Kan iemand me vertellen of je aan het Sportpaleis nog altijd kan parkeren op dat terrein parallel langs de afrit vanaf de buitenring ? Dat is de parking waar je moet oprijden vanaf het kruispunt aan de Bisschoppenhoflaan, en er terug afrijden aan de Ten Eekhovelei.
Vroeger stonden wij altijd daar geparkeerd, maar is al een eeuwigheid geleden dat we daar nog geweest zijn, en op de site van het Sportpaleis wordt deze helemaal niet vermeld. De beschikbare parkings zijn allemaal op 700 a 900m stappen.
Parkeren Sportpaleis
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 1057 keer
- Bedankt: 435 keer
Ok, zal eens een P+R uitprobeersel worden dan. De missus ziet het precies niet zitten om bijna een km te moeten stappen van/naar een parking wegens potentieel gevaarlijk (zou me verbazen dat dat zo is) en het risico van een enorme regenvlaag op onze kop te krijgen.
Enige nadeel lijkt me achteraf dat een hoop volk de tram zal moeten nemen.
Enige nadeel lijkt me achteraf dat een hoop volk de tram zal moeten nemen.
-
- Premium Member
- Uitgedeelde bedankjes: 17 keer
- Bedankt: 33 keer
+1 voor de P+R. Als je niet absoluut op de eerste tram na het event wil zitten valt het wel mee qua drukte (plus je hebt de zekerheid dat er onderweg sowieso steeds minder vol opzit
)
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
- bitbite
- Premium Member
- Uitgedeelde bedankjes: 39 keer
- Bedankt: 42 keer
Ik weet niet bij welke events het nog gedaan wordt, maar vroeger werden er enkele lege albatros trams klaargezet aan (en vlak voor) de ondergrondse halte van het sportpaleis. Die vertrekken dan telkens onmiddellijk als ze vol zijn, dus op enkele minuten kunnen vele honderden mensen vertrekken naar de P&R. Ik krijg het bijna niet over mijn lippen, maar de lijn heeft dat daar goed geregeld. ![Beerchug :beerchug:](./images/smilies/icon_beerchug.gif)
![Beerchug :beerchug:](./images/smilies/icon_beerchug.gif)
-
- Premium Member
- Uitgedeelde bedankjes: 17 keer
- Bedankt: 33 keer
Klopt: van zodra een event afgelopen is komt de ene tram na de andere aangereden. 't Kan dus niet anders dan dat die dingen 'achter het hoekje' klaarstaan ![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Zelden langer dan 10 minuten moeten wachten eer we weg waren..
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Zelden langer dan 10 minuten moeten wachten eer we weg waren..
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 104 keer
- Bedankt: 313 keer
Drink na het optreden gewoon rustig iets en vertrek dan naar de halte. Het is enkel zeer druk direct na het optreden. De trams volgen mekaar snel op en veel mensen stappen al snel af. Heb telkens een zitplaats gehad en eens op de P+R ben je snel weg. Ik gebruik de P+R bijna voor elk bezoek aan Antwerpen.
Hoe krommer de tenen, hoe gevoeliger de schenen