Proximus Call Connect

Hebt u opmerkingen, klachten, steunbetuigingen voor Proximus (Belgacom)? Dan kan u deze hier kwijt.
Plaats reactie
diepvries
Plus Member
Plus Member
Uitgedeelde bedankjes: 14 keer
Bedankt: 6 keer

Heeft er iemand ervaring met het Call Connect van Proximus?

Link: https://www.proximus.be/nl/id_cb_call_c ... nnect.html

Wij overwegen de overstap van een on premise telefooncentrale (+/- 40 users) naar een Cloud alternatief, heb al enkele demo's gezien en ziet er veel belovend uit maar als je zoekt op Google zie ik toch ook wat negatieve commentaren.

Echte ervaringen zouden dus wel welkom zijn :beerchug:
:???: Orange LOVE 100Mbps
:???: OVH VOIP + Gigaset C530IP
:???: iPhone XR 64GB (1) - Proximus Zen
:???: iPhone XR 64GB (2) - Orange Dolfijn
Hakki
Pro Member
Pro Member
Uitgedeelde bedankjes: 40 keer
Bedankt: 22 keer

Wij zijn een maand geleden overgeschakeld.

Hou er rekening mee dat demo's altijd in een gecontroleerde situatie zijn en goed op voorhand uitgetest. Realiteit is van locatie tot locatie verschillend en vlotheid overschakeling wellicht afhankelijk van vlotheid installateur (kennis firewall, switches, etc..). Ze hebben er even op moeten zoeken om bij ons alles werkende te krijgen.

Voor basis bellen is er geen probleem, maar ik hoorde van het callcenter dat rapportering van die lijnen nog werk heeft en er niemand is die er echt op kan antwoorden. Hangt er natuurlijk allemaal van af wat je wenst en wat je momenteel hebt.
De app (windows) ziet er op het eerste zicht wel OK uit, maar bepaalde instellingen werken niet super en er lijken me nog veel verbeteringen mogelijk.

Via het internet zie je mss ook eerder de negatieve ervaringen, waarvoor mensen klagen en oplossingen zoeken. Als alles perfect werkt, hoor je meestal niemand.
Misschien kan je Proximus vragen of ze een aantal referenties hebben die open staan om te bezoeken en het in levende lijve te zien?
slkmb
Starter
Starter

Ik kan je een alternatief voorstellen dat waarschijnlijk goedkoper is en gewoon op bestaand netwerk wordt gekoppeld. Het zijn dezelfde toestellen als PROXIMUS gebruikt. Stuur me gerust een prive bericht.
sbghannibal
Pro Member
Pro Member
Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
Bedankt: 31 keer

Als je van zoon aantallen spreekt ben ik eerder voorstander van forum 7000. als er dan iets gebeurt met de connectiviteit kan je ten minsten intern nog bellen.
Plaats reactie

Terug naar “Proximus (Belgacom, Skynet)”