Het zinkend schip van Mobile Vikings
- Block
- Erelid
- Berichten: 1740
- Lid geworden op: 31 jul 2005, 01:08
- Uitgedeelde bedankjes: 130 keer
- Bedankt: 76 keer
wow,
Probeer nu zelf naar de helpdesk te bellen, is dit telefoonnummer nog steeds of terug afgesloten....???
Probeer nu zelf naar de helpdesk te bellen, is dit telefoonnummer nog steeds of terug afgesloten....???
select replace * from userbase.be where topic ('got hostile', 'got friendly and polite');
-
- Elite Poster
- Berichten: 1144
- Lid geworden op: 29 jun 2014, 11:27
- Uitgedeelde bedankjes: 112 keer
- Bedankt: 129 keer
De telefoonlijnen zijn momenteel nog gesloten. Die gaan binnenkort terug open.
In de tussentijd vlot te bereiken via e-mail, Facebook, Messenger, Twitter en tussendoor staat de chat ook open op de website.
In de tussentijd vlot te bereiken via e-mail, Facebook, Messenger, Twitter en tussendoor staat de chat ook open op de website.
-
- Elite Poster
- Berichten: 2786
- Lid geworden op: 04 sep 2004, 19:37
- Locatie: Antwerpen... naast de parking
- Uitgedeelde bedankjes: 526 keer
- Bedankt: 248 keer
de koe zegt boe
-
- Elite Poster
- Berichten: 2786
- Lid geworden op: 04 sep 2004, 19:37
- Locatie: Antwerpen... naast de parking
- Uitgedeelde bedankjes: 526 keer
- Bedankt: 248 keer
Komt wel, geduld
Lees ondertussen dit topic even
![Laughing :lol:](./images/smilies/icon_lol.gif)
Lees ondertussen dit topic even
de koe zegt boe
- Joe de Mannen
- Elite Poster
- Berichten: 5339
- Lid geworden op: 22 feb 2005, 12:46
- Uitgedeelde bedankjes: 487 keer
- Bedankt: 556 keer
Hier ook even een probbleem maar de telefoon even in vliegtuigstand en terug en het was in orde.
J.
J.
Ik ben alleen verantwoordelijk voor mij eigen uitspraken, niet voor wat anderen ervan maken of aan toevoegen...
-
- Elite Poster
- Berichten: 839
- Lid geworden op: 28 maa 2009, 22:21
- Uitgedeelde bedankjes: 177 keer
- Bedankt: 88 keer
wel, had dit een dik uur of zo geleden ook bij Jim, dus er zal iets meer aan de hand geweest zijn. Na een tijdje wel een tragere datalink (in vol 4G gebied) en wat later terug normaal 4Gbambipower schreef:Weer een storing bij mobile vickings
-
- Elite Poster
- Berichten: 5424
- Lid geworden op: 09 okt 2004, 23:24
- Uitgedeelde bedankjes: 457 keer
- Bedankt: 313 keer
Modbreak:
persoonlijke aanvallen verwijderd.
Sorry, MV zit al +1 jaar te klooien! en altijd is het schuld van een ander of is het 'maar rebooten van toestel', of is het netwerkbeheerder waarnaar ze wijzen. En hier zalven er velen: 'och ja, die problemen zijn maar sporadisch', of persoonlijke aanvallen verwijderd.
't zal wel beteren' of 'maar ja, hun helpdesk is zo fantastisch' (ja, jonge mensen die zich 'prostitueren' voor hun bazen, cfr. die dame die moest een live FB doen, om hun maandenlange problemen te vertellen (en dat liep zelfs verkeerd met technische storing)
![Cry :cry:](./images/smilies/icon_cry.gif)
Uw baas die U niet kan bereiken, of überhaupt regelmatig niet bereikbaar zijn zonder dat je het weet. Tja, als je dat allemaal goedkeurt of normaal vindt.
Als je een auto koopt die maar 'af en toe' stilvalt, en je dan maar Touring wegenhulp/VAB belt. (en 2 u. later op het werk) Dan is het opgelost, gewoon omdat het iets goedkopere auto is.
