Garagepoortopener

Onderwerpen die nergens anders thuis horen en toch eerder technisch van aard zijn? Post ze hier!
Plaats reactie
honda4life
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 186 keer
Bedankt: 315 keer

Hallo iedereen,

Graag had ik een garagepoortopener geïnstalleerd op een sectionaalpoort.
Iemand ervaringen, tips, ... wat is kwaliteit en wat is veilig?

Verder dan dat een riemaandrijving beter is dan een kettingaandrijving en ophaalsnelheid en garantieperiodes kom ik niet.

Bedankt
✂ – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – –
SpecialK
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 3 keer
Bedankt: 105 keer

Ik heb hier onlangs een setje gekocht voor een kantelpoort: https://www.hbopeners.nl/ Dat was de kleinste variant (HBJR-600) met ketting. Ik heb getwijfeld over de riem, maar heb dat niet gedaan omdat de poort eigenlijk alleen maar door die ketting/riem op "slot" gehouden wordt. En dan heb ik toch liever iets van metaal dan een rubberen bandje...
Ik was aangenaam verrast door de kwaliteit, veel beter dan je voor die prijs zou verwachten. Ze hangt er ondertussen een maand of zes en de eigenaar is er tevreden over. Dus al bij al een aanrader.
honda4life
Elite Poster
Elite Poster

SpecialK schreef:Ik heb hier onlangs een setje gekocht voor een kantelpoort: https://www.hbopeners.nl/ Dat was de kleinste variant (HBJR-600) met ketting. Ik heb getwijfeld over de riem, maar heb dat niet gedaan omdat de poort eigenlijk alleen maar door die ketting/riem op "slot" gehouden wordt. En dan heb ik toch liever iets van metaal dan een rubberen bandje...
Ik was aangenaam verrast door de kwaliteit, veel beter dan je voor die prijs zou verwachten. Ze hangt er ondertussen een maand of zes en de eigenaar is er tevreden over. Dus al bij al een aanrader.
Deze website had ik ook gevonden.
Ik dacht eerder aan de ProLine omdat die toch wat sneller is. (m'n vrouw is neit van de geduldigste op dat vlak)
Waar ik wel over twijfel is ofdat je binnen enkele jaren daar nog een afstandsbediening kan bij bestellen.
Ook had ik graag nog een elektronische pal gehad die bijkomend de poort blokkeert.
✂ – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – –
AnD
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 393 keer
Bedankt: 87 keer

devastator
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 27 keer
Bedankt: 56 keer

honda4life schreef:Waar ik wel over twijfel is ofdat je binnen enkele jaren daar nog een afstandsbediening kan bij bestellen.
Over een paar jaar heb je toch geen afstandsbediening meer nodig, tegen dan is alles met de stem ;-)
SpecialK
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 3 keer
Bedankt: 105 keer

honda4life schreef:Waar ik wel over twijfel is ofdat je binnen enkele jaren daar nog een afstandsbediening kan bij bestellen.
Hbopeners produceert die motoren volgens mij niet zelf. De motoren zijn zeer scherp geprijsd, maar voor accessoires zoals een afstandsbediening rekenen ze stevig door. Een extra afstandsbediening kost 30 eur, en als je dan weet dat er in een kit van 115 eur al 2 zo'n afstandsbedieningen zitten klopt er iets niet he :) De afstandsbediening in kwestie koop je echter ook voor een paar eur op de gekende Chinese websites.
Zoek dus daar eens op het typenummer van de afstandsbediening en bestel er ineens een paar...
honda4life
Elite Poster
Elite Poster

SpecialK schreef:
Hbopeners produceert die motoren volgens mij niet zelf. De motoren zijn zeer scherp geprijsd, maar voor accessoires zoals een afstandsbediening rekenen ze stevig door. Een extra afstandsbediening kost 30 eur, en als je dan weet dat er in een kit van 115 eur al 2 zo'n afstandsbedieningen zitten klopt er iets niet he :) De afstandsbediening in kwestie koop je echter ook voor een paar eur op de gekende Chinese websites.
Zoek dus daar eens op het typenummer van de afstandsbediening en bestel er ineens een paar...
https://www.hbopeners.nl/a-42841700/acc ... kschuifje/

Deze die kende ik inderdaad uit China... Maar ik ben er zeker van dat je dan géén rolling code hebt dan...
Plaats reactie

Terug naar “Allerlei”