E-mail is voor oude mensen

Hier horen vragen over google, irc, nieuwsgroepen, e-mail enz....
Plaats reactie
Kochanie
Elite Poster
Elite Poster

<center>Afbeelding</center>

Jongeren geven de voorkeur aan Instant Messaging om met elkaar te communiceren. E-mail vinden ze eerder iets voor oudere mensen, blijkt uit Amerikaans onderzoek.

Surfers van 12 tot 17 jaar vinden e-mail geschikt om met ouders en officiële instellingen te communiceren, maar onderling gebruiken ze IM-applicaties zoals MSN Messenger, ICQ of Yahoo Messenger.

Toch gebruikt nog minstens 90 procent van de online jongeren e-mail. Daarentegen gebruikt driekwart van de tieners instant messaging. Bij de volwassenen is dat niet meer dan 42 procent. De helft van de jongeren heeft dagelijks contact via IM.

Bron: HLN
ubremoved_983
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 95 keer
Bedankt: 48 keer

Kochanie schreef:<center>Afbeelding</center>

Jongeren geven de voorkeur aan Instant Messaging om met elkaar te communiceren. E-mail vinden ze eerder iets voor oudere mensen, blijkt uit Amerikaans onderzoek.
Eerlijk gezegd vind het krijgen en versturen van e-mail leuker als IM (zolang het geen spam is). Mail heeft nog wel iets charmants, zoals post ;)
The_Borg
Elite Poster
Elite Poster

Ik krijg al jaren praktisch geen mail meer :p. Eens mensen weten dat je een freak bent die toch 16h/dag MSN heeft opstaan vind je te pas en te onpas bericht na bericht.
"We are the Borg. Lower your shields and surrender your ships. We will add your biological and technological distinctiveness to our own. Your culture will adapt to service us. Resistance is futile."
ubremoved_983
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 95 keer
Bedankt: 48 keer

The_Borg schreef:Ik krijg al jaren praktisch geen mail meer :p. Eens mensen weten dat je een freak bent die toch 16h/dag MSN heeft opstaan vind je te pas en te onpas bericht na bericht.
Maar 16h ? ;)
meon
Administrator
Administrator
Twitter: meon
Uitgedeelde bedankjes: 564 keer
Bedankt: 759 keer
Contacteer:

ditCh schreef:Maar 16h ? ;)
16u zonder auto-away ... da's wel erg!
Bossie
Plus Member
Plus Member
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer

The_Borg schreef:Ik krijg al jaren praktisch geen mail meer :p. Eens mensen weten dat je een freak bent die toch 16h/dag MSN heeft opstaan vind je te pas en te onpas bericht na bericht.
Help! Volgens The Borg ben ik een freak :eek: Ik had al een vermoeden, want meestal ben ik één van de eerste op MSN en meestal ook één van de laatste. Maar vanav gaan we toch ne keer ne goeien gaan drinken met dat schoon weer :lol:
Greetz Bossie
crapiecorn
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 44 keer
Bedankt: 12 keer

Email vind ik toch nog altijd handig, 's morgens mail acounts syncen met pda en dan tijdens school deze nalezen.
Snakehit
Elite Poster
Elite Poster
Contacteer:

niets boven Email!!!

Emails zijn gewoon veel beter dan msn!
Ik spreek als een zwaarverslaafde mailer... :lol:

Het probleem van mijn mails is dat ik meestal maar naar dezelfste persoon M of V dat zoek je zelf maar uit :wink:

email is veel closer dan msn enzo... msn is continu chatten... chatten.
Via email denk je eens na over wat je gaat zeggen. veel realister :?

Maar das mijn mening erover,

Mvg,
Snakehit
Akira
Elite Poster
Elite Poster

euhm ik denk altijd na wat ik zeg

mails: enkel newsletters van wulffmorganthaler en john and john, soms keer nen stomme fwd die toch regelrecht gedelete wordt.
persoonlijk stuur ik nie graag mails daar ik nie graag brieven schrijf, kweet nooit wat te zeggen zonder dak directe responsen krijg op wak zeg dus liever irc msn of foon
geef mij maar irc!

en voor de mensen die nie op irc zijn, msn
de pispaal <<
mm2
Pro Member
Pro Member

Snakehit schreef:email is veel closer dan msn enzo... msn is continu chatten... chatten.
Via email denk je eens na over wat je gaat zeggen. veel realister :?
Vind ik ook... e-mail werkt niet storend, je kan het lezen/beantwoorden wanneer je er zelf tijd voor hebt en er zin in hebt. En je denkt inderdaad meer na hoe en wat je gaat schrijven, bij instant messaging heb je daar gewoon de tijd niet voor.

Ikzelf heb een hekel aan instant messaging (ben ik nu oud?). Ik heb het er moeilijk mee dat een ander bepaalt wanneer ik moet antwoorden en voor hoelang ik moet chatten. Op het werk 'moet' al zoveel, in mijn privéleven houden mijn gezin en ik liever zelf die touwtjes in handen wat we doen, wanneer en hoelang.
Plaats reactie

Terug naar “Algemeen Internet-Gebruik”