Ik zit nu al jaren PREPAID bij Orange, en lijdt niet aan geheugenverlies -op jonge leeftijd- zoals sommigen hier, maar laatste 2-3 jaar 0 problemen bij Orange (voordien mss. 1/jaar korte panne. Bij base MVNO's was dat vrij regelmatig). Kan al mijn data opsparen die ik nt gebruik (zit nu aan 16gb) en kan prepaids van 15eur kopen voor 13,3 eur. Belkrediet Google Play kopen, betaalsms De Lijn of voor goede doelen. Vragen via FB worden snel beantwoord. Waarom zou ik in godsnaam moeten kiezen voor MV dan? Om 'de rebel' te zijn? Uit sympathie/compassie? Ja, geef ze (nog) maar een kans, voor de 500ste keer. MV goed voor studenten, maar als je lat iets hoger legt: 'No Go'
![Headbang :bang:](./images/smilies/icon_headbang.gif)
- henkdee
- Member
- Berichten: 80
- Lid geworden op: 08 jun 2019, 11:28
- Uitgedeelde bedankjes: 39 keer
- Bedankt: 1 keer
nu weet ik weer waarom ik gestopt was met forums.... ben geen technieker en zeker geen MV fan, ben al +-17 jaar Telenet klant en dus zeer geinteresseerd wat de Userbase erover te zeggen had (PUB) en heeft en Satsurfer ken ik ondertussen genoeg om zijn posts over te slaan....
Laatst gewijzigd door philippe_d 05 aug 2019, 09:18, in totaal 1 gewijzigd.
Reden: fullquote verwijderd
Reden: fullquote verwijderd
Wigo 25
-
- Pro Member
- Berichten: 288
- Lid geworden op: 14 aug 2004, 08:46
- Locatie: Mechelen
- Uitgedeelde bedankjes: 41 keer
- Bedankt: 7 keer
ik ben wel benieuwd hoe je dat doet ???satsurfer schreef:kan prepaids van 15eur kopen voor 13,3 eur.
ook dat opsparen van die Gb's snap ik niet zo direct
prepaid heeft toch alleen maar een bonus aan Gb's die slechts een maand geldig is ?
- timmermc
- Elite Poster
- Berichten: 900
- Lid geworden op: 07 nov 2012, 18:00
- Uitgedeelde bedankjes: 29 keer
- Bedankt: 35 keer
Eigenlijk zou het niet mogen, als je een dienst levert als bedrijf hoe populair ook bij welke doelgroep moet je dit kunnen leveren 100% kwalitatief.satsurfer schreef:MV goed voor studenten, maar als je lat iets hoger legt: 'No Go'
Na klant van het eerste uur te zijn bij Base (toen nog Orange) was ik jaren tevreden van hun dienstverlening en verbinding, uiteraard heb ik bij de opstart wat netwerkproblemen gekend maar ik aanvaarde dit als normaal van een nieuwe provider en de uitbouw van een nieuw antennepark. Maar toen Telenet uiteindelijk Base overnam verloor ik mijn trouw aan hen, de tussenkomst wat de gemeente voor de aanleg van een kabelnetwerk met mijn geld destijds heeft betaald ben ik niet vergeten.
Mobile Vikings zou het worden, de Robin Hood van de telecomsector. Je moet de kleintjes tenslotte vooruit helpen...
Je zou bijna kunnen zeggen dat ik met de nodige trots het simkaartje in mijn telefoon stopte, naast het voordeel dat je iets minder betaalt steun je toch een bedrijf die in een wereld waar bijna gevochten word om een klant zich recht probeert te houden.
Wat een verkeerd denken van mij. MV was toen nog virtuele provider van Base en binnen de eerste week begonnen de problemen, geen verbinding, sms sturen lukte niet, enz...
De helpdesk van MV contacteren gaf me steevast dezelfde welbekende antwoorden, toestel herstarten, we zoeken het uit,..Het leek wel ingestudeerd.
Mijn eerste buitenlandse trip met de MV simkaart deed hen de das om: MV gebruikte toch het netwerk van Base, dat voor mij nagenoeg probleemloos was voorheen, ook in het buitenland? En nu bevond ik mij op een buitenlandse locatie waar ik voorheen met het Base simkaartje geen probleem had bij roaming, er was er zelfs geen connectie. Een oproep naar hun helpdesk leverde mij weeral die ingestudeerde antwoorden op.
Tot ik na aandringen uiteindelijk het correcte antwoord kreeg: Wij hebben geen verbintenissen met 'meerdere' operatoren in het buitenland...
