Wij zijn op zoek naar een Honda Camino die nog ietswat in goede staat is. Op 2dehands sites vind je veel gerestaureerde modellen, met een overeenkomstige prijs, die ver boven ons budget ligt. Probably is er een hele subcultuur met hun eigen plaatsen op het internet, maar ik heb geen idee hoe je die vindt.
Iemand hier een idee?
Honda camino
- selder
- Moderator
- Uitgedeelde bedankjes: 99 keer
- Bedankt: 727 keer
Ghost S1 • 8086K @5.2Ghz • Asus ROG Ryuo 240mm • Asus ROG STRIX Z390-I • Corsair Vengeance LPX 2x16GB 3200Mhz • Asus RTX2080Ti Turbo • Samsung 970 EVO 2TB • Asus ROG Swift PG258Q 240Hz • Logitech G Pro keyboard/mouse/headset
- honda4life
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 186 keer
- Bedankt: 315 keer
Om te kopen, of te gebruiken voor een fotoshoot of derdelijke?
Ik was vroeger heel actief op het Camino forum, en ken de juiste personen wel met perfect gerestaureerde Camino's.
Vroeger was Camino een heel goedkoop brommertje, maar de prijs van de stukken is zo de hoogte in gegaan...
Niet meer betaalbaar voor de jeugd, ik voelde me toch wel schuldig als ik de laatste waardevolle stukken verkocht en zo iets had van ja... dat heb ik er zelf nooit aan gegeven.
Ik was vroeger heel actief op het Camino forum, en ken de juiste personen wel met perfect gerestaureerde Camino's.
Vroeger was Camino een heel goedkoop brommertje, maar de prijs van de stukken is zo de hoogte in gegaan...
Niet meer betaalbaar voor de jeugd, ik voelde me toch wel schuldig als ik de laatste waardevolle stukken verkocht en zo iets had van ja... dat heb ik er zelf nooit aan gegeven.
✂ – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – –
- selder
- Moderator
- Uitgedeelde bedankjes: 99 keer
- Bedankt: 727 keer
Kopen inderdaad, ik stuur je straks een PM!
Ghost S1 • 8086K @5.2Ghz • Asus ROG Ryuo 240mm • Asus ROG STRIX Z390-I • Corsair Vengeance LPX 2x16GB 3200Mhz • Asus RTX2080Ti Turbo • Samsung 970 EVO 2TB • Asus ROG Swift PG258Q 240Hz • Logitech G Pro keyboard/mouse/headset