Enkele dagen nadat we terugkwamen van reis (gewoon Nederland), kreeg mijn vrouw een SMS dat ze al 10 euro aan data gebruikt had buiten haar Mobilus S bundel. Ik logde vervolgens in op haar Proximus account en bleek dat het ondertussen reeds 33 euro geworden was voor 330MB. Dit terwijl je 500MB extra kunt aanvragen voor 3 euro.

Ik merkte dat er een limiet is van 60 euro die extra aangerekend wordt voordat je data geblokkeerd wordt. Ik kan echter nergens vinden waar je die kunt aanpassen en op 0 zetten. Vandaag kan ik zelfs niet eens vinden hoeveel ze er nu juist over gegaan is. Onder facturen staat de factuur van augustus, wat nog de vorige periode is, en onder verbruik staat alles vanaf 1 september, dus van die 33 euro is ineens nergens nog iets terug te vinden.

Als dit nergens te blokkeren is, overweeg ik serieus van te veranderen van provider waar dit wel kan.
EDIT: support gecontacteerd. Daar zeiden ze me dat je ook een Mobile S FullControl abonnement hebt waar je dit mee kan. Vond het niet terug, achteraf bleek dat het abonnement FullControl S heet... Zit alleszins goed verstopt allemaal.