Sorry mensen, ik wist even geen betere titel.
Ik word meermaals dagelijks gebeld door hetzelfde nummer. Als iemand hier in huis opneemt legt de andere kant meteen af.
Bellen we terug is het steeds hetzelfde bericht, "U werd gecontacteerd door een adviesbureau, we zullen u binnenkort weer contacteren".
Kan ik de oproeplijst die ik in de BBox3 vind afdrukken?
Of nog, kan ik dat nummer in diezelfde BBox3 blokkeren?
Al vast dank.
BBox3 oproeplijst printen
- Vladimirke
- Plus Member
- Uitgedeelde bedankjes: 8 keer
- Bedankt: 8 keer
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 551 keer
- Bedankt: 194 keer
Als je op de "Telephone" link klikt (op de overzichtspagina van de router), zie je een "Call Settings" tabblad en daar kan je onderaan telefoonnummers toevoegen via de "Add Call Blocking" knop (die zichtbaar is als je wat naar beneden scrollt).
De lijst van nummers kan je kopiëren door op die pagina eerst CTRL+A te doen om alles te selecteren, en dan CTRL+C om te kopiëren. Plak de kopie dan in een programma als Word of Notepad met CTRL+V en dan kan je van daaruit printen.
De lijst van nummers kan je kopiëren door op die pagina eerst CTRL+A te doen om alles te selecteren, en dan CTRL+C om te kopiëren. Plak de kopie dan in een programma als Word of Notepad met CTRL+V en dan kan je van daaruit printen.
- Vladimirke
- Plus Member
- Uitgedeelde bedankjes: 8 keer
- Bedankt: 8 keer
Ordon, die lijst ken ik wel maar ik wil ook graag zelf bepalen wie ik blok. Toch bedankt voor je antwoord.
cptKangaroo, ik heb uw oplossing toegepast. Dank U voor deze hulp!
cptKangaroo, ik heb uw oplossing toegepast. Dank U voor deze hulp!