Willen of nier, ze zijn verplicht.fluppie schreef:Die 23 cent is wel maar een vierde v/h huidig tarief,en voor mij aanvaardbaar,ik vraag mij af of alle providers daarin zullen meegaan.johann schreef:Vanaf 15 mei daalt de prijs voor internationale gesprekken wel naar 23 cent (cf. https://www.scarlet.be/nl/international/), maar het blijft wel buiten-bundelverbruik, helaas.
Dommel was op dat vlak onklopbaar, maar de vraag stelt zich uiteraard of dat steek hield in bedrijfseconomisch opzicht. M.a.w. had Dommel hier nog een normale marge op, of factureerde men tegen (quasi) inkoopprijs?
Proximus stopt samenwerking met Dommel/Billi
-
- Plus Member
- Berichten: 202
- Lid geworden op: 02 jul 2008, 14:26
- Uitgedeelde bedankjes: 13 keer
- Bedankt: 1 keer
-
- Starter
- Berichten: 20
- Lid geworden op: 04 jul 2018, 02:54
- Uitgedeelde bedankjes: 3 keer
- Bedankt: 4 keer
Hoe bereik ik de Dommel helpdesk? Bestaat die nog?
Noch per mail, noch per telefoon krijg ik een reactie (1 week nu).
Ook vreemd dat men basic dingen zoals instellingen internet, mms, nummers voicemail, helpdesk niet op de site vermeldt.
Noch per mail, noch per telefoon krijg ik een reactie (1 week nu).
Ook vreemd dat men basic dingen zoals instellingen internet, mms, nummers voicemail, helpdesk niet op de site vermeldt.
Ik heb 4 dagen (inclusief weekend) moeten wachten op de activatie.openaf schreef: Is boulder's ervaring uniek of zijn er nog meer die naar mobiel activatie lang moeten wachten ?
-
- Elite Poster
- Berichten: 4539
- Lid geworden op: 01 apr 2009, 09:37
- Uitgedeelde bedankjes: 254 keer
- Bedankt: 210 keer
Ik ben nog altij zover niet.Froggy schreef:Hoe bereik ik de Dommel helpdesk? Bestaat die nog?
Noch per mail, noch per telefoon krijg ik een reactie (1 week nu).
Ook vreemd dat men basic dingen zoals instellingen internet, mms, nummers voicemail, helpdesk niet op de site vermeldt.
Ik heb 4 dagen (inclusief weekend) moeten wachten op de activatie.openaf schreef: Is boulder's ervaring uniek of zijn er nog meer die naar mobiel activatie lang moeten wachten ?
Vorige week vrijdagavond activatie gestart.
Je weet wel, die activatie die zogezegd maar 24 uur ging duren.
Nog eventjes en we zijn 1 week verder, en niets...
Wat wel veranderd is :
De eerste dagen kreeg ik, als ik naar een nummer probeerde te bellen het bandje "Welkom bij Dommel en Billy...".
De laatste 3 dagen rinkelt het, op de GSM alleen blijkbaar, want als ik naar mijn eigen vast nummer bel rinkelt het niet op die telefoon.
Het rinkelt 2 keer en dan is de 'verbinding' weer verbroken.
Of dit een stap vooruit is ten opzichte van het "Welkom bij Dommel en Billy" bandje weet ik niet.
Ik denk dat ik nog maar eens een boos mailtje ga sturen.
1 mei is voor mij de deadline.
Als ze er niet in slagen het te activeren tegen dan, wordt het Mobile Vikings.
Hoe onfeilbaarder de god, hoe langer de tenen...
-
- Elite Poster
- Berichten: 4539
- Lid geworden op: 01 apr 2009, 09:37
- Uitgedeelde bedankjes: 254 keer
- Bedankt: 210 keer
Ja, dat heb ik vorige week al gedaan.Froggy schreef:@boulder: voor de zekerheid: heb je de activatie aangevraagd op https://dommel.com/nl/freedom ?
Als ik nu aanlog krijg ik volgend scherm te zien : En als ik op de link klik krijg ik ook bericht dat de activatie succesvol gestart is, en het tot 24 uur kan duren voor de sim kaart volledig opartioneel is, en dat er eventueel meerdere keren moet herstart worden.