Dit was meteen het einde van een korte romance met Mobile Vikings voor mij, ik heb wel wat veerkracht en wil wel doorheen een zure appel bijten maar het mag geen mand zijn.
Aan zee schijnt de zon altijd...![☀️](//cdn.jsdelivr.net/gh/twitter/twemoji@latest/assets/svg/2600.svg)
-
- Elite Poster
- Berichten: 3202
- Lid geworden op: 05 dec 2010, 15:09
- Bedankt: 451 keer
Velen zijn klant voor het geld dat ze gratis krijgen met hun bestellingen op bol/Coolblue. Gebruik hiervoor https://www.cashbackxl.nl/ deze betalen je in euro's uit en ga naar de provider van je keuze. Cashbackxl heeft dan zelfs ook nog eens meerdere deals dan bij MV, dus ga je zeker je voordeel aan doen
-
- Moderator
- Berichten: 19634
- Lid geworden op: 07 nov 2006, 12:11
- Twitter: kriskenbe
- Locatie: Massemen - 91WET0
- Uitgedeelde bedankjes: 1863 keer
- Bedankt: 1003 keer
- Contacteer:
Goh, Bol/Coolblue is wel makkelijk : vandaag bestellen, morgen in huis. Is makkelijk als je de volgende dag thuis bent. Anders is het puur gokwerk wanneer het afkomt (en mag je er nog achter gaan lopen).
Internet = Orange 100/10Mbps + WirelessBelgië
Telefonie = EDPnet + OVH
GSM = Orange Go Extreme + Scarlet Red
TV = TVV App + Netflix + Disney+ + Streamz
Netwerk = Mikrotik + Ubiquiti
- devilkin
- Elite Poster
- Berichten: 4884
- Lid geworden op: 17 mei 2006, 20:10
- Uitgedeelde bedankjes: 551 keer
- Bedankt: 341 keer
- Contacteer:
Goh, bij mij zijn er meer factoren dan puur de prijs: ease of return, kan ik er desnoods achtergaan om de hoek, hoe is het bedrijf tov zijn werknemers, ... Laat nu vooral in het laatste Amazon zeer slechte punten scoren.
Telenet All-Internet -- using CV8560E & OPNsense on PCEngines APU2E4
Proximus & Mobile Vikings -- Using OnePlus 8 Pro (ROM: Stock)
Proximus & Mobile Vikings -- Using OnePlus 8 Pro (ROM: Stock)
- mailracer
- Elite Poster
- Berichten: 3870
- Lid geworden op: 23 feb 2010, 21:03
- Uitgedeelde bedankjes: 224 keer
- Bedankt: 318 keer
Met alle respect voor je kritische denken, maar niemand heeft er de nood aan dat je anderen hun huiswerk maakt en ze dan dom noemt. Onze nieuwe collega Henk kan al heel lang een anonieme meekijker zijn die vanaf de zijlijn meekijkt en de nood had mee te reageren. Als hij tevreden is over een bepaald produkt en dat ook zegt, is hij daarom een fanboy ? Ik heb als steekproef een aantal van zijn antwoorden bekeken en kan er nergens terugvinden dat hij ook maar iemand in het hokje van mobile Viking wil duwen, of van Telenet.satsurfer schreef: Amai, dan ben je een héél kritische persoon, die graag véél te veel betaalt (uit domheid?), om gewoon een 'veilig' gevoel te hebben & de middelmaat nastreeft (omdat hij lef niet heeft om een iets moeilijkere oplossing te kiezen)
-
- Elite Poster
- Berichten: 2786
- Lid geworden op: 04 sep 2004, 19:37
- Locatie: Antwerpen... naast de parking
- Uitgedeelde bedankjes: 526 keer
- Bedankt: 248 keer
Als we nu de persoonlijke aanvallen achterwege laten, blijft het hier gezellig
Ik verschoot er ook van dat er nog tevreden zijn van MV, maar ben er ook wel blij voor. Niet voor iedereen is mobiel zijn belangrijk.
Ik zou toch ook liefst hebben dat MV niet er onderdoor gaat. Dat ze toch voor enige concurentie blijven zorgen in ons slecht mobiel landje. En dan zijn klanten als henk een grote aanwinst.
Hoe meer concurentie, hoe beter voor de klant.
Ik verschoot er ook van dat er nog tevreden zijn van MV, maar ben er ook wel blij voor. Niet voor iedereen is mobiel zijn belangrijk.
