Beste,
Als je een contract afsluit met orange heb je een overeenkomst voor 6maand,als je voor tijd opzegt krijg je een verbreking vergoeding?
Iemand al meegemaakt ?
Abbonement
- mailracer
- Elite Poster
- Berichten: 3870
- Lid geworden op: 23 feb 2010, 21:03
- Uitgedeelde bedankjes: 224 keer
- Bedankt: 318 keer
https://economie.fgov.be/nl/themas/onli ... ragen-over
volledig terecht lijkt me.U mag het contract niet verbreken tijdens de eerste 6 maanden. Beslist u dat toch te doen, dan moet u maximaal alle abonnementskosten betalen die u nog verschuldigd bent tot het einde van de 6e maand na de inwerkingtreding van het contract.
- proximusboyke
- Elite Poster
- Berichten: 6939
- Lid geworden op: 05 feb 2010, 20:17
- Locatie: kortrijk
- Uitgedeelde bedankjes: 150 keer
- Bedankt: 364 keer
Er zijn wel uitzonderingen, bvb geen bereik gsm, je krijgt niet wat ze u beloofd hebben.
Maar de regel is infeite bij alle operatoren dat het maandelijks opzegbaar is muv orange blijkbaar.
Maar de regel is infeite bij alle operatoren dat het maandelijks opzegbaar is muv orange blijkbaar.
iphone 8+ : prox MUP
iphone 12 : max 512gb prox MUP
mercedes e220 = extra surf
AirCard 810S : cic mobile in saint cyprien
imac : orange love + boost
ipad pro 12,9 : 256gb prox MUP
iphone 12 : max 512gb prox MUP
mercedes e220 = extra surf
AirCard 810S : cic mobile in saint cyprien
imac : orange love + boost
ipad pro 12,9 : 256gb prox MUP
-
- Elite Poster
- Berichten: 4357
- Lid geworden op: 05 jul 2017, 09:50
- Uitgedeelde bedankjes: 74 keer
- Bedankt: 100 keer
Mailracer onder bepaalde omstandigheden is het bij telenet en proximus gratis.
En dat weet ik ben al genoeg gewisseld.
Proximus bij Scarlet hang je echt 6 maanden vast. Je mag proberen opzeggen maar dan mag je het aangetekend doen want via helpdesk luisteren ze niet.
En dat weet ik ben al genoeg gewisseld.
Proximus bij Scarlet hang je echt 6 maanden vast. Je mag proberen opzeggen maar dan mag je het aangetekend doen want via helpdesk luisteren ze niet.
-
- Premium Member
- Berichten: 654
- Lid geworden op: 31 jul 2019, 13:26
- Uitgedeelde bedankjes: 37 keer
- Bedankt: 18 keer
bedankt. dus als je echt teveel tijd hebt kan je switchen tussen 2 providers om de 6 maanden en hun nieuwe promo's steeds activeren/meenemen. In voorwaarden van promo's lees ik nooit dat je in het verleden al geen promo mocht benuttigen. Alleen dat promo's tellen voor 'nieuwe klanten' wat je in principe bent als je switch tussen 2 providers.boonpwnz schreef: Proximus bij Scarlet hang je echt 6 maanden vast. Je mag proberen opzeggen maar dan mag je het aangetekend doen want via helpdesk luisteren ze niet.
Hallo,
Heb jullie hulp nodig!!!
Ben veranderd van telenet naar orange,volgende problemen
Hebben beiden een iphone:))
Kunnen niet meer smsen,
Met IMessage een beetje
Sms van buurvrouw naar mijn vrouw komt aan bij mij en die van mijn vrouw bij de dochter
Bij bezoek aan winkel orange raad gekregen andere Apple id te maken voor mij,heb dat gedaan,geen resultaat.
Veranderd naar Samsung telefoon,zelfde resultaat,geen sms kunnen versturen,dus duidelijk probleem bij Orange.
Klantendienst weet het zeker niet,alleen voor dossiertje aan te maken!!
Wie helpt mij!!!!
Heb jullie hulp nodig!!!
Ben veranderd van telenet naar orange,volgende problemen
Hebben beiden een iphone:))
Kunnen niet meer smsen,
Met IMessage een beetje
Sms van buurvrouw naar mijn vrouw komt aan bij mij en die van mijn vrouw bij de dochter
Bij bezoek aan winkel orange raad gekregen andere Apple id te maken voor mij,heb dat gedaan,geen resultaat.
Veranderd naar Samsung telefoon,zelfde resultaat,geen sms kunnen versturen,dus duidelijk probleem bij Orange.
Klantendienst weet het zeker niet,alleen voor dossiertje aan te maken!!
Wie helpt mij!!!!
-
- Elite Poster
- Berichten: 911
- Lid geworden op: 23 aug 2013, 21:17
- Uitgedeelde bedankjes: 44 keer
- Bedankt: 83 keer
Dus als ik het goed begrijp werkt alles maar je kan geen sms'en sturen (wel ontvangen)statione schreef:Wie helpt mij!!!!
Als dit het geval is; ik had exact hetzelfde probleem. Orange helpdesk kon niets verkeerd vinden en opende een dossier. Niets meer van gehoord maar dat had ik wel verwacht. Gelukkig had ik zelf via hun website een nieuwe SIM aangevraagd en de nieuwe SIM heeft het probleem opgelost. Was gratis en is waarschijnlijk nog gratis dus misschien het proberen waard. Bij mij was het wel na een jaar ofzo klant te zijn en was de SIM waarschijnlijk 'kapot gegaan'. Dit lijkt me wel minder waarschijnlijk bij een relatief nieuwe SIM (aangezien u pas klant bent).
Ps: sorry mods/admins; de vraag en het antwoord zouden in een nieuw topic moeten lijkt mij.

Probleem waarschijnlijk opgelost.
Allebei een iphone op zelfde appleID,nu ID gesplitst en nu is tot nu toe probleem opgelost,maar toch nog beetje wachten en dan nieuwe simkaart proberen zoals voorgesteld.
Dank voor de reactie.
Allebei een iphone op zelfde appleID,nu ID gesplitst en nu is tot nu toe probleem opgelost,maar toch nog beetje wachten en dan nieuwe simkaart proberen zoals voorgesteld.
Dank voor de reactie.