Belgacom TV is nog geen succes

Nieuws omtrent telecom
Gebruikersavatar
Heronic
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2736
Lid geworden op: 20 okt 2003, 16:41
Locatie: Bij mijn vrouw
Uitgedeelde bedankjes: 427 keer
Bedankt: 210 keer

Hmmm... ik kan me toch ook niet van de indruk ontdoen dat de pauzes tussen de films (vt4, ka2) toegenomen zijn... Ofwel is dat omdat ik ondertussen geenb pauzes tussendoor meer gewoon ben?

In elk geval, ik wil geen telefoon abo maar heb er een om versatel te kunnen hebben. Ook al betaal ik meer aan abonnementsgeld dan voor m'n gesprekken !!! Om een beetje voetbal te kunnen kijken zou ik dan ook nog eens terug naar skynet moeten met hun onozele 10Gb limiet + dan zou digitaal kijken ook nog eens smallband op de pc betekenen.

De enige klanten die belgacom zal kunnen verwerven zijn volgens mij de hardcore voetbal fanaten die het ervoor over hebben. Voor de rest kan ik mij moeilijk voorstellen dat de nuchtere belg in hun open val trapt.

Mocht ik dan digitale tv nemen dan toch telenet... dan ben ik nog steeds 'internet' vrij en dat is voor mij het allerbelangrijkste.
Dat de volgende keer wat meer hun best doen om de voetbal rechten van de belgische competitie te verwerven, pas dan zou ik het overwegen.
crapiecorn
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2149
Lid geworden op: 01 feb 2003, 11:58
Uitgedeelde bedankjes: 44 keer
Bedankt: 12 keer

Ja, ik dacht dat de wettelijke limiet iets van een 5 minuten reclame was, maar tijdens sommige populairdere films duren ze toch minstens 7 a 8 minuten.
Gast

Reclame duurt ook zo lang niet. Je krijgt erna nog minutenlang aankondigingen van wat je die week nog allemaal kunt bekijken op hun zender. Tot vervelens toe.
Gebruikersavatar
Ofloo
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5263
Lid geworden op: 04 okt 2004, 07:36
Locatie: BALEN
Uitgedeelde bedankjes: 57 keer
Bedankt: 92 keer

Anonymous schreef:
Ofloo schreef:ik heb nu eens op het aanbod gaan kijken .. wat voor zaken ze hadden het enige wat er een beetje goed uitziet is vt4 5tv en eentv of zoiets, .. geen vtm geen kanaal2 geen tv1 canvas .. of eender wat een hoop reality tv en sport ..???

en vt4 en 5tv zitten dan nog vol met reclame ook.. vroeger had je in een film einde deel1 en klaar onder tussen zijn we al aan deel 6 gekomen.. het is gewoon schandalig..


Overdrijf anders wat....
De tijd dat zenders reclame mogen uitzenden is wettelijk bepaald, en die grens is al jaren hetzelfde.


het is niet omdat het niet verandert is dat wat je ziet niet verandert vroeger hadden ze de vraag naar advertising van vandaag misschien niet !!! of wilde zeggen dat er de dag van vandaag niet meer reclame opzit ? dan moet ge eens tv kijken .. want dan heb je volgens mij al lang niet meer gekeken !!


en als je zoon opmerking maakt log dan tenminste in want zoon post komt alleen maar over als een post van een provider of een group met belang in deze zaak :p dat vind ik tenminste
Gebruikersavatar
brooklyn
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1252
Lid geworden op: 15 jun 2004, 20:25
Locatie: West-Vlaanderen aan de kust

Anonymous schreef:Reclame duurt ook zo lang niet. Je krijgt erna nog minutenlang aankondigingen van wat je die week nog allemaal kunt bekijken op hun zender. Tot vervelens toe.


