Original Firmware Flash Telenet CH6643E

Heb je problemen met het instellen van je netwerk, bedraad of draadloos, dan kan je hier altijd terecht!
Plaats reactie
Logic3S
Plus Member
Plus Member
Uitgedeelde bedankjes: 9 keer
Bedankt: 9 keer
Provider

Voor zover ik kan vinden is dit nog niet aan bod gekomen. Correct me if i'm wrong.

Ik heb onlangs op 3 locaties Telenet laten vervangen door Orange. Daardoor heb ik 3 HGW's over (Type Clan CH6643E). Contact met Telenet levert op dat deze naar het containerpark mogen. Mij goed, maar wat ik mij nu afvraag: is er toevallig al iemand in geslaagd (of heeft iemand een idee) om de Telenet-firmware te vervangen en er de originele firmware op te flashen zodat ik de modem-functionaliteit kan uitschakelen en ze als Access Point kan gebruiken?

Alvast bedankt om mee te denken :-D
ISP: EDPnet VDSL XS (20/2 Mbps (down/up), 100/40sync)
Modem/Router: Fritz!Box 7530, profiel 100/40.
VoIP: OVH (in & out)
Mobiel: Samsung Galaxy S10 FE met EDPnet mobile
Tomby
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 1057 keer
Bedankt: 435 keer
Provider

Logic3S schreef:Contact met Telenet levert op dat deze naar het containerpark mogen.
Raar dat ze dat als advies gaven. Niet zo lang geleden vroeg ik wat ik nog met een stokoude Motorola modem-only moest doen alsook een HGW die hier ook al jaren op zolder lag, en het antwoord was dat ik ze moest binnenleveren bij een Telenet shop.
ITnetadmin
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 164 keer
Bedankt: 618 keer
Provider

Ik weet dat de nog oudere modellen in hun gewone firmware bootten als ze niet op coax aangesloten waren.
Mss gewoon ns proberen aan te zetten?
Plaats reactie

Terug naar “Netwerken en Security”