kunnen jullie mij helpen?
Ik heb een nieuwe pc samengesteld, een AMD Ryzen 3600 processor, met Gigabyte Aurus Pro x470 moederbord en Corsair Vengeace geheugen en een AMD Radeon RX 5700 XT videokaart.
Het moederbord, processor, geheugen en koeler is ineengezet door Azerty en de andere onderdelen heb ik zelf bij promoties bijeen gespaard de laatste paar maanden.
Ik wou nu nadat ik alles ineen gezet had Windows 10 installeren, eerst op de M.2 Vnand SSD maar nadat de installatieprocedure vanaf de USB stick afgelopen was en de pc opnieuw opgestart was waardoor de installatie telkens doorging vanaf de SSD, dan begon de installatie steeds te flippen...
Het eerste scherm dat je krijg is dat je moet kijken of je regio juist is... Wanneer ik dan een paar schermen verder ben (bv instellen wifi), dan flikkert het scherm opeens en springt hij terug naar die eerste stap. Dan kan ik soms mss 1 of 2 schermen weer door en dan doet hij weer hetzelfde...
Uiteindelijk krijg ik het scherm "Critical Process died" en gaat de installatie niet meer door of doet hij steeds weer hetzelfde.
Ik heb al geprobeerd om dan windows te installeren op de gewone SSD, maar dan krijg ik steeds hetzelfde probleem...
Iemand een idee wat het probleem kan zijn?
Het geheugen staat in de compabiliteitslijst van het moederbord en ik veronderstel dat Azerty het ook gemeld zou hebben als het niet zo was, aangezien ik de installatie ervan er bij genomen had.
Mogelijk is het maar een stom probleem, maar het is geen fijn gevoel na veel geld voor de pc en onderdelen gegeven te hebben en het dan zo'n fout geeft waardoor windows er zelfs niet op geraakt
![Headbang :bang:](./images/smilies/icon_headbang.gif)
Alvast bedankt voor de hulp!