Ik kijk zelden of nooit tv, bij een goeie film ga ik naar de cinema en met een abb. bij de videotheek kun je kijken wat je wilt en wanneer je wilt.
als ik iets volg op tv neem ik alles op dvd-rw kun je handig die rotreclame doorspoelen.

digitale tv zit er voorlopig niet in voor mij
Afbeelding
PC1: Intel Core 2 Duo E6600 - 2GB DDR2 SDRAM PC6400 - ASUS P5B Deluxe - GeForce 8800GTS 320MB DDR3 - Western Digital 35GB Raptor - 3.1TB HD space
PC2: AMD3600 - 1GB DDR - ASUS A8N Deluxe - ATI 3850 -
Dvico Tvix 6500A user
Silence
Pro Member
Pro Member
Berichten: 391
Lid geworden op: 17 apr 2005, 17:12
Bedankt: 3 keer

Zijn die allemaal laatstleden niet op de vingers getikt omwille dat ze die reglementering omwille van reclame aan hun laars lapten ?
Gast

hoe je het draait of keert


BELGACOM TV

is gewoon niet de moeite
Gebruikersavatar
The_Borg
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1759
Lid geworden op: 22 dec 2003, 20:25

Ach ja, Flopper de flop ;)
"We are the Borg. Lower your shields and surrender your ships. We will add your biological and technological distinctiveness to our own. Your culture will adapt to service us. Resistance is futile."
Gebruikersavatar
deej
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3322
Lid geworden op: 09 dec 2002, 21:14
Locatie: Een boerengat nu met VDSL2!
Uitgedeelde bedankjes: 19 keer
Bedankt: 4 keer

:D
eldiablo
Pro Member
Pro Member
Berichten: 277
Lid geworden op: 26 jun 2005, 21:53
Locatie: Waregem

wat ik gewoon niet snap is hoe ze het beeld over een adsl lijn willen doorvoeren, wanneer ik naar een xvid film kijken van 700mb over mijn draadloos dan kan de stream soms oplopen tot 900kB/s als er wat actie op het scherm komt, gaan ze nu plots geen films meer mogen uitzenden zoals the matrix omdat er teveel actie is, of ga je dan plots een film mogen bekijken in schokken, zo van, yeah, mijn tv schokt :eek:

edit// Kb verandert naar KB, moest dus wel degelijk 900kbytes zijn
Laatst gewijzigd door eldiablo 08 aug 2005, 16:44, in totaal 1 gewijzigd.
Gebruikersavatar
Phuncz
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1357
Lid geworden op: 05 apr 2005, 14:42
Locatie: Limburg
Uitgedeelde bedankjes: 30 keer
Bedankt: 24 keer

900kb = 900kbit. Oftewel ongeveer 100KB/s. Er is 4Mbit vereist voor Belgakrom TV wat neerkomt op 4096kbit oftewel 512KB/s. Ik hoop voor belgacom dat ze zo slim (excuse the pun) zijn om niet op dat piekje te gaan aangezien de meeste mensen die snelheid niet gaan halen. Al zeker niet continue.
Gebruikersavatar
Ofloo
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5263
Lid geworden op: 04 okt 2004, 07:36
Locatie: BALEN
Uitgedeelde bedankjes: 57 keer
Bedankt: 92 keer

tja telenet digitaal even min ik zit daar eerlijk gezegd niet op te wachten ze nog es 5 voetbal kanalen bij ge ziet nu al niet anders op tv ..

en of dat nu digitaal is of niet zolang het beeld zuiver is ..

ik ga begot geen extra geld uitgeven om tv te kunnen kijken ze !
eldiablo
Pro Member
Pro Member
Berichten: 277
Lid geworden op: 26 jun 2005, 21:53
Locatie: Waregem

idd, al meer dan genoeg voetbal op tv, moeten er niet nog eens een paar kanalen bijkomen, msch goed voor de voetballiefhebbers, maar precies alsof er geen andere mensen bestaan die niet naar al die voetbal willen kijken en verkoopkanalen en andere zever die ze erbij proppen om aan hun 100 posten te geraken :P
Gebruikersavatar
The_Borg
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1759
Lid geworden op: 22 dec 2003, 20:25