Ik zou toch ook liefst hebben dat MV niet er onderdoor gaat. Dat ze toch voor enige concurentie blijven zorgen in ons slecht mobiel landje. En dan zijn klanten als henk een grote aanwinst.
Hoe meer concurentie, hoe beter voor de klant.
de koe zegt boe
- timmermc
- Elite Poster
- Berichten: 900
- Lid geworden op: 07 nov 2012, 18:00
- Uitgedeelde bedankjes: 29 keer
- Bedankt: 35 keer
Uiteraard dat moet zo zijn, kleintjes verdienen het ook om er iets van te maken en kunnen altijd wat kriebelen aan de tenen van die drie groten. Hoewel dit niet makkelijk is, ze moeten namelijk altijd op het achterste zitje van de fiets meerijden en indien ze niet stilzitten krijgen ze misschien een draai om de oren.bambipower schreef:Ik verschoot er ook van dat er nog tevreden zijn van MV, maar ben er ook wel blij voor. Niet voor iedereen is mobiel zijn belangrijk.
Ik zou toch ook liefst hebben dat MV niet er onderdoor gaat. Dat ze toch voor enige concurentie blijven zorgen in ons slecht mobiel landje.
Er is zeker een doelgroep voor MV en die zal er altijd zijn als ze hun prijs gedrukt houden, alleen is het jammer dat ze af en toe een draai rond de oren krijgen en hun klanten daar dan de gevolgen van dragen.
Je kan het moeilijk blijven volhouden bij mij dat de problemen enkel bij MV liggen. De grote provider waarvan ze de hardware gebruiken kan hen, best met hun know how helpen en bijstaan.
Doen ze dus helemaal niet. Het werkt meer als; je mag meerijden maar je moet jezelf vasthouden, doe je dit niet en val je eraf dan is dit niet mijn probleem. Maar ik stop wel om je er terug te laten opkruipen.
Voor hen die niet echt leunen op een betrouwbare verbinding kan ik ze alleen maar aanraden, ik heb een onberispelijke connectie nodig dus behoor ik niet tot hun doelgroep.
Aan zee schijnt de zon altijd...![☀️](//cdn.jsdelivr.net/gh/twitter/twemoji@latest/assets/svg/2600.svg)
-
- Moderator
- Berichten: 16487
- Lid geworden op: 28 apr 2008, 11:22
- Locatie: Waregem
- Uitgedeelde bedankjes: 820 keer
- Bedankt: 2998 keer
[Mod] Persoonlijke aanvallen en off-topic discussies opgekuist.
Gelieve de Forumregels te respecteren
Gelieve de Forumregels te respecteren
VoIP: WeePee (vaste nummers geporteerd), Sipgate.de, Sipgate.co.uk, MegaVoip (uitgaand België).
Provider: Proximus Start (60/4 mbps down/up).
Modem/Router: Fritz!Box 7590 int, OS 07.39-97058 BETA, profiel 100/35.
Telefoon centrale: Euracom 181 achter FritzBox So.
TV: Telenet CI+, Fritz!DVB-C.
Provider: Proximus Start (60/4 mbps down/up).
Modem/Router: Fritz!Box 7590 int, OS 07.39-97058 BETA, profiel 100/35.
Telefoon centrale: Euracom 181 achter FritzBox So.
TV: Telenet CI+, Fritz!DVB-C.
- Converted
- Pro Member
- Berichten: 313
- Lid geworden op: 11 aug 2006, 16:08
- Uitgedeelde bedankjes: 15 keer
- Bedankt: 13 keer
Als je bij Orange prepaid binnen de 31 dagen herlaad wordt je data overgedragen naar de volgende maand. Zo kan je komen tot 20gb aan data.pwr schreef:ik ben wel benieuwd hoe je dat doet ???satsurfer schreef:kan prepaids van 15eur kopen voor 13,3 eur.
ook dat opsparen van die Gb's snap ik niet zo direct
prepaid heeft toch alleen maar een bonus aan Gb's die slechts een maand geldig is ?
