orange coyote

Heb je vragen of opmerkingen over deze provider via de kabel? Post dan je vragen hier.
Plaats reactie
juppie
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 36
Lid geworden op: 14 nov 2011, 09:55
Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
Bedankt: 1 keer

hey,

Ik heb zojuist een update gekregen van icoyte op ios. Carplay is nu ondersteund. Ik heb een abb via orange maar de app zegt dat ik een ander abb moet afsluiten voor gebruik van carplay ?

Nog iemand daar problemen mee ?

groetjes,

christophe
Gebruikersavatar
svenska
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1903
Lid geworden op: 23 feb 2004, 15:03
Uitgedeelde bedankjes: 67 keer
Bedankt: 75 keer

Ik heb een gewoon abo op coyote zonder de Orange voordelen, en Coyote wil van mij ook 59 euro voor Carplay ondersteuning, wat schandalig is voor die feature.
jnsvr
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1144
Lid geworden op: 29 jun 2014, 11:27
Uitgedeelde bedankjes: 112 keer
Bedankt: 129 keer

Op de website zie ik het volgende erover:
NIEUW: ervaar de Coyote-beleving op CarPlay. Enkel beschikbaar met de formule COYOTE EXTEND.
https://www.coyotesystems.be/nl/coyote-app-nl.html

De 'normale' (voorheen enige) formule is
COYOTE-FORMULE
€5,99€/maand

Nu is er deze bijkomen:
COYOTE EXTEND
€9,99/maand

Ik vermoed dus dat de formule via Orange gebruik maakt van de 'normale' formule. Best eens met Orange checken of daar verandering in komt?
juppie
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 36
Lid geworden op: 14 nov 2011, 09:55
Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
Bedankt: 1 keer

ik heb antwoord gekregen van orange.


Wij voorzien enkel het gratis gebruik van de app, enige complicaties met updates en compatibiliteit zijn bij Coyote zelf na te vragen.

Groetjes,



dus wie carplay wil gebruiken zal zelf een duurder abb moeten nemen.

groetjes,

christophe
pina
Plus Member
Plus Member
Berichten: 101
Lid geworden op: 09 jul 2008, 21:00
Uitgedeelde bedankjes: 2 keer

Iemand enige idee wat de extra voordelen zijn van het Extend abonnement? Als ze het dubbele vragen voor enkel carplay, mogen ze ernaar fluiten. Dan blijf ik het gebruiken zonder carplay.
jnsvr
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1144
Lid geworden op: 29 jun 2014, 11:27
Uitgedeelde bedankjes: 112 keer
Bedankt: 129 keer

Dat is inderdaad de enige meerwaarde:
Met CarPlay/MirrorLink
Ik meen me te herinneren dat MirrorLink voorheen wel aanwezig was in het standaard abonnement, dat lijkt nu ook een Extended-feature te zijn geworden.
DaNat
Member
Member
Berichten: 73
Lid geworden op: 15 dec 2007, 17:02
Locatie: Kortrijk
Uitgedeelde bedankjes: 6 keer
Bedankt: 7 keer

Vandaag gezien op mijn user pagina van Coyote als klant van orange kost de Carplay 4 euro/maand
Bijlagen
Coyote.JPG
FRDDP
Pro Member
Pro Member
Berichten: 359
Lid geworden op: 25 aug 2015, 12:32
Uitgedeelde bedankjes: 16 keer
Bedankt: 29 keer

Da’s ook opmerkelijk aangezien de samenwerking is gestopt en dus ook binnenkort Coyote niet meer kosteloos zal zijn voor Orange klanten.
DaNat
Member
Member
Berichten: 73
Lid geworden op: 15 dec 2007, 17:02
Locatie: Kortrijk
Uitgedeelde bedankjes: 6 keer
Bedankt: 7 keer

FRDDP schreef:Da’s ook opmerkelijk aangezien de samenwerking is gestopt en dus ook binnenkort Coyote niet meer kosteloos zal zijn voor Orange klanten.
de tijd dat het nog duurt is meegenomen :-) , bij mijn weten is het al meer dan 2 jaar dat men zegt dat "binnenkort" coyote niet meer kosteloos zal aangeboden worden door Orange :roll:
FRDDP
Pro Member
Pro Member
Berichten: 359
Lid geworden op: 25 aug 2015, 12:32
Uitgedeelde bedankjes: 16 keer
Bedankt: 29 keer

De echte geruchten begonnen al ff geleden (wel echt geen twee jaar) maar het contract is enkele maanden geleden ook effectief niet verlengd. Tegen de zomer is het definitief over en uit, ook is er met de nieuwe tariefplannen geen ondersteuning gecommuniceerd.

Ikzelf gebruikte het nogal, maar had ook al even Waze staan. Hoewel ik geen fan was van de UI van Waze heb ik deze toch even naast elkaar gebruikt en moet zeggen dat Waze op een bepaald moment echt wel punten begon te scoren bij mij. Bijvoorbeeld de accuraatheid van file aanduiding op de Brusselse ring was wel heel goed. Bepaalde meldingen van obstakels e.d.m. daarentegen dat is bij Coyote toch wel een pak preciezer tot nu toe.

Ik kom vooral veel onjuiste of ‘oude’ meldingen op Waze tegen waar dat bij Coyote 9/10 juist was.
phil48
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1728
Lid geworden op: 30 mei 2012, 01:03
Uitgedeelde bedankjes: 8 keer
Bedankt: 22 keer

Ikzelf gebruik het ook nog.

Heerlijk accuraat. Bij mijn weten hebben de nieuwe abbo's het niet meer, maar blijft het nog even duren bij de oude.

Nog nergens bevestiging gezien dat het tegen de zomer over & out is.
DaNat
Member
Member
Berichten: 73
Lid geworden op: 15 dec 2007, 17:02
Locatie: Kortrijk
Uitgedeelde bedankjes: 6 keer
Bedankt: 7 keer

phil48 schreef:Nog nergens bevestiging gezien dat het tegen de zomer over & out is.
Volgens : https://www.orange.be/nl/opties-en-dien ... ten/coyote zou het voor de oude formules nog zeker tot eind april 2021 zijn
"Aanbieding onderworpen aan voorwaarden, voorbehouden aan de Orange-klanten met een abonnement met een waarde van meer dan 20 euro (Koala, Cheetah, Arend en Arend Premium) tussen 28 april 2015 en 30 april 2021."
FRDDP
Pro Member
Pro Member
Berichten: 359
Lid geworden op: 25 aug 2015, 12:32
Uitgedeelde bedankjes: 16 keer
Bedankt: 29 keer

phil48 schreef:Nog nergens bevestiging gezien dat het tegen de zomer over & out is.
Da's wat intern gecommuniceerd wordt, maar ik zie de link hierboven melding maken van april 2021. :|

Opmerkelijk...
Plaats reactie

Terug naar “Orange (Mobistar)”