Dat voetbal krijgen ze der wel op, niet inzoomen en ge hoeft enkel een groen vlak met enkele puntjes op te versturen :twisted: .
"We are the Borg. Lower your shields and surrender your ships. We will add your biological and technological distinctiveness to our own. Your culture will adapt to service us. Resistance is futile."
fusionbe
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 42
Lid geworden op: 05 aug 2005, 17:41
Bedankt: 3 keer

Daarnet op het Nederlandse nieuws: "live-voetbal drama voor Belgacom".

Ze zouden nog maar 2500 abonnees hebben. De kosten zouden de pan uit swingen.
qless
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1584
Lid geworden op: 13 dec 2002, 11:44
Locatie: Lokeren
Uitgedeelde bedankjes: 10 keer
Bedankt: 127 keer
Contacteer:

fusionbe schreef:Daarnet op het Nederlandse nieuws: "live-voetbal drama voor Belgacom".

Ze zouden nog maar 2500 abonnees hebben. De kosten zouden de pan uit swingen.


Is ook een goede vergelijking met Versatel. Alleen moet ik zeggen dat de aanbieding van Versatel echt gewoon beter is

Code: Selecteer alles

                      Belgacom           Versatel
Downstream        4 Mbps               20 Mbps
Upstream          256 Kbps                1 Mbps
Limiet                 10 GiB             onbeperkt
TV abo kosten      onbekent         inbegrepen
Voetbal abo         25 euro            inbegrepen
losse wedstijd       8 euro               99 cent
Verbinding          ADSL                ADSL2+
Restsnelheid bij gebruik tv en internet tegelijk
                           +/- 0.1 Mbps        +/- 16 Mbps
Gast

fusionbe schreef:Daarnet op het Nederlandse nieuws: "live-voetbal drama voor Belgacom".

Ze zouden nog maar 2500 abonnees hebben. De kosten zouden de pan uit swingen.




leuk, net het beoogde doel voor een product die niet klaar is voor de markt !

omwille van de concurrentiestrijd gooit men meer en meer rommel snel snel de markt op


goed voor hun bakkes, ik hoop dat de rest ook afhaakt nadat ze de prijs te horen krijgen

suggestie is 12 euro per maand


blijf dan maar beter bij je gewoon analoog (want dat is ook de zogezegde digitale TV!!!!!! niks digitaal) kabel abonnement

met wel VMMA (vtm, ka 2, jim)
Gebruikersavatar
Ofloo
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5263
Lid geworden op: 04 okt 2004, 07:36
Locatie: BALEN
Uitgedeelde bedankjes: 57 keer
Bedankt: 92 keer

qless schreef:
fusionbe schreef:Daarnet op het Nederlandse nieuws: "live-voetbal drama voor Belgacom".

Ze zouden nog maar 2500 abonnees hebben. De kosten zouden de pan uit swingen.


Is ook een goede vergelijking met Versatel. Alleen moet ik zeggen dat de aanbieding van Versatel echt gewoon beter is

Code: Selecteer alles

                      Belgacom           Versatel
Downstream        4 Mbps               20 Mbps
Upstream          256 Kbps                1 Mbps
Limiet                 10 GiB             onbeperkt
TV abo kosten      onbekent         inbegrepen
Voetbal abo         25 euro            inbegrepen
losse wedstijd       8 euro               99 cent
Verbinding          ADSL                ADSL2+
Restsnelheid bij gebruik tv en internet tegelijk
                           +/- 0.1 Mbps        +/- 16 Mbps


