Volgens het BIPT niet. Ze hebben dit in 2017 of 2018 moeten openstellen, en ik moet toegeven dat het bij mij al correct gewerkt heeft.fendtje schreef:MV thethering
Lyca nog steeds niet.
Wat ik wèl echt niet oké vindt aan hun, is dat ze niet netneutraal zijn en het BIPT hier niks aan wil doen. Videostreams zijn overduidelijk beperkt tot een bepaalde bandbreedte, of althans, tot een klein jaar terug toen ik nog klant was, toch.
Tethering werkte bij mij soms wel, soms niet... Volgens de testen van het BIPT, werkt het bij hun 'perfect'.
Maar goed, bij met tethering van MV ben je vet als het netwerk nooit werkt.
Ik zeg ook zeker niet dat Lyca de beste is, integendeel. Maar zij bieden mij wel wat ik momenteel nodig heb, voor een goede prijs. Klantenservice is onbestaand, maar ik heb wel het geluk via een kennis iemand te hebben die er 'werkt' en mij een beetje kan helpen in geval van probleem.
Van de service van Orange was ik altijd tevreden, maar zij hebben nu niets dat nog binnen mijn budget en noden past (vooral omdat mijn noden veranderd zijn), helaas. Maar ook het internationale bellen van Lyca is iets waardoor het toch kriebelt nog eens te proberen.
Ik moet eerlijk toegeven dat ik het niet meer kan vergelijken met toen ik vroeger klant was, omdat er sindsdien veel veranderd is (toen kwam ik toe met 2 GB, nu 10, overdag moest ik mobiel niet bereikbaar zijn, ...)Stroper schreef:Ik merk weinig problemen op bij MV, die er vroeger niet waren,(eerlijkheidshalve dien ik hierbij op te merken dat ik vroeger hoofdklant was bij MV, en nu enkel voor mijn tablet).
Maar ik vergelijk het wel met wat ik het afgelopen jaar allemaal heb gehad, en dan schrik ik nu toch wel even van een product dat meer 'premium' is geworden.
Maar waar ik vooral ook van schrik is de klantenservice, die trypisch Proximus, Telenet, Orange, ... wat dan ook is nu, en waar je na 3 keer dezelfde vraag te stellen, 3 keer een uniek antwoord krijgt.
In bijna 4 maand is het probleem waarbij mijn gesprekken niet doorgestuurd kunnen worden (op enkele uitzonderingen na), nog stééds niet opgelost.
Alsof je niet 'gefrustreerd' mag zijn door deze situatie? Dit is toch niet normaal meer? Of ben jij zo'n harde fanboy misschien?9livesuni schreef:Alsof een paar gefrustreerde flooders u in staat gaan stellen om verantwoorde keuzes te maken.
Was ooit zo'n mooi product met zo'n mooie service.