Hey Wouter,
We implementeerden een stuk code waarmee snel en makkelijk door de adverteerder een locatie aan een zoekertje kan worden meegegeven.
Dat, samen met de unieke naam Sqully die we eerder verzonnen zorgde voor heel wat naambeschikbaarheid.
We hebben dus een reservatie als het ware gemaakt op die merknaam. Althans, die procedure is op dit moment lopende.
Voorlopig starten we actief met support voor enkel België en Nederland.
Sqully is op zich is een resultaat van enkele eerder gemaakte woordspelingen, én een leuke manier om via een 'foute' schrijfwijze toch iedereen ergens aan te doen denken. Zo dacht Tien enkele reacties terug aan een bekende serie uit de jaren '90.
De-met-opzet foutieve schrijfwijze zit uiteraard in de Q, die op zich geaccentueerd wordt met een ander kleur.
Op die manier denken wij dat het best goed bekt en makkelijk te onthouden valt.
Wat toekomstige updates betreft komt er nog heel wat aan. 'Gratis' is daar zeker een kanshebber.
edit: wij hebben voorlopig geen bugtracker. alle meldingen zijn welkom op
[email protected]