Merk op dat dit anders is dan de eerste keer, toen moest ik het nummer van de oude, de nieuwe simkaart ingeven, enz.
Nu zegt hij onmiddellijk dat de activatie succesvol gestart is.
Dat heb ik allemaal gedaan, maar ik kan nog altijd niet bellen, noch naar vaste, noch naar GSM nummers.
Ik krijg steeds 2 keer rinkelen op mijn GSM, maar bij de bestemmeling gebeurt er niets.
Na die 2 keer rinkelen, wordt de verbinding verbroken.
De "Welkom bij Dommel en Billi", die ik aan het begin te horen krijg komt niet meer.
Ik heb daarnet nog eens de GSM herstart voor alle zekerheid, maar het probleem blijft...
Hoe onfeilbaarder de god, hoe langer de tenen...
- fryelectro
- Elite Poster
- Berichten: 1764
- Lid geworden op: 14 dec 2005, 11:58
- Locatie: 03BOO0
- Uitgedeelde bedankjes: 314 keer
- Bedankt: 143 keer
Ik krijg net een melding binnen dat schedom bescherming tegen schuldeisers heeft aangevraagd (vandaag, 23/4). Ze gaan het dus heel moeilijk hebben om hier nog heelhuids uit te geraken.
Edpnet VDSL XL - 100/30 Fritz!Box 7530
Orange go plus
Orange go plus
-
- Elite Poster
- Berichten: 1091
- Lid geworden op: 17 jun 2004, 15:23
- Uitgedeelde bedankjes: 257 keer
- Bedankt: 91 keer
-
- Elite Poster
- Berichten: 1170
- Lid geworden op: 20 aug 2015, 15:07
- Uitgedeelde bedankjes: 65 keer
- Bedankt: 67 keer
Het schaap was al enkele jaren drenkeling...
Maar wat is het verdienmodel van bedrijven (of de mensen achter die bedrijven) die zo zwaar verlies draaien en uiteindelijk (telkens weer) ten onder gaan ? Ik blijf het een mysterie vinden hoe zo'n mensen het zo lang kunnen rekken, er blijkbaar toch een inkomen uit halen en telkens weer opnieuw kunnen beginnen.
Ik ben zelf al enkele keren slachtoffer geweest van dit soort ondernemers (lees = geldelijk verlies of andere ongemakken).
Personen in kwestie komen er ongeschonden uit en houden hun "levensstijl" aan.
Maar wat is het verdienmodel van bedrijven (of de mensen achter die bedrijven) die zo zwaar verlies draaien en uiteindelijk (telkens weer) ten onder gaan ? Ik blijf het een mysterie vinden hoe zo'n mensen het zo lang kunnen rekken, er blijkbaar toch een inkomen uit halen en telkens weer opnieuw kunnen beginnen.
Ik ben zelf al enkele keren slachtoffer geweest van dit soort ondernemers (lees = geldelijk verlies of andere ongemakken).
Personen in kwestie komen er ongeschonden uit en houden hun "levensstijl" aan.
- Joe de Mannen
- Elite Poster
- Berichten: 5339
- Lid geworden op: 22 feb 2005, 12:46
- Uitgedeelde bedankjes: 487 keer
- Bedankt: 556 keer
Dat is een kwestie van de juiste bescherming op de juiste plaats denk ik, met vennootschappen en bestuurders daarvan.
Maar dat het kalf verdrinkt, lijkt me al een tijdje logisch:
- leverancier niet betaald, rechtszaak daarover verloren, ….
- klanten weg omdat je geen diensten meer kan leveren
- onduidelijk communicatie in een poging om toch nog klanten te houden
- inkomsten weg omdat klanten weg zijn
en de onbetaalde facturen zullen niet in rook zijn opgegaan…
J.
Maar dat het kalf verdrinkt, lijkt me al een tijdje logisch:
- leverancier niet betaald, rechtszaak daarover verloren, ….
- klanten weg omdat je geen diensten meer kan leveren
- onduidelijk communicatie in een poging om toch nog klanten te houden
- inkomsten weg omdat klanten weg zijn
en de onbetaalde facturen zullen niet in rook zijn opgegaan…
J.