dat zal dan toch niet in belgie zijn ! deze vergelijking is gewoon belachelijk.. het is wel zo dat het internet in belgie tekort doet maar dan om te zeggen dat daarom versatel beter is .. pff zeker niet ik zie in belgie voor versatel nog steeds geen adsl2 ..
Gebruikersavatar
Ofloo
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5263
Lid geworden op: 04 okt 2004, 07:36
Locatie: BALEN
Uitgedeelde bedankjes: 57 keer
Bedankt: 92 keer

weet ge wat voetbal liefhebbers doen grootscherm huren.. en 1 maand test abonnement van belgacom and yippie allemaal samen leggen en kijken haha
ik kan me niet voorstellen dat de marketing van belgacom zo slecht is dat ze dachten het met de voetbal rechten te halen !!
Gebruikersavatar
deej
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3322
Lid geworden op: 09 dec 2002, 21:14
Locatie: Een boerengat nu met VDSL2!
Uitgedeelde bedankjes: 19 keer
Bedankt: 4 keer

Ofloo schreef:dat zal dan toch niet in belgie zijn ! deze vergelijking is gewoon belachelijk.. het is wel zo dat het internet in belgie tekort doet maar dan om te zeggen dat daarom versatel beter is .. pff zeker niet ik zie in belgie voor versatel nog steeds geen adsl2 ..


ADSL2+ is een beslissing die BGC moet nemen, niet Versatel. En BGC heeft beslist VDSL uit te rollen ipv ADSL2+ zodat ze voor 10 jaar hun VDSL netwerk niet moeten openstellen voor de concurrentie.

De vergelijking is terecht in die zin dat je meer krijgt voor hetzelfde of minder geld.
qless
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1584
Lid geworden op: 13 dec 2002, 11:44
Locatie: Lokeren
Uitgedeelde bedankjes: 10 keer
Bedankt: 127 keer
Contacteer:

Deej_1977 schreef:
Ofloo schreef:dat zal dan toch niet in belgie zijn ! deze vergelijking is gewoon belachelijk.. het is wel zo dat het internet in belgie tekort doet maar dan om te zeggen dat daarom versatel beter is .. pff zeker niet ik zie in belgie voor versatel nog steeds geen adsl2 ..


ADSL2+ is een beslissing die BGC moet nemen, niet Versatel. En BGC heeft beslist VDSL uit te rollen ipv ADSL2+ zodat ze voor 10 jaar hun VDSL netwerk niet moeten openstellen voor de concurrentie.

De vergelijking is terecht in die zin dat je meer krijgt voor hetzelfde of minder geld.


Het BIPT heeft een paar maanden terug tegen de zin van Belgacom beslist om ADSL2+ toe te laten. Latribu biedt immidels ADSL2+ abo's aan.

Verstatel in Belgie gebruikt geen eigen DSLAMS , maar die van Belgacom en kan dus hier (nog) geen ADSL2+ aanbieden...
qless
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1584
Lid geworden op: 13 dec 2002, 11:44
Locatie: Lokeren
Uitgedeelde bedankjes: 10 keer
Bedankt: 127 keer
Contacteer:

Ofloo schreef:
qless schreef:Is ook een goede vergelijking met Versatel. Alleen moet ik zeggen dat de aanbieding van Versatel echt gewoon beter is

Code: Selecteer alles

                      Belgacom           Versatel
Downstream        4 Mbps               20 Mbps
Upstream          256 Kbps                1 Mbps
Limiet                 10 GiB             onbeperkt
TV abo kosten      onbekent         inbegrepen
Voetbal abo         25 euro            inbegrepen
losse wedstijd       8 euro               99 cent
Verbinding          ADSL                ADSL2+
Restsnelheid bij gebruik tv en internet tegelijk
                           +/- 0.1 Mbps        +/- 16 Mbps


dat zal dan toch niet in belgie zijn ! deze vergelijking is gewoon belachelijk.. het is wel zo dat het internet in belgie tekort doet maar dan om te zeggen dat daarom versatel beter is .. pff zeker niet ik zie in belgie voor versatel nog steeds geen adsl2 ..


