Volledig OFF-Topic, maar toch hier een rechtzetting van uw insinuaties....
liegebeestig schreef:Support die je zelf opbelt als er een probleem is en meteen aan de slag gaat door voor mij edpnet te bellen of in te loggen via hun intern systeem?
Je bedoelt: 'eigenaar' belt U zelf, om te vragen wat er aan de hand is? In hun systeem inloggen??? Je zei zelf dat ze niet wisten wat er aan de hand was.

Of de politie belt de inbreker: 'hebben jij ingebroken in woning X? Dan komen we eens langs'
Euhm, ik moest hen niet bellen, stond gewoon op FB en issues pagina. Nee, was niet uit 'schrik' dat ik hen niet belde, gewoon nutteloos om lijnen over te belasten en hen te laten voorlezen wat op hun issues pagina staat.
liegebeestig schreef:"Hoeveel support krijg jij van edpnet als je ze zelfs niet durft te bellen voor een TBF?
Wat voor insinuaties zijn dit nu weer?
'Niet durven bellen naar edpnet' Zie mijn tickets.... Het is gewoon gemakkelijk als je in weekend op Fallback profiel valt (door eigen schuld), een Bbox aan te sluiten en binnen 30' terug up and running te zijn. Zo ver had je wss. nog niet gedacht? We kunnen ons gelijk niet halen, dus we gaan hem op een andere manier pakken, door rare hersenkronkels in uw hoofd hier neer te pennen en zo mensen in een slecht daglicht te stellen.
Soit, blijkbaar heb je zelfkennis, want je naam vat alles samen.
liegebeestig schreef:Ik ben nooit euforisch over een basisdienst van internet. En ik vind 30 eur trouwens nog steeds te duur.
start zelf 1 op? Met 100% ca$hback op je visakaarten die je aanbiedt.
Je kent de riante inkoopprijzen van je reseller toch?
Als je 30 -35 € al te véél vindt voor degelijke internetverbinding
liegebeestig schreef:Maar ter zake, satsurfer, waarom altijd zo afgeven op Mixtus? Ja, je hebt je commissie gemist omdat ik geen edpnet rechtstreeks nam, maar is dat nu zo erg?
Een gezonde kritische blik mag niet hé, van liegebeestig. Van een provider die nog niets bewezen heeft, en zelfs geen contract heeft met edpnet (of nu wel plots?) en hun producten met verlies verkoopt. Bewijs is dat ze 'plots' van 30 naar 40 € springen (+33%!). Strak businessplan
Euhm, nogmaals mij woorden in de mond leggen en valse insinuaties of halve waarheden verkondigen. Alles in een pot gooien en roeren maar hé, liegebeestig...en zo er een ranzig verhaaltje van maken.
IK ben
Géén Reseller van EDPNET!!!! Ik neem mijn product af via een reseller. Maar voor de rest heb ik niets te maken met deze persoon, of verdien ook maar 1 cent, als ik iemand zijn nr. doorgeef! Ik neem ook geen edpnet -mobiele- telefonie af. Sommige mensen helpen mss. graag anderen, en hoeven daar niets voor terug? Met uw hoogstaande insinuaties & verdachtmakingen zou Philippe dan misschien ook geld krijgen van AVM omdat hij iedereen zo deskundig helpt met de fritzbox?
Wie was er die mij om de oren sloeg met verschillende visakaarten aan te vragen in PM (revolut/curve/n26/...) om toch maar 5€ hier en daar te schnabbelen?

Het ging er je niet om om mij te helpen. Nee, gewoon om zo snel mogelijk te cashen. Want dan kreeg ik berichten. 'Ik zie nog niets in mijn account dat je kaart aangevraagd hebt of betaling gedaan' Dus in plaats van anderen te beschuldigen commissie te 'pakken', zou je beter voor eigen deur vegen. Dit is een forum waar een kritische noot kan en mag verkondigd worden. Als jij daar telkens op uw teentjes door getrapt voelt, da's dan héél spijtig. Maar met deze
3 valse insinuaties ('niet durven' bellen of 'commissie' pakken of 'edpnet geeft geen support') ben ik echt niet gediend.