Ik ben alleen verantwoordelijk voor mij eigen uitspraken, niet voor wat anderen ervan maken of aan toevoegen...
-
- Elite Poster
- Berichten: 3288
- Lid geworden op: 18 feb 2008, 17:55
- Uitgedeelde bedankjes: 114 keer
- Bedankt: 60 keer
Ja,maar onder een andere naam dan,anders gaat het volgens mij niet.Hoe dan ook,dit is een mogelijkheid voor Telenet,om zijn 'Scarlet' binnen te halen en zo Orange de duvel aan te doen.
-
- Elite Poster
- Berichten: 4357
- Lid geworden op: 05 jul 2017, 09:50
- Uitgedeelde bedankjes: 74 keer
- Bedankt: 100 keer
Weet je he als het echt duopolisten zijn dan kunnen ze een kartel make en via scarlet ook kabel aanbieden ..
Allee da klinkt gek maar met genoeg geld voor de overheid is alles mogelijk.
Allee da klinkt gek maar met genoeg geld voor de overheid is alles mogelijk.
Ik vermoed dat de management vennootschappen, in gebruik door de bhaalu manschappen, wel een tijdige en volledige betaling van de facturen konden verkrijgen...R2D2 schreef:Het schaap was al enkele jaren drenkeling...
Maar wat is het verdienmodel van bedrijven (of de mensen achter die bedrijven) die zo zwaar verlies draaien en uiteindelijk (telkens weer) ten onder gaan ? Ik blijf het een mysterie vinden hoe zo'n mensen het zo lang kunnen rekken, er blijkbaar toch een inkomen uit halen en telkens weer opnieuw kunnen beginnen.
Ik ben zelf al enkele keren slachtoffer geweest van dit soort ondernemers (lees = geldelijk verlies of andere ongemakken).
Personen in kwestie komen er ongeschonden uit en houden hun "levensstijl" aan.
Verder zijn de bhaalu managers al aan hun toekomst aan het denken.
Men kan aandelen bij Choice kopen om het bhaalu imperium verder te financieren.
Hun loon moet namelijk ergens vandaan komen...
-
- Elite Poster
- Berichten: 4539
- Lid geworden op: 01 apr 2009, 09:37
- Uitgedeelde bedankjes: 254 keer
- Bedankt: 210 keer
En toch...payphoneuser schreef:Ach ja, binnenkort komen ook de paasklokken
Zo rond 9 uur 20 kon ik weer bellen met Dommel ("United" staat nog altijd op het display als provider).
De paasklokken zijn dus uiteindelijk toch gekomen
Ik sluit natuurlijk niet uit dat ze het maar kort uitzingen op hun nieuwe netwerk.
Hoe onfeilbaarder de god, hoe langer de tenen...
- devilkin
- Elite Poster
- Berichten: 4884
- Lid geworden op: 17 mei 2006, 20:10
- Uitgedeelde bedankjes: 551 keer
- Bedankt: 341 keer
- Contacteer:
Ik snap niet dat mensen nu hier effectief bij blijven na zo een debacle.
Sent from my ONEPLUS A6003 using Tapatalk
Sent from my ONEPLUS A6003 using Tapatalk
Telenet All-Internet -- using CV8560E & OPNsense on PCEngines APU2E4
Proximus & Mobile Vikings -- Using OnePlus 8 Pro (ROM: Stock)
Proximus & Mobile Vikings -- Using OnePlus 8 Pro (ROM: Stock)
-
- Elite Poster
- Berichten: 3288
- Lid geworden op: 18 feb 2008, 17:55
- Uitgedeelde bedankjes: 114 keer
- Bedankt: 60 keer
Ik zie dat er vandaag op de website van De Tijd een art. over Dommel staat,het bedrijf heeft bescherming aangevraagd tegen de schuldeisers,en gekregen.
En nog belangrijk,het bedrijf krijgt vijf maanden om zich te reorganizeren,anders is het gedaan.
Het volledige art. kan ik echter niet openen.
Aangezien het hier over De Tijd gaat,zal deze info wel correct zijn.
