Hey,
Ik weet niet of dit hier hoort maar ik vind niet echt een ander passend deeltje dus ik ga het hier maar proberen neerpennen.
Een paar dagen is mijn gmail automatisch uitgelogd door één of andere update en nu zit ik met een probleempje... Ik heb geen idee meer wat mijn wachtwoord zou kunnen zijn. Ik heb al meerdere malen 'wachtwoord vergeten' gebruikt en de hele procedure doorlopen maar telkenmale kunnen ze niet bevestigen dat het om mijn account gaat.
Ik krijg die codes via mijn GSM-nummer, ik bevestig dat ik het ben via een herstelmail, geef mijn beveiligingsvragen in maar op het einde van de rit komt altijd de jammerlijke boodschap 'google kan niet bevestigen dat dit van jou is'.
Iemand enig idee wat ik nog kan ondernemen?
Mvg
Gmail
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 18 keer
- Bedankt: 386 keer
AFAIK zal toegang niet geweigerd worden als je codes van correct nummer ingeeft + correcte herstelemail + beveiligingsvragen correct. Is er iets dat niet klopt? Zijn dat beveiligingsvragen die je zelf gekozen hebt of beveiligingsvragen van Google zelf zoals creatiedatum van je account etc?Jonasken schreef: Ik krijg die codes via mijn GSM-nummer, ik bevestig dat ik het ben via een herstelmail, geef mijn beveiligingsvragen in maar op het einde van de rit komt altijd de jammerlijke boodschap 'google kan niet bevestigen dat dit van jou is'.
Iig beste dat je kan proberen is vanaf hetzelfde toestel als je laatst ingelogd bent opnieuw proberen. Vanuit dezelfde locatie. Met dezelfde browser.
De codes kloppen, herstelmail is correct, beveiligingsvragen volgens mij ook, kan niet anders dan die antwoorden. Het is een mix. Ik krijg één beveiligingsvraag die ik zelf ooit heb ingesteld, maar ook de creatiedatum van mijn account, ik heb wel een idee wanneer ik die aangemaakt heb maar de exacte maand weet ik niet meer in der tijd.CCatalyst schreef:AFAIK zal toegang niet geweigerd worden als je codes van correct nummer ingeeft + correcte herstelemail + beveiligingsvragen correct. Is er iets dat niet klopt? Zijn dat beveiligingsvragen die je zelf gekozen hebt of beveiligingsvragen van Google zelf zoals creatiedatum van je account etc?Jonasken schreef: Ik krijg die codes via mijn GSM-nummer, ik bevestig dat ik het ben via een herstelmail, geef mijn beveiligingsvragen in maar op het einde van de rit komt altijd de jammerlijke boodschap 'google kan niet bevestigen dat dit van jou is'.
Iig beste dat je kan proberen is vanaf hetzelfde toestel als je laatst ingelogd bent opnieuw proberen. Vanuit dezelfde locatie. Met dezelfde browser.
Dit doe ik. Ik snap ook niet waarom ik plots uitgelogd ben. Woensdag waren de servicevoorwaarden van youtube aangepast, waar ik ook ingelogd was, en plots hebben ze alles dichtgegooid zonder enige reden?
Mvg & goede nacht
-
- Elite Poster
En wat is hun telefoonnummer dan wel?Block schreef:Bel naar hun helpdesk, ze bellen dan terug naar het gsm nummer gekoppeld aan uw google account.
Serieuze vraag, wat is het telefoonnummer van de helpdesk?
-
- Elite Poster
Dat is het supportnummer van Google Play. Gmail is geen onderdeel van Google Play.
Als je problemen hebt met de aankoop van een app verschijnt idd dat nummer.
Als je kies voor de optie "geen toegang tot account" verschijnt dat nummer niet en wordt je weer doorverwezen naar hun pagina daarover.
Als je problemen hebt met de aankoop van een app verschijnt idd dat nummer.
Als je kies voor de optie "geen toegang tot account" verschijnt dat nummer niet en wordt je weer doorverwezen naar hun pagina daarover.