totaal 1 gewijzigd.
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 457 keer
- Bedankt: 313 keer
ik veronderstelde dat. Nee, gn bronnen
denk dat deze beste oplossing is:
Waytronic Handy Recorder Kopfhörer für iPhone Cellular Anrufe, Skype, Facebook, Whatsapp Voice Call Recording
https://recordergear.com/product/pr200- ... -recorder/
denk dat deze beste oplossing is:
Waytronic Handy Recorder Kopfhörer für iPhone Cellular Anrufe, Skype, Facebook, Whatsapp Voice Call Recording
https://recordergear.com/product/pr200- ... -recorder/