Waarom is dit een belachelijke vergelijking? Allebei de providers proberen voetbal uitzendingen via IP-TV te doen, via een DSL netwerk. Dat de een goedkoper is en een betere techniek gebruikt dan de andere wil nog niet zeggen dat de vergelijking niet goed is.
Gebruikersavatar
Ofloo
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5263
Lid geworden op: 04 okt 2004, 07:36
Locatie: BALEN
Uitgedeelde bedankjes: 57 keer
Bedankt: 92 keer

qless schreef:
Ofloo schreef:
qless schreef:Is ook een goede vergelijking met Versatel. Alleen moet ik zeggen dat de aanbieding van Versatel echt gewoon beter is

Code: Selecteer alles

                      Belgacom           Versatel
Downstream        4 Mbps               20 Mbps
Upstream          256 Kbps                1 Mbps
Limiet                 10 GiB             onbeperkt
TV abo kosten      onbekent         inbegrepen
Voetbal abo         25 euro            inbegrepen
losse wedstijd       8 euro               99 cent
Verbinding          ADSL                ADSL2+
Restsnelheid bij gebruik tv en internet tegelijk
                           +/- 0.1 Mbps        +/- 16 Mbps


dat zal dan toch niet in belgie zijn ! deze vergelijking is gewoon belachelijk.. het is wel zo dat het internet in belgie tekort doet maar dan om te zeggen dat daarom versatel beter is .. pff zeker niet ik zie in belgie voor versatel nog steeds geen adsl2 ..


Waarom is dit een belachelijke vergelijking? Allebei de providers proberen voetbal uitzendingen via IP-TV te doen, via een DSL netwerk. Dat de een goedkoper is en een betere techniek gebruikt dan de andere wil nog niet zeggen dat de vergelijking niet goed is.


omdat ge een vergelijking maakt met buitenland en zo versatel probeert op te helderen, er zullen wel veel snelle buitenlandse providers zijn maar wij leven in belgie zeg dan dat internet in belgie s****, .. maar als ik u post lees lijkt het of versatel in belgie zo goed is ..

wil ni zeggen dat ze slecht zijn maar euhm, die vergelijking is gewoon belachelijk.. ben niet pro belgacom zeker niet maar ..

Code: Selecteer alles

Always ADSL
  Voor 19,90 euro/maand
  512 / 256 Kbps
  Datalimiet: 250 Mb
  Gratis activering
  Gratis USB modem

Meer informatie    
Always More ADSL
  Voor 29,90 euro/maand
  1024 / 256 Kbps
  Datalimiet: 500 Mb
  Gratis activering
  Gratis USB modem

Meer informatie    
Free ADSL
  Geen abonnement
  € 0,0425/minuut on line
  512 / 256 Kbps
  Geen datalimiet
  Gratis activering

Meer informatie


is al heel wat anders dan die 20 mbit vinde ni
Gebruikersavatar
[The Cleaner]
Member
Member
Berichten: 89
Lid geworden op: 23 mei 2005, 21:16
Locatie: Antwerpen

Ofloo schreef:
qless schreef:
Ofloo schreef:
qless schreef:Is ook een goede vergelijking met Versatel. Alleen moet ik zeggen dat de aanbieding van Versatel echt gewoon beter is

Code: Selecteer alles

                      Belgacom           Versatel
Downstream        4 Mbps               20 Mbps
Upstream          256 Kbps                1 Mbps
Limiet                 10 GiB             onbeperkt
TV abo kosten      onbekent         inbegrepen
Voetbal abo         25 euro            inbegrepen
losse wedstijd       8 euro               99 cent
Verbinding          ADSL                ADSL2+
Restsnelheid bij gebruik tv en internet tegelijk
                           +/- 0.1 Mbps        +/- 16 Mbps


dat zal dan toch niet in belgie zijn ! deze vergelijking is gewoon belachelijk.. het is wel zo dat het internet in belgie tekort doet maar dan om te zeggen dat daarom versatel beter is .. pff zeker niet ik zie in belgie voor versatel nog steeds geen adsl2 ..


