Hier in Heist is het altijd de cubee aan het station oftewel boekhandel Verhaegen als afhaal punt.
Meestal kan je hem diezelfde dag ophalen
Dhll, dpd, TNT, ups bijna al de rest van de grote pakjesdiensten zetten het pakketje af bij bovengenoemde boekenwinkel indien ik niet thuis ben
Bestellingen bij amazon.de
-
- Pro Member
- Uitgedeelde bedankjes: 74 keer
- Bedankt: 15 keer
Dat wist ik niet, er zit hier een postpunt op 1 minuut lopen. Dat is veel handiger.heist_175 schreef:BPost levert pakjes wel elke dag, non-prior brievenpost wordt niet meer elke dat bezorgd.marzman schreef:BPost bezorgd toch ook niet meer dagelijks? Dat ligt helemaal buiten de macht van Amazon. Ik haal ook liever pakjes op bij een bezorgpunt dan dat er een bezorger langs komt op momenten dat ik dan toevallig thuis moet zijn.
Bij mijn schoonouders in de VS werkt dat systeem van Amazon trouwen wel mooi, maar daar heeft ook iedereen een veranda (zelfs appartementen)
Je kan trouwens bij BPost aangeven dat AL uw pakketjes naar een pakjesautomaat of BPost ophaalpunt gebracht worden, altijd.
- mailracer
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 224 keer
- Bedankt: 318 keer
De sterkte van Bpost is idd dat ze nog afhaalpunten hebben aan postkantoren. Welke firma levert voor Amazon hangt in de eerste plaats af van de locatie waar het vertrekt. Uit Nederland is dit post nl, Duitsland vaak Bpost en Frankrijk is dit DHL voor mij. Het is niet omdat je dat van Amazon.de besteld dat het ook van Duitsland komt. Zo heb ik eens batterijen besteld op punt DE en de levering kwam uit Frankrijk. Zaken van Gardena kwamen dan weer uit Nederland. Ik merk ook op dat zaken door Bpost geleverd, via snelweg transport naar het sorteercentrum van Charleroi worden gebracht en dan met Bpost meegaan naar de klant.
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 116 keer
- Bedankt: 102 keer
Heb dat inderdaad ook gedaan maar veel pakjes worden door bpost gewoon in de post afgelegd wanneer ik niet thuis ben.En dan kan ik er pas de dag daarop vanaf 11 uur om gaan. Dus is deze service van de post toch nog niet zo goed.heist_175 schreef: BPost levert pakjes wel elke dag, non-prior brievenpost wordt niet meer elke dat bezorgd.
Je kan trouwens bij BPost aangeven dat AL uw pakketjes naar een pakjesautomaat of BPost ophaalpunt gebracht worden, altijd.
Internet via EDPNET & Telenet Fiber 300
TV via Plex plugin xteve IPTV & Kodi
IPTV via different providers.
Telefonie via Edpnet(incoming) en Easycall (outgoing)
TV via Plex plugin xteve IPTV & Kodi
IPTV via different providers.
Telefonie via Edpnet(incoming) en Easycall (outgoing)
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 351 keer
- Bedankt: 153 keer
Ik laat ze toch ook rechtsreeks in het postpunt afleveren, nooit thuis. Nog geen problemen mee gehad.
Dan kan je ze de dag zelf om 11.00 al gaan halen ipv, de dag erop naar het moeilijk bereikbaar postkantoor (in mijn geval).
Dan kan je ze de dag zelf om 11.00 al gaan halen ipv, de dag erop naar het moeilijk bereikbaar postkantoor (in mijn geval).