En nog belangrijk,het bedrijf krijgt vijf maanden om zich te reorganizeren,anders is het gedaan.
Het volledige art. kan ik echter niet openen.
Aangezien het hier over De Tijd gaat,zal deze info wel correct zijn.
-
- Starter Plus
- Berichten: 33
- Lid geworden op: 16 aug 2012, 16:15
- Bedankt: 4 keer
-
- Elite Poster
- Berichten: 4539
- Lid geworden op: 01 apr 2009, 09:37
- Uitgedeelde bedankjes: 254 keer
- Bedankt: 210 keer
Zo lang ik goedkoop kan bellen is dat voor mij persoonlijk geen debâcle.devilkin schreef:Ik snap niet dat mensen nu hier effectief bij blijven na zo een debacle.
Sent from my ONEPLUS A6003 using Tapatalk
Hoe onfeilbaarder de god, hoe langer de tenen...
-
- Member
- Berichten: 60
- Lid geworden op: 11 jan 2007, 22:10
- Uitgedeelde bedankjes: 11 keer
- Bedankt: 2 keer
Ik ben loyaal gebleven aan Dommel, maar Dommel is niet loyaal gebleven tegenover mij.
Ik heb een nieuwe Dommel SIM Kaart gekregen en ze geactiveerd. Er verschijnt nu "UNITED" als provider. Maar twee weken na de activatie kan ik nog steeds geen gesprekken ontvangen of voeren (ondanks de belofte dat het 24 uur duurt).
Ik wens dus van provider te veranderen. Bij ORANGE lukt dit niet (computersysteem weigert de nieuwe SIM kaart).
Wie heeft ervaring om over te schakelen naar een nieuwe provider, na ontvangst en activatie van de "nieuwe" Dommel SIM Kaart?
Bedankt
Ik heb een nieuwe Dommel SIM Kaart gekregen en ze geactiveerd. Er verschijnt nu "UNITED" als provider. Maar twee weken na de activatie kan ik nog steeds geen gesprekken ontvangen of voeren (ondanks de belofte dat het 24 uur duurt).
Ik wens dus van provider te veranderen. Bij ORANGE lukt dit niet (computersysteem weigert de nieuwe SIM kaart).
Wie heeft ervaring om over te schakelen naar een nieuwe provider, na ontvangst en activatie van de "nieuwe" Dommel SIM Kaart?
Bedankt
-
- Plus Member
- Berichten: 202
- Lid geworden op: 02 jul 2008, 14:26
- Uitgedeelde bedankjes: 13 keer
- Bedankt: 1 keer
De nieuwe SIM kaart van UNITED(Dommel) is waarschijnelijk nooit effectief geactiveerd, dus probeer eens bij een ander provider in te schrijven en de gegevens van uw oud Dommel SIM kaart geven.guidodejongh schreef:Ik ben loyaal gebleven aan Dommel, maar Dommel is niet loyaal gebleven tegenover mij.
Ik heb een nieuwe Dommel SIM Kaart gekregen en ze geactiveerd. Er verschijnt nu "UNITED" als provider. Maar twee weken na de activatie kan ik nog steeds geen gesprekken ontvangen of voeren (ondanks de belofte dat het 24 uur duurt).
Ik wens dus van provider te veranderen. Bij ORANGE lukt dit niet (computersysteem weigert de nieuwe SIM kaart).
Wie heeft ervaring om over te schakelen naar een nieuwe provider, na ontvangst en activatie van de "nieuwe" Dommel SIM Kaart?
Bedankt
-
- Elite Poster
- Berichten: 3288
- Lid geworden op: 18 feb 2008, 17:55
- Uitgedeelde bedankjes: 114 keer
- Bedankt: 60 keer
Dommel krijgt vijf maanden om alles terug op de rails te krijgen,eigenlijk is het dus zinloos om nu nog te wachten,er zijn genoeg providers waar je iedere maand wegkan,mocht het zijn dat ze binnen enkele maanden toch kunnen doorgaan.
