Blokada

Windows, Android, iOS, Linux, Chrome OS, ...
Plaats reactie
Goztow
userbase crew
userbase crew
Uitgedeelde bedankjes: 1423 keer
Bedankt: 878 keer

Sinds een paar maanden blokada geïnstalleerd op al onze mobiele toestellen. Ben er heel tevreden over, het aantal ads is serieus gedaald ook in allerlei spelletjes die mijn dochters spelen op hun tablet. Je kan het niet uit de store installeren maar moet de apk van de website downloaden. Root is niet nodig. Het principe is simpel : hosts file aanvullen met block list en dns eventueel aanpassen.

https://blokada.org/

Misschien nuttig voor iemand.
Bedank andere users voor nuttige posts, door op Afbeelding te klikken
Baggioo
Member
Member
Uitgedeelde bedankjes: 3 keer

Ik kan Blokada ook aanraden.

Een paar keer voorgehad dat Blokada iets te ijverig apps blokkeerde maar je kan die op de 'whitelist' zetten en dat werkt perfect!
pjvdveer
Starter
Starter
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer

Inderdaad super - net van iOS naar Android overgestapt en de mogelijkheid om Blokada te installeren is een drastische verbetering. Alleen al daarom nooit meer terug naar iOS.
selder
Moderator
Moderator
Uitgedeelde bedankjes: 99 keer
Bedankt: 727 keer

Welke ad-blockers heb je dan allemaal op iOS geprobeerd? Crystal vroeger goede ervaringen mee, maar 1BlockerX houdt zo goed als alles tegen, ik kan me op m’n iPhone echt geen ad meer herinneren. Pluspunt is dat her synct met 1Blocker op macOS over iCloud. Stabiel, heeft nog geen 1 keer niet gewerkt, synct bijvoorbeeld whitelists tussen iOS en macOS...
Ghost S1 • 8086K @5.2Ghz • Asus ROG Ryuo 240mm • Asus ROG STRIX Z390-I • Corsair Vengeance LPX 2x16GB 3200Mhz • Asus RTX2080Ti Turbo • Samsung 970 EVO 2TB • Asus ROG Swift PG258Q 240Hz • Logitech G Pro keyboard/mouse/headset
pjvdveer
Starter
Starter
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer

Ik ben geen expert maar als ik me goed herinner is het op iOS alleen mogelijk om ads binnen Safari te blokkeren. Blokada werkt op systeenniveau en blokkeert ads in ALLE apps.
Plaats reactie

Terug naar “Software en apps”