"ONEup -> 1000/40"
-
- Elite Poster
- Berichten: 2472
- Lid geworden op: 29 jan 2004, 10:15
- Uitgedeelde bedankjes: 56 keer
- Bedankt: 208 keer
Klein vraagje ik parkeer regelmatig in Antwerpen via de parkmobile app, billing via gsm werkt niet omwille van corporate abonnement. Ik heb echter nog een mv kaart met veel Belkrediet op, werkt het om parking daarmee te betalen, zo ja via welke van de 2 nummers ?
Lijkt mij wel een goed doel voor overtollig Belkrediet.
Lijkt mij wel een goed doel voor overtollig Belkrediet.
-
- Pro Member
- Berichten: 240
- Lid geworden op: 07 jan 2009, 18:19
- Uitgedeelde bedankjes: 44 keer
- Bedankt: 15 keer
Bij 4411 werkt het alvast niet met MV.
-
- Starter
- Berichten: 9
- Lid geworden op: 20 aug 2019, 20:44
- Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
- Bedankt: 1 keer
Disclaimer: een beetje 'rant' in dit topic.
Als iemand die weinig technische kennis heeft, maar wel geïnteresseerd is in techniek en afhankelijk is van mobiele diensten, was tot een 5-tal jaar geleden Mobile Vikings voor mij innovatief enerzijds en een geweldig alternatief anderzijds (goede interface, klantendienst, betrouwbaarheid en als 'budgetproduct' relatief snel door de hevige investeringen van BASE toen).
Iets later ging helaas, zoals bij alle andere enkel commercieel-gerichte providers, de klantendienst sterk achteruit qua algemene tevredenheid (oplossen in geval van een probleem) en kennis (algemene antwoorden die je maanden later nog niks vooruit hebben geholpen).
Aangezien de concurrentie toen een beter netwerk en aanbod kon bieden (Mobistar, Internet On Mobile, meer specifiek), heb ik de overstap gemaakt, waarvan zeer tevreden toen.
Wegens andere redenen ben ik toen toch moeten overstappen naar iets met meer belminuten, waarna ik daar moest vertrekken door een technisch probleem met mijn account.
Net iets meer dan 3 maand terug ben ik dan, tijdelijk, even overgestapt op MV (waarschijnlijk omdat het gratis was). Ik was wel verrast door hun aanbod, en bleef dus een tijdje.
[TL;DR] Op die 3 maand tijd heb ik 5 keer geen netwerkverbinding gehad, als het er geen 6 waren. Meeste daarvan duurde ongeveer een uur. 4 andere keren had ik wel verbinding, maar werkte ze niet (zowel bellen, sms'en als data), plus de keren dat ik het dan misschien niet merkte en een paar andere incidenten.
Helemaal ongelegen kwam het toen ik een familielid die met de ambulance afgevoerd was moest volgen, en ik het adres niet kon opzoeken (of de ambulance niet kon bellen, buiten dat ik eerlijk gezegd niet aan 112 had gedacht). En ook vandaag was mijn verbinding weer een goed uur weg...
Pas op, ik snap dat ze 'goedkoper' zijn, maar voor een bedrijf dat zoveel reclame maakt op tv en zich nu als grote speler profileert, is dit toch echt erg... Ik overwoog hun onbeperkt tariefplan, maar hun service is echt onvoorspelbaar en onbetrouwbaar.
Om heel eerlijk te zijn, was mijn verbinding bij Lycamobile, hoewel van lagere kwaliteit, een stuk betrouwbaarder. Zelf daar moest ik een nummer niet soms 3 keer draaien voordat het daadwerkelijk begon te bellen, of zonder 'Call failed' te krijgen, elke keer.
Wat is er toch misgegaan met het bedrijf dat 5 à 6 jaar geleden zo goed was?![Sad :(](./images/smilies/icon_sad.gif)
[Mod] samengevoegd met bestaand topic over MV.
Het is echt onnodig om hiervoor telkens een nieuw topic aan te maken
Als iemand die weinig technische kennis heeft, maar wel geïnteresseerd is in techniek en afhankelijk is van mobiele diensten, was tot een 5-tal jaar geleden Mobile Vikings voor mij innovatief enerzijds en een geweldig alternatief anderzijds (goede interface, klantendienst, betrouwbaarheid en als 'budgetproduct' relatief snel door de hevige investeringen van BASE toen).
Iets later ging helaas, zoals bij alle andere enkel commercieel-gerichte providers, de klantendienst sterk achteruit qua algemene tevredenheid (oplossen in geval van een probleem) en kennis (algemene antwoorden die je maanden later nog niks vooruit hebben geholpen).