Waarom is dit een belachelijke vergelijking? Allebei de providers proberen voetbal uitzendingen via IP-TV te doen, via een DSL netwerk. Dat de een goedkoper is en een betere techniek gebruikt dan de andere wil nog niet zeggen dat de vergelijking niet goed is.


omdat ge een vergelijking maakt met buitenland en zo versatel probeert op te helderen, er zullen wel veel snelle buitenlandse providers zijn maar wij leven in belgie zeg dan dat internet in belgie s****, .. maar als ik u post lees lijkt het of versatel in belgie zo goed is ..

wil ni zeggen dat ze slecht zijn maar euhm, die vergelijking is gewoon belachelijk.. ben niet pro belgacom zeker niet maar ..

Code: Selecteer alles

Always ADSL
  Voor 19,90 euro/maand
  512 / 256 Kbps
  Datalimiet: 250 Mb
  Gratis activering
  Gratis USB modem

Meer informatie    
Always More ADSL
  Voor 29,90 euro/maand
  1024 / 256 Kbps
  Datalimiet: 500 Mb
  Gratis activering
  Gratis USB modem

Meer informatie    
Free ADSL
  Geen abonnement
  € 0,0425/minuut on line
  512 / 256 Kbps
  Geen datalimiet
  Gratis activering

Meer informatie


is al heel wat anders dan die 20 mbit vinde ni


versatel zou hier wel willen, maar KAN simpelweg geen 20 mbit aanbieden in vlaanderen door een hoop typisch belgische (met kleine letter) regelingen waardoor oa belgacom de lokale lus blijft beheren.
Gebruikersavatar
deej
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3322
Lid geworden op: 09 dec 2002, 21:14
Locatie: Een boerengat nu met VDSL2!
Uitgedeelde bedankjes: 19 keer
Bedankt: 4 keer

[The Cleaner] schreef:versatel zou hier wel willen, maar KAN simpelweg geen 20 mbit aanbieden in vlaanderen door een hoop typisch belgische (met kleine letter) regelingen waardoor oa belgacom de lokale lus blijft beheren.


Hoe? Ze kunnen toch hun eigen DSLAMs installeren in de centrales van Belgacom... of zie ik de dingen weer te simpel?

Wat is er dan exact aan de hand?
qless
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1584
Lid geworden op: 13 dec 2002, 11:44
Locatie: Lokeren
Uitgedeelde bedankjes: 10 keer
Bedankt: 127 keer
Contacteer:

Deej_1977 schreef:
[The Cleaner] schreef:versatel zou hier wel willen, maar KAN simpelweg geen 20 mbit aanbieden in vlaanderen door een hoop typisch belgische (met kleine letter) regelingen waardoor oa belgacom de lokale lus blijft beheren.


Hoe? Ze kunnen toch hun eigen DSLAMs installeren in de centrales van Belgacom... of zie ik de dingen weer te simpel?

Wat is er dan exact aan de hand?


Jep, maar dat is natuurlijk in Belgie duurder dan in Nederland.... In NL biedt KPN zelfs al sub-local-loop ontbundeling aan (voor VDSL) en dat terwijl ze zelf nog geen VDSL aanbieden...
Gebruikersavatar
Ofloo
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5263
Lid geworden op: 04 okt 2004, 07:36
Locatie: BALEN
Uitgedeelde bedankjes: 57 keer
Bedankt: 92 keer

[The Cleaner] schreef:versatel zou hier wel willen, maar KAN simpelweg geen 20 mbit aanbieden in vlaanderen door een hoop typisch belgische (met kleine letter) regelingen waardoor oa belgacom de lokale lus blijft beheren.


