Hallo,
Ben opzoek naar een 2de tel.
Iemand nog een Iphone liggen die in goede staat verkeerd, goede batterij heeft?
Of als jullie een goed adresje of verkoper weten ook altijd welkom.
Min is 6 plus of hoger qwa model, liefst hoger model.
Gr
Buthead
Iphone 6plus of hoger
-
- Member
- Uitgedeelde bedankjes: 13 keer
- Bedankt: 61 keer
Mijn iPhone11 wordt normaal begin oktober geleverd.
Had er al aan gedacht om daarna mijn huidige iPhone7 (company smartphone) hier te koop te stellen maar totaal geen idee wat zoiets nog waard is...
Ik verkoop ook eigenlijk nooit iets online maar verhandel of geef het weg het in vrienden- of familiekring
Kan zijn dat ik hem alsnog schenk aan de dochter die anders papa zijn gsm altijd bezigt
iPhone 7 black (mat dus niet de glossy versie) - 128 Gb
In gebruik sinds Dec 2016
Batterij nog 87% maximumcapaciteit
Altijd glass screenprotector en hoesje errond gezeten
Krasvrij maar hier en daar wat miniscule spikkeltjes op de coating achteraan
Dus beschouw deze post als een prijspeiling en eventueel zwier ik hem nog in het Te Koop forum binnenkort
Had er al aan gedacht om daarna mijn huidige iPhone7 (company smartphone) hier te koop te stellen maar totaal geen idee wat zoiets nog waard is...
Ik verkoop ook eigenlijk nooit iets online maar verhandel of geef het weg het in vrienden- of familiekring
Kan zijn dat ik hem alsnog schenk aan de dochter die anders papa zijn gsm altijd bezigt
iPhone 7 black (mat dus niet de glossy versie) - 128 Gb
In gebruik sinds Dec 2016
Batterij nog 87% maximumcapaciteit
Altijd glass screenprotector en hoesje errond gezeten
Krasvrij maar hier en daar wat miniscule spikkeltjes op de coating achteraan
Dus beschouw deze post als een prijspeiling en eventueel zwier ik hem nog in het Te Koop forum binnenkort
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 35 keer
- Bedankt: 62 keer
Hier een iPhone 7 plus matzwart 128gb onmiddellijk beschikbaar. Regio Limburg. Nieuwe batterij in april geplaatst. Perfect scherm met protector en quadlock hoes evt meegeleverd.
-
- Plus Member
- Uitgedeelde bedankjes: 11 keer
- Bedankt: 7 keer
Kijk eens op de website van Apple zelf naar het Apple Trade In programma.Quid pro quo schreef: Had er al aan gedacht om daarna mijn huidige iPhone7 (company smartphone) hier te koop te stellen maar totaal geen idee wat zoiets nog waard is...
Daar zie je na het ingeven van je serienummer en het beantwoorden van een aantal vraagjes over de staat van je toestel, hoeveel jouw toestel nog waard zou zijn als je het bij Apple zou inruilen.
Ter referentie: Ik zou van mijn iPhone 8 Plus nog €200 kunnen krijgen.
- buthead
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 40 keer
- Bedankt: 68 keer
Bedankt voor de reacties, heb nu een S9 maar wil graag de overstap maken naar Iphone, ik zou zeggen stuur me een berichtje met jouw prijs van het toestel.
Gr!
Gr!
Internet = PX FLEX pack
Telefonie/GSM = PX Mobiel
TV = PX pickx + Netflix + Disney+
- selder
- Moderator
- Uitgedeelde bedankjes: 99 keer
- Bedankt: 727 keer
Ik krijg straks nog een paar iPhones binnen van ex-medewerkers, ik zal u laten weten als er iets deftigs tussenzit.
Ghost S1 • 8086K @5.2Ghz • Asus ROG Ryuo 240mm • Asus ROG STRIX Z390-I • Corsair Vengeance LPX 2x16GB 3200Mhz • Asus RTX2080Ti Turbo • Samsung 970 EVO 2TB • Asus ROG Swift PG258Q 240Hz • Logitech G Pro keyboard/mouse/headset
- buthead
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 40 keer
- Bedankt: 68 keer
Heb hier net een aanbod gehad voor een Iphone 7 plus via tweakers kon dit niet weerhouden, gezien de perfecte staat.
Ik blijf wel meevolgen voor een kennis die ook één wilt
Ik blijf wel meevolgen voor een kennis die ook één wilt
Internet = PX FLEX pack
- selder
- Moderator
- Uitgedeelde bedankjes: 99 keer
- Bedankt: 727 keer
Probably een paar iPhone Xr modellen
Ghost S1 • 8086K @5.2Ghz • Asus ROG Ryuo 240mm • Asus ROG STRIX Z390-I • Corsair Vengeance LPX 2x16GB 3200Mhz • Asus RTX2080Ti Turbo • Samsung 970 EVO 2TB • Asus ROG Swift PG258Q 240Hz • Logitech G Pro keyboard/mouse/headset