Aangezien de concurrentie toen een beter netwerk en aanbod kon bieden (Mobistar, Internet On Mobile, meer specifiek), heb ik de overstap gemaakt, waarvan zeer tevreden toen.
Wegens andere redenen ben ik toen toch moeten overstappen naar iets met meer belminuten, waarna ik daar moest vertrekken door een technisch probleem met mijn account.
Net iets meer dan 3 maand terug ben ik dan, tijdelijk, even overgestapt op MV (waarschijnlijk omdat het gratis was). Ik was wel verrast door hun aanbod, en bleef dus een tijdje.
[TL;DR] Op die 3 maand tijd heb ik 5 keer geen netwerkverbinding gehad, als het er geen 6 waren. Meeste daarvan duurde ongeveer een uur. 4 andere keren had ik wel verbinding, maar werkte ze niet (zowel bellen, sms'en als data), plus de keren dat ik het dan misschien niet merkte en een paar andere incidenten.
Helemaal ongelegen kwam het toen ik een familielid die met de ambulance afgevoerd was moest volgen, en ik het adres niet kon opzoeken (of de ambulance niet kon bellen, buiten dat ik eerlijk gezegd niet aan 112 had gedacht). En ook vandaag was mijn verbinding weer een goed uur weg...
Pas op, ik snap dat ze 'goedkoper' zijn, maar voor een bedrijf dat zoveel reclame maakt op tv en zich nu als grote speler profileert, is dit toch echt erg... Ik overwoog hun onbeperkt tariefplan, maar hun service is echt onvoorspelbaar en onbetrouwbaar.
Om heel eerlijk te zijn, was mijn verbinding bij Lycamobile, hoewel van lagere kwaliteit, een stuk betrouwbaarder. Zelf daar moest ik een nummer niet soms 3 keer draaien voordat het daadwerkelijk begon te bellen, of zonder 'Call failed' te krijgen, elke keer.
Wat is er toch misgegaan met het bedrijf dat 5 à 6 jaar geleden zo goed was?
![Sad :(](./images/smilies/icon_sad.gif)
[Mod] samengevoegd met bestaand topic over MV.
Het is echt onnodig om hiervoor telkens een nieuw topic aan te maken
-
- Elite Poster
- Berichten: 911
- Lid geworden op: 23 aug 2013, 21:17
- Uitgedeelde bedankjes: 44 keer
- Bedankt: 83 keer
Het volgende zijn gewoon vermoedens maar ik denk dat ik wel in de buurt kom
Zover ik weet maakt of maakte Mobile Vikings al jaren verliezen. Als ik me goed herinner zijn de problemen begonnen nadat het overgenomen is door Medialaan. Ik vermoed dat antwoord simpel is; Medialaan heeft het uiteraard gekocht met als plan het winstgevend te maken. Daarom dat ze full MVNO werden (kosten besparen?) en overschakelden naar het Orange netwerk (wellicht ook goedkoper voor hun). Dit kon allemaal met relatief weinig problemen verlopen (ik heb weinig klachten gezien van Telenet klanten die van Orange -> Base netwerk switchten) maar als alles zo goedkoop mogelijk moet ...
Lijkt mij ook de reden om bepaalde diensten niet meer aan te bieden; Viking Talk, Viking prepaid card enzoverder
TL;DR: ik vermoed $$$
![Angel :angel:](./images/smilies/icon_angel.gif)
Lijkt mij ook de reden om bepaalde diensten niet meer aan te bieden; Viking Talk, Viking prepaid card enzoverder
TL;DR: ik vermoed $$$
-
- Starter
- Berichten: 9
- Lid geworden op: 20 aug 2019, 20:44
- Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
- Bedankt: 1 keer
Ik denk ergens wel dat ze klanten gewonnen hebben omdat ze veel bekender zijn en het een beetje een 'fancy' product is (ook met de dadata-spotjes enzo). Maar hoe kan je het product nu zo uit het oog verliezen... Daar zou ik als Medialaan niet eens geassocieerd meer mee willen zijn, of toch niet trots op zijn.lanadekat schreef:maar als alles zo goedkoop mogelijk moet ...