-
- Member
- Berichten: 60
- Lid geworden op: 11 jan 2007, 22:10
- Uitgedeelde bedankjes: 11 keer
- Bedankt: 2 keer
@openaf: Bedankt voor de tip. Na zes weken, heb ik mijn GSM nummer kunnen recupereren!openaf schreef:De nieuwe SIM kaart van UNITED(Dommel) is waarschijnelijk nooit effectief geactiveerd, dus probeer eens bij een ander provider in te schrijven en de gegevens van uw oud Dommel SIM kaart geven.guidodejongh schreef:Ik ben loyaal gebleven aan Dommel, maar Dommel is niet loyaal gebleven tegenover mij.
Ik heb een nieuwe Dommel SIM Kaart gekregen en ze geactiveerd. Er verschijnt nu "UNITED" als provider. Maar twee weken na de activatie kan ik nog steeds geen gesprekken ontvangen of voeren (ondanks de belofte dat het 24 uur duurt).
Ik wens dus van provider te veranderen. Bij ORANGE lukt dit niet (computersysteem weigert de nieuwe SIM kaart).
Wie heeft ervaring om over te schakelen naar een nieuwe provider, na ontvangst en activatie van de "nieuwe" Dommel SIM Kaart?
Bedankt
In de proximus shop was er een vriendelijke dame die mijn oude Dommel SIM kaart heeft overgedragen naar een "pay & go" kaart. Na 36 uren kon ik opnieuw bellen.
Ter info: In de Orange shop - waar men me enkele uren voordien een "tempo" kaartje van 15 euro had verkocht - wou men geen 2de poging met het computersysteem wagen. Ze hebben misschien een tempo kaartje verkocht, maar geen nieuwe klant gewonnen (een pyrrusoverwinning).
-
- Elite Poster
- Berichten: 1091
- Lid geworden op: 17 jun 2004, 15:23
- Uitgedeelde bedankjes: 257 keer
- Bedankt: 91 keer
Wanneer Nico Pantelis aanraadt om in iets te investeren, dan kun je er bijna gif op innemen dat je beter het tegenovergestelde doet. Spaargids.be heeft een paar jaar geleden de (negatieve) rendementen die zijn tips opleveren weggehaald omdat hij met een klacht wegens laster dreigde...
-
- Plus Member
- Berichten: 146
- Lid geworden op: 25 mei 2010, 12:39
- Uitgedeelde bedankjes: 44 keer
- Bedankt: 4 keer
Maar... lees ik daar 22,50 euro voor internet via Choice? Dan gaan mijn oogjes weer fonkelen! Ik begrijp goed dat het om een risicovolle belegging gaat, maar als dit alleen al enkele maanden zou werken, dan lijkt het me een goede deal?!
Maar ik heb al zoveel negatiefs gelezen over Bhaalu... Zelf had ik niet zo veel problemen met Dommel.
Nu, ik wil niet komen tot pro of contra Bhaalu / Dommel / Choice, maar weet iemand meer over de technische inhoud van dit verhaal? Ik heb alvast mijn gegevens doorgegeven; ben eens benieuwd.
(Disclaimer: ik heb op geen enkele manier commerciële belangen hierbij; ben een ex-Dommelklant; that's all!)
Maar ik heb al zoveel negatiefs gelezen over Bhaalu... Zelf had ik niet zo veel problemen met Dommel.
Nu, ik wil niet komen tot pro of contra Bhaalu / Dommel / Choice, maar weet iemand meer over de technische inhoud van dit verhaal? Ik heb alvast mijn gegevens doorgegeven; ben eens benieuwd.
(Disclaimer: ik heb op geen enkele manier commerciële belangen hierbij; ben een ex-Dommelklant; that's all!)