ik denk dat er wel meer providers willen maar niet kunnen :p trouwens voor het geld dat wij aan internet betalen zou het toch wel mogen kunnen ! althans als je vergelijkt met onze buurlanden..

technologie komt traag tot stand zitten volume limieten op en we betalen bijna 3maal zoveel voor die prijs zoude al bijna zelf een glasvezel gaan graven en bij de buurlanden gaan aankloppen trouwens als ik me niet vergis heeft versatel een eigen glas net hier heb nog voor een firma gewerkt die dat heeft aangelegd dus het belgacom verhaal van wel willen is ook zever !

klein letter toestanden komaan, ge komt over of versatel geen juridische afdeling heeft lol..
gast

t.r.i.n. schreef:Ik begrijp het niet ... er is nu al absoluut niets te bekijken op kabel tv. Waarom dan internet tv nemen om nog meer zenders te hebben waar niets op te zien is in betere beeld kwaliteit ?

Ik kijk gratis naar tv, met goed beeldkwaliteit, in breed beeld met een onnozel antenneke. En ik kan met de drie zenders die ik daarmee ontvang nu al niet alles zien wat ik graag zou willen zien.


Er is absoluut niets te bekijken op kabel tv maar op de drie posten die je met je antenne ontvangt is zo veel te zien dat je geen tijd hebt om het allemaal te bekijken? Ik ben er zeker van dat de drie posten die je ontvangt ook op kabel zitten. Je redenering lijkt me dan ook nog onnozeler dan je antenneke :wink:
Gebruikersavatar
Ofloo
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5263
Lid geworden op: 04 okt 2004, 07:36
Locatie: BALEN
Uitgedeelde bedankjes: 57 keer
Bedankt: 92 keer

gast schreef:
t.r.i.n. schreef:Ik begrijp het niet ... er is nu al absoluut niets te bekijken op kabel tv. Waarom dan internet tv nemen om nog meer zenders te hebben waar niets op te zien is in betere beeld kwaliteit ?

Ik kijk gratis naar tv, met goed beeldkwaliteit, in breed beeld met een onnozel antenneke. En ik kan met de drie zenders die ik daarmee ontvang nu al niet alles zien wat ik graag zou willen zien.


Er is absoluut niets te bekijken op kabel tv maar op de drie posten die je met je antenne ontvangt is zo veel te zien dat je geen tijd hebt om het allemaal te bekijken? Ik ben er zeker van dat de drie posten die je ontvangt ook op kabel zitten. Je redenering lijkt me dan ook nog onnozeler dan je antenneke :wink:


tja en als je digitaal neemt ni meer het is allemaal sport :p
Gebruikersavatar
Witchez
Member
Member
Berichten: 57
Lid geworden op: 03 nov 2002, 10:52
Locatie: Waarloos, België
Contacteer:

En wat doen ze als het slecht gaat: het aanrekenen aan één persoon..

Nieuwe topman voor Belgacom TV


BRUSSEL - BelgacomTV, het digitale televisieproject van de telecomoperator, wordt vanaf 1 september geleid door Jean-Charles De Keyser. Hij komt van RTL Groep. Dat meldt Belgacom in een persbericht nabeurs. "De Keyser is een van de meest erkende experts in België op het gebied van media en televisie," zegt afgevaardigd bestuurder Didier Bellens.

Enkele media speculeerden begin deze week op een herschikking aan de top van BelgacomTV. Huidig verantwoordelijke Bruno Chauvat zou ontzet worden uit zijn functie en worden gedegradeerd. BelgacomTV staat nog maar enkele maanden op de rails en de belangstelling zou tegenvallen. Net dinsdag maakte Belgacom een nieuw promotie-aanbod bekend voor zijn adsl-klanten, waarmee het onder de prijs van het kabelabonnement duikt.

