Net iets heel raars voorgehad.
Kwam thuis en zag dat de harde schijf overtime aan het doen was, systeem reageerde niet of heel traag. Was niet de eerste keer, als ik zeer veel tabs open heb staan in firefox gebeurde dat wel eens. Alles afgesloten, inclusief Google Chrome. Dan zag ik dat ik Chrome niet meer terugvond, ook niet in het programmabeheer. Volledig gedeïnstalleerd dus.
Ik draai Linux Mint, en is de eerste keer dat ik zoiets meemaak.
Chrome weg
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 102 keer
- Bedankt: 65 keer
Hangt er beetje vanaf wat die aan het doen was, klinkt alsof hij met updates bezig was (pure gok natuurlijk). Zowat enige plek waar iets helemaal proper kan verdwijnen.
Al wel eens voor gehad maar was toen wel mijn eigen schuld met iets te ijverig opkuisen
Al wel eens voor gehad maar was toen wel mijn eigen schuld met iets te ijverig opkuisen
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 23 keer
- Bedankt: 64 keer
Updates deed die niet, ik wachtte braaf de update vanuit Mint af. Of ik moet tijdens de zeer unresponsive periode eerst op de update knop geduwd hebben en dan op de sluitknop
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 18 keer
- Bedankt: 386 keer
Iets was geheugen aan het lekken in de swap space? Gebruik top om te zien welk proces het probleem is.
Was Chrome echt gedeinstalleerd of vond hij Chrome gewoon niet meer terug (PATH kwijt oid?). Eens manueel via CLI naar de Chrome directory gaan om te zien of hij daar nog staat. Zonee, zou mijn gedacht ook naar updates gaan.
Was Chrome echt gedeinstalleerd of vond hij Chrome gewoon niet meer terug (PATH kwijt oid?). Eens manueel via CLI naar de Chrome directory gaan om te zien of hij daar nog staat. Zonee, zou mijn gedacht ook naar updates gaan.