- Splitter
- Elite Poster
- Berichten: 4578
- Lid geworden op: 10 maa 2010, 12:30
- Uitgedeelde bedankjes: 58 keer
- Bedankt: 446 keer
de ECHTE problemen bij dommel begonnen dan ook vanaf dat de jongens achter bhaalu heel het dommel verhaal overgenomen hadden.guy-pc schreef:Maar ik heb al zoveel negatiefs gelezen over Bhaalu... Zelf had ik niet zo veel problemen met Dommel.
net zoals zij ook achter choice zitten.
dus maak zelf de rekensom: ze hadden bhaalu, veel mensen geld kwijt.
ze hadden dommel: dommel in het rood en failliet
en nu hebben ze choice... waar jij centjes aan mag geven om misschien iets te hebben.
laat me het zo zeggen: liever jij als ik
-
- Plus Member
- Berichten: 202
- Lid geworden op: 02 jul 2008, 14:26
- Uitgedeelde bedankjes: 13 keer
- Bedankt: 1 keer
Graag gedaan !guidodejongh schreef:@openaf: Bedankt voor de tip. Na zes weken, heb ik mijn GSM nummer kunnen recupereren!openaf schreef:De nieuwe SIM kaart van UNITED(Dommel) is waarschijnelijk nooit effectief geactiveerd, dus probeer eens bij een ander provider in te schrijven en de gegevens van uw oud Dommel SIM kaart geven.guidodejongh schreef:Ik ben loyaal gebleven aan Dommel, maar Dommel is niet loyaal gebleven tegenover mij.
Ik heb een nieuwe Dommel SIM Kaart gekregen en ze geactiveerd. Er verschijnt nu "UNITED" als provider. Maar twee weken na de activatie kan ik nog steeds geen gesprekken ontvangen of voeren (ondanks de belofte dat het 24 uur duurt).
Ik wens dus van provider te veranderen. Bij ORANGE lukt dit niet (computersysteem weigert de nieuwe SIM kaart).
Wie heeft ervaring om over te schakelen naar een nieuwe provider, na ontvangst en activatie van de "nieuwe" Dommel SIM Kaart?
Bedankt
In de proximus shop was er een vriendelijke dame die mijn oude Dommel SIM kaart heeft overgedragen naar een "pay & go" kaart. Na 36 uren kon ik opnieuw bellen.
Ter info: In de Orange shop - waar men me enkele uren voordien een "tempo" kaartje van 15 euro had verkocht - wou men geen 2de poging met het computersysteem wagen. Ze hebben misschien een tempo kaartje verkocht, maar geen nieuwe klant gewonnen (een pyrrusoverwinning).
-
- Elite Poster
- Berichten: 5424
- Lid geworden op: 09 okt 2004, 23:24
- Uitgedeelde bedankjes: 457 keer
- Bedankt: 313 keer
collega is overgezet van dommel naar Billi. Tot op heden nog geen factuur ontvangen.
Van welk netwerk maken zij gebruik?
een website van Bily?
https://dommel.com/nl/login
Van welk netwerk maken zij gebruik?
een website van Bily?
https://dommel.com/nl/login
-
- Plus Member
- Berichten: 146
- Lid geworden op: 25 mei 2010, 12:39
- Uitgedeelde bedankjes: 44 keer
- Bedankt: 4 keer
Ik heb al eens geïnformeerd i.v.m. Choice (www.choice.be), waar de energie van Dommel naartoe lijkt te gaan, maar ik vind weinig informatie op userbase. Is er iemand die er meer over weet?
-
- Plus Member
- Berichten: 144
- Lid geworden op: 03 sep 2017, 11:13
- Uitgedeelde bedankjes: 10 keer
- Bedankt: 23 keer
Het zal zo te zien niet lang meer duren voor ze failliet zijn.
https://www.spaargids.be/forum/dommel-s ... ml#p410755
Ik kan mij prima voorstellen dat hun cijfers niet betrouwbaar zijn. Bijvoorbeeld, 1 van mijn pro-forma facturen die ik al lang had betaald staat nog steeds open op hun website.
Nu ben ik benieuwd of open pro-forma facturen zelfs al meegeteld mogen worden als debiteuren, maar dat zullen ze vast wel doen.
https://www.spaargids.be/forum/dommel-s ... ml#p410755
Ik kan mij prima voorstellen dat hun cijfers niet betrouwbaar zijn. Bijvoorbeeld, 1 van mijn pro-forma facturen die ik al lang had betaald staat nog steeds open op hun website.
Nu ben ik benieuwd of open pro-forma facturen zelfs al meegeteld mogen worden als debiteuren, maar dat zullen ze vast wel doen.