![Surprised :-o](./images/smilies/icon_surprised.gif)
Ik merk nu ook dat Lyca hun tariefplannen weer hebben aangepast. Ze stonden weer ver achter, maar nu... €25 voor 15 GB en onbeperkt bellen (bij MV €25 voor 10 GB en 150 minuten bellen). Ook €30 voor 20 GB (dus een beetje zoals het onbeperkte tariefplan, met het verschil dat je aan lagere snelheid wel nog kan verdersurfen bij MV, als je een netwerkverbinding hebt, uiteraard).
Nooit gedacht, maar ik overweeg echt de overstap naar Lyca terug. Hoewel niet altijd even snel of goed, het werkte wel vrijwel altijd en ik heb volgens mij nooit een gesprek gemist dat ik nooit kreeg, integenstelling tot 1 op 4 gesprekken misschien bij MV. Ook altijd meteen verbonden als ik wou bellen.
-
- Elite Poster
- Berichten: 774
- Lid geworden op: 04 jan 2007, 01:06
- Uitgedeelde bedankjes: 37 keer
- Bedankt: 70 keer
excuus appelen en peren
MV thethering
Lyca nog steeds niet.
Nu in belgie niet zo belangrijk maar over de landsgrens is het een ander verhaal.
In belgie voor mezelf wifree , proximus.
MV thethering
Lyca nog steeds niet.
Nu in belgie niet zo belangrijk maar over de landsgrens is het een ander verhaal.
In belgie voor mezelf wifree , proximus.
Laatst gewijzigd door philippe_d 23 aug 2019, 09:28, in totaal 1 gewijzigd.
Reden: fullquote verwijderd
Reden: fullquote verwijderd
-
- Elite Poster
- Berichten: 2385
- Lid geworden op: 23 dec 2007, 15:56
- Locatie: nevele
- Uitgedeelde bedankjes: 71 keer
- Bedankt: 101 keer
-Besparen besparen besparen lijkt me dat.
-Klantendienst die maanden plat lag. En tegenwoordig antwoorden ze naast de kwesti, moest elk bedrijf nu eens investeren in een klantendienst die direct een juist antwoord kan formuleren klanten tevreden en kostenbesparend in the end...maar ze outsourcen liever aja kostenbesparend maar in the end komt het hen even duur uit + slechte reclame op social media.
-Inderdaad vandaag ook zonder netwerk gezeten...als dit ongelegen komt heeeeel vervelend!
-Ik blijf omwille van de vikingpunten, ik betaal €11 ipv €18 in dat opzicht heb ik geen zin om terug 20 per maand te gaan betalen bij de concurrent.
-Klantendienst die maanden plat lag. En tegenwoordig antwoorden ze naast de kwesti, moest elk bedrijf nu eens investeren in een klantendienst die direct een juist antwoord kan formuleren klanten tevreden en kostenbesparend in the end...maar ze outsourcen liever aja kostenbesparend maar in the end komt het hen even duur uit + slechte reclame op social media.
-Inderdaad vandaag ook zonder netwerk gezeten...als dit ongelegen komt heeeeel vervelend!
-Ik blijf omwille van de vikingpunten, ik betaal €11 ipv €18 in dat opzicht heb ik geen zin om terug 20 per maand te gaan betalen bij de concurrent.
-
- Elite Poster
- Berichten: 1264
- Lid geworden op: 17 apr 2019, 11:48
- Locatie: Attenhoven (Landen)
- Uitgedeelde bedankjes: 102 keer
- Bedankt: 65 keer
Opgericht door mensen die iets nieuw willen en vooral technisch een goed produkt willen opbouwen maar financieel raken ze er niet uit.
Overgenomen om er geldkoe van te maken met enkel interesse in marketing en verkopen.
Denk dat je dat verhaal bij praktisch allemaal kunt plakken.
Overgenomen om er geldkoe van te maken met enkel interesse in marketing en verkopen.
Denk dat je dat verhaal bij praktisch allemaal kunt plakken.
-
- Elite Poster
- Berichten: 1091
- Lid geworden op: 17 jun 2004, 15:23
- Uitgedeelde bedankjes: 257 keer
- Bedankt: 91 keer
Medialaan als de schuldige aanwijzen lijkt me iets te eenvoudig. Ja, de overname heeft het profiel van MV grondig gewijzigd, maar de verliezen stapelden zich wel al jaren op en zonder de kapitaalsverhoging van 10M EUR (!) door Medialaan was het Vikingschip waarschijnlijk al lang roemloos vergaan.
