Kent iemand een gratis Windows applicatie waarmee je een PDF kan splitten (en pagina's verwijderen) ?
Online zijn er blijkbaar genoeg oplossingen... maar als desktop applicatie is het moeilijk te vinden.
PDF splitter
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 116 keer
- Bedankt: 102 keer
PDFSam is zelfs te downloaden als portable app. Makkelijk wanneer je met een pc werkt waar je geen installatie rechten op hebt.
Internet via EDPNET & Telenet Fiber 300
TV via Plex plugin xteve IPTV & Kodi
IPTV via different providers.
Telefonie via Edpnet(incoming) en Easycall (outgoing)
TV via Plex plugin xteve IPTV & Kodi
IPTV via different providers.
Telefonie via Edpnet(incoming) en Easycall (outgoing)
- jutuiz
- Premium Member
- Uitgedeelde bedankjes: 95 keer
- Bedankt: 30 keer
Ideaal daarvoor is het gratis scanprogramma NAPS (not another printer and scanner). Op zich is dat al een super scan programma, maar je kan het ook op een andere manier gebruiken door een of meerdere PDF bestand ernaar slepen (vanaf de verkenner, niet vanaf outlook bvb, en de eerste keer dat je dat doet wordt een plugin automatisch geladen) kan je het gebruiken als een soort PDF splitter en merger. Visueel kan je slepen, volgorde wijzigen, roteren, deleten, ocr uitvoeren, doe maar.
PS: gebruik ook Fineprint sinds meer dan 15 jaar tot grote tevredenheid. Is betalend, maar onmisbaar.
PS: gebruik ook Fineprint sinds meer dan 15 jaar tot grote tevredenheid. Is betalend, maar onmisbaar.
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 88 keer
- Bedankt: 112 keer
Het is voor een bestaande PDF... ik heb nog heel wat documenten te scannen wat ik zou doen op het werk (lekker snel en met feeder) maar dan moet ik ze nadien splitten. PDFSam kan dit wel maar blijkbaar zie je de PDF niet visueel (wel in de betalende versie https://pdfsam.org/pdfsam-visual/ )... ik zou dus iedere keer moeten gaan kijken welke pagina het precies is wat dan ook weer tijd in beslag neemt.axs schreef:Eender welke pdf-printer en dan selectief printen?
Handig zou een tool zijn dat ik gewoon door de PDF kan bladeren en op het gewenste moment op "split" drukken.
-
- Starter
- Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
- Bedankt: 2 keer
PDF-X Change Editor is een optie (PortableApps.com)
Daarmee kan je o.a. je document visueel doorlopen en op de gekozen pagina :
Organiseren - Pagina's uithalen : kies dan eventueel voor 'Huidige pagina'
- selder
- Moderator
- Uitgedeelde bedankjes: 99 keer
- Bedankt: 727 keer
Aaaaah, zo'n standaard dingen kan je zonder 3rd party apps in macOS.
Ghost S1 • 8086K @5.2Ghz • Asus ROG Ryuo 240mm • Asus ROG STRIX Z390-I • Corsair Vengeance LPX 2x16GB 3200Mhz • Asus RTX2080Ti Turbo • Samsung 970 EVO 2TB • Asus ROG Swift PG258Q 240Hz • Logitech G Pro keyboard/mouse/headset
- jutuiz
- Premium Member
- Uitgedeelde bedankjes: 95 keer
- Bedankt: 30 keer
Wel NAPS. Je klikt de pagina's aan die je wil in één doc. Save. Delete. Volgende.DarkV schreef: Handig zou een tool zijn dat ik gewoon door de PDF kan bladeren en op het gewenste moment op "split" drukken.
En geen afhankelijkheden (ik zeg maar Ghostscript) bij het installeren.
-
- Pro Member
- Uitgedeelde bedankjes: 84 keer
- Bedankt: 12 keer
Ik gebruik Naps2 ook, voor het thuis scannen. Echt een mooi programma. Kan ook OCR toevoegen aan de PDF. Idd lijkt me haalbaar voor jouw splitting use case.
Naps2.com.
In het verleden heb ik ook pdfsam gebruikt voor splitting. Ik vraag me zelfs af of de visuele look niet in de gratis versie zat, 5 a 10 jaar geleden.
Naps2.com.
In het verleden heb ik ook pdfsam gebruikt voor splitting. Ik vraag me zelfs af of de visuele look niet in de gratis versie zat, 5 a 10 jaar geleden.
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 33 keer
- Bedankt: 119 keer
Ik werk ook nog met Acrobat 8. Prima software. Ik vind deze handiger dan de jongere versies.
Voip: Edpnet/Voiptiger met Linksys SPA3102
Internet: Edpnet Vdsl XL met Fritzbox 7360
TV: Telenet CI+/Digicorder en Astra op Xtrend met Open-Pli
Internet: Edpnet Vdsl XL met Fritzbox 7360
TV: Telenet CI+/Digicorder en Astra op Xtrend met Open-Pli
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 88 keer
- Bedankt: 112 keer
Ik betwijfel of dat officieel is... de comments staan vol van cracks en serial key toestanden.TanknaT schreef:https://vmancer.com/adobe-acrobat-8-pro ... -download/
Nog niet perfect maar denk dat ik het daarmee wel kan doen... spijtig dat het niet via de split functie gaat (die vraagt weer pagina nummers).jefke klakke schreef:PDF-X Change Editor is een optie (PortableApps.com)