- antutu
- Pro Member
- Berichten: 376
- Lid geworden op: 12 jun 2017, 17:17
- Uitgedeelde bedankjes: 147 keer
- Bedankt: 37 keer
Geheel offtopic maar heb ik dat nu goed gezien op hun site dat ze eindelijk hun hoofdletterfobie zijn kwijtgeraakt?
There's something strange and you can't reboot. Who you gonna call? Joost Prutsers.
-
- Elite Poster
- Berichten: 4539
- Lid geworden op: 01 apr 2009, 09:37
- Uitgedeelde bedankjes: 254 keer
- Bedankt: 210 keer
Goeie vraag, een die ik ook een paar keer gesteld heb.Goztow schreef:Tja als je al maanden geen facturen meer stuurt waar komt het geld dan vandaan?
Ik heb op 4 maanden tijd geen factuur meer gehad.
Een betaalde factuur stond nog altijd als onbetaald te boek, nam ik contact op via email, dan was het antwoord dat ze ermee bezig waren.
Als je na 4 maand nog geen factuur kunt sturen dan ben je gewoon bezig met je eigen graf als bedrijf te delven.
Ik ben overgeschakeld naar Mobile Vikings.
Ondanks de doemberichten dat dit heel lang ging duren, ging dit heel vlot.
Ik zie het wel als ik nog een eindfactuur krijg.
Hoe onfeilbaarder de god, hoe langer de tenen...
-
- Elite Poster
- Berichten: 4539
- Lid geworden op: 01 apr 2009, 09:37
- Uitgedeelde bedankjes: 254 keer
- Bedankt: 210 keer
Er zit weer beweging in...
Nu, terwijl ik al een tijdje bij Mobile Vikings zit, krijg ik een factuur over de laatste week van april (5,5 maand geleden dus!).
Ik heb het hier eens gecontroleerd op dit forum, en dat is het moment dat ik weer kon bellen.
De factuur ligt echter ongebruikelijk hoog.
Ga ik er in detail door, dan zie ik dat super veel gesprekken er gewoon dubbel opstaan.
Genre :
Nummer A ---> Nummer B ---> 24/04/219 11:10 11:20 10 minuten x€
Nummer A ---> Nummer B ---> 24/04/219 11:10 11:20 10 minuten x€
Zo kun je geld verdienen, als je gesprekken 2 keer aanrekent...
De facturatie gebeurt nu overigens door Hermes Telecom, maar voor vragen moet je wel tickets bij Dommel loggen...
Hopelijk geen systeem waarbij Dommel doodleuk de betwistingen negeert, en Hermes ondertussen druk zet om verkeerde bedragen te betalen...
UPDATE: daarstraks kwam een nieuwe mail aan met ongeveer de helft van het eerder te betalen bedrag, de dubbele gesprekken zijn er nu uit.
Goed uitkijken dus welke factuur je betaalt!
Nu, terwijl ik al een tijdje bij Mobile Vikings zit, krijg ik een factuur over de laatste week van april (5,5 maand geleden dus!).
Ik heb het hier eens gecontroleerd op dit forum, en dat is het moment dat ik weer kon bellen.
De factuur ligt echter ongebruikelijk hoog.
Ga ik er in detail door, dan zie ik dat super veel gesprekken er gewoon dubbel opstaan.
Genre :
Nummer A ---> Nummer B ---> 24/04/219 11:10 11:20 10 minuten x€
Nummer A ---> Nummer B ---> 24/04/219 11:10 11:20 10 minuten x€
Zo kun je geld verdienen, als je gesprekken 2 keer aanrekent...
De facturatie gebeurt nu overigens door Hermes Telecom, maar voor vragen moet je wel tickets bij Dommel loggen...
Hopelijk geen systeem waarbij Dommel doodleuk de betwistingen negeert, en Hermes ondertussen druk zet om verkeerde bedragen te betalen...
UPDATE: daarstraks kwam een nieuwe mail aan met ongeveer de helft van het eerder te betalen bedrag, de dubbele gesprekken zijn er nu uit.
Goed uitkijken dus welke factuur je betaalt!
Hoe onfeilbaarder de god, hoe langer de tenen...