Eenvoudig gesteld: Medialaan heeft nog niet veel financieel plezier beleefd aan Unleashed. Uiteraard is winstgevendheid doel, maar met een verlies van 7M EUR vorig boekjaar en een overgedragen verlies van 16,5M is er nog een héél lange weg af te leggen.
Eenvoudig gesteld: Medialaan heeft nog niet veel financieel plezier beleefd aan Unleashed. Uiteraard is winstgevendheid doel, maar met een verlies van 7M EUR vorig boekjaar en een overgedragen verlies van 16,5M is er nog een héél lange weg af te leggen.
-
- Premium Member
- Berichten: 654
- Lid geworden op: 31 jul 2019, 13:26
- Uitgedeelde bedankjes: 37 keer
- Bedankt: 18 keer
Een zéééér lange weg denk ik. Ik zie ze aan die vikingpunten ook nog sleutelen. Onlangs abbo aangevraagd voor familielid, ge annuleert na het lezen van dit forum. Ik zat als tiener ook bij Mobile Vikings, was beste op de markt met super helpdesk.
tien heeft gelijk spijtig genoeg.
tien heeft gelijk spijtig genoeg.
-
- Elite Poster
- Berichten: 1749
- Lid geworden op: 24 aug 2011, 10:27
- Uitgedeelde bedankjes: 87 keer
- Bedankt: 140 keer
Ik merk weinig problemen op bij MV, die er vroeger niet waren,(eerlijkheidshalve dien ik hierbij op te merken dat ik vroeger hoofdklant was bij MV, en nu enkel voor mijn tablet).
Mij lijkt het eerder dat ons verwachtingspatroon door de andere providers naar boven is bijgesteld.
Toen ik in het prille begin klant werd, veel mijn netwerk ook regelmatig weg. Maar omdat ik 2 GB kreeg voor € 15, terwijl andere providers voor het 3dubbele slechts MB's aanboden, nam ik dat voor lief.
Mij lijkt het eerder dat ons verwachtingspatroon door de andere providers naar boven is bijgesteld.
Toen ik in het prille begin klant werd, veel mijn netwerk ook regelmatig weg. Maar omdat ik 2 GB kreeg voor € 15, terwijl andere providers voor het 3dubbele slechts MB's aanboden, nam ik dat voor lief.
-
- Elite Poster
- Berichten: 1024
- Lid geworden op: 10 maa 2010, 13:32
- Locatie: Kapellen
- Uitgedeelde bedankjes: 23 keer
- Bedankt: 64 keer
Ben al een tijdje MV nu, met 5 kaartjes.
Ik moet toch ook zeggen dat er toch wel wat meer wegval is nu van de verbinding.
Dit weekend een dubbele top-up gedaan omdat ik dacht dat er iets verkeerds was gelopen. De eerste top-up kwam er pas door na de 2e. OK , was misschien wat snel.
Gisteren opnieuw een top-up gedaan, wederom geen belwaarde toegevoegd. Maar deze keer geduldig gebleven, echter deze ochtend nog steeds niets erop. Berichtje gestuurd en er was iets met het systeem, nu zou ik een tot een paar uur moeten wachten tot de belwaarde erop staat. Wel, als er niets meer opstaat is dat wel vervelend.
De laatste top-ups heb ik via de payconiq app gedaan ipv bancontact kastje met kaart, misschien dat het daar gezocht moet worden.
Gevoelsmatig loopt het toch niet zo vlot als voorheen.
Ik moet toch ook zeggen dat er toch wel wat meer wegval is nu van de verbinding.
Dit weekend een dubbele top-up gedaan omdat ik dacht dat er iets verkeerds was gelopen. De eerste top-up kwam er pas door na de 2e. OK , was misschien wat snel.
Gisteren opnieuw een top-up gedaan, wederom geen belwaarde toegevoegd. Maar deze keer geduldig gebleven, echter deze ochtend nog steeds niets erop. Berichtje gestuurd en er was iets met het systeem, nu zou ik een tot een paar uur moeten wachten tot de belwaarde erop staat. Wel, als er niets meer opstaat is dat wel vervelend.
De laatste top-ups heb ik via de payconiq app gedaan ipv bancontact kastje met kaart, misschien dat het daar gezocht moet worden.
Gevoelsmatig loopt het toch niet zo vlot als voorheen.