In de mededeling zegt Belgacom dat de lancering van BelgacomTV met succes geleid werd binnen het team van William Mosseray, de ’chief strategy officer’ van Belgacom. De verschillende teams van Belgacom werden in deze fase bijgestaan door BCMC, een consultancybedrijf geleid door Bruno Chauvat. Of Chauvat als consultant actief blijft voor Belgacom is niet duidelijk.

"Dankzij de ervaring die Jean-Charles De Keyser heeft opgedaan bij RTL Groep kunnen wij ons aanbod van tv-diensten en onze zenderpakketten verder uitwerken en van BelgacomTV de aantrekkelijkste operator maken," aldus nog Didier Bellens.

Bron: Het Nieuwsblad
I never argue with idiots because they drag you to their own level and beat you with experience
Gebruikersavatar
[The Cleaner]
Member
Member
Berichten: 89
Lid geworden op: 23 mei 2005, 21:16
Locatie: Antwerpen

Vandaag stond in De Standaard dat Belgacom TV 4000 klanten zou hebben...
Ik vraag me af hoeveel het er nog zullen zijn vanaf dat ervoor betaald moet worden :)
Gebruikersavatar
deej
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3322
Lid geworden op: 09 dec 2002, 21:14
Locatie: Een boerengat nu met VDSL2!
Uitgedeelde bedankjes: 19 keer
Bedankt: 4 keer

Daar stond trouwens ook in dat ze ADSL2+ gaan uitrollen :banana:
Gebruikersavatar
Blue-Sky
Erelid
Erelid
Berichten: 8554
Lid geworden op: 23 feb 2003, 20:42
Locatie: België - Limburg

Deej_1977 schreef:Daar stond trouwens ook in dat ze ADSL2+ gaan uitrollen

Even een linkje gegoogled over ADSL2+
Gebruikersavatar
deej
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3322
Lid geworden op: 09 dec 2002, 21:14
Locatie: Een boerengat nu met VDSL2!
Uitgedeelde bedankjes: 19 keer
Bedankt: 4 keer

Da's een interessante tekst!

Ik onthou hier vooral dit uit:

Op grotere afstanden is ADSL2+ met name interessant door de toegenomen stabiliteit ten opzichte van ADSL1. Je zult op grote afstand van de centrale echter niet de volle snelheid halen, maar genoegen moeten nemen met snelheden die overeen komen met die van een ADSL1 verbinding.


Daarom vermoed ik dat BGC ADSL2+ zal gaan uitrollen. Huidige ADSL technologie mankeert niet zozeer de througput maar vooral de stabiliteit op de local loop. En ze kunnen zich niet permitteren om te wachten op VDSL.
Gast

Gast schreef:hoe je het draait of keert


BELGACOM TV

is gewoon niet de moeite

als je het hebt kan je ervan meespreken anders niet
Gebruikersavatar
Phuncz
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1357
Lid geworden op: 05 apr 2005, 14:42
Locatie: Limburg
Uitgedeelde bedankjes: 30 keer
Bedankt: 24 keer

Als je het hebt kan je er moeilijk kritisch over zijn omdat je gewoon er een jaar vast aan zit, hoe je het draait of keert. Dus de meeste mensen die het hebben aanvaarden het maar dat het beter is. De enigen die het halen zijn de optimistische mensen die de nadelen snappen en ermee willen leven. De mensen die er niet mee willen leven, zullen gewoon de gok niet wagen, wat vrij logisch is. Sorry hoor, maar zo'n argument zegt dus geen bal.
broebell
Starter
Starter
Berichten: 1
Lid geworden op: 17 dec 2005, 14:58
Locatie: Zoutleeuw
Contacteer:

amaai zeg, ik wou me vandaag digitaal bgc aanschaffen maar jullie hebben me van gedachten doen veranderen. Ik doe het dus niet en blijf bij mijn kabelke van pbe.

Fijn dat jullie zo eerlijk zijn. Is goed in mijn voordeel waarvoor mijn dank

groetjes
Rita
Plaats reactie

Terug naar “Telecom nieuws”