Twitter

Hier horen vragen over google, irc, nieuwsgroepen, e-mail enz....
Plaats reactie
Unicorn1
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1061
Lid geworden op: 15 okt 2017, 22:24
Uitgedeelde bedankjes: 36 keer
Bedankt: 40 keer

Ik snap het niet goed: in het begin upte ik filmpjes op twitter en meestal was alles oke.

Maar sinds een tijdje, eender welk filmpje ik upload vanuit mijn gallerij ,het mislukt, daarmee bedoel ik dat ik het wel kan uppen maar iedere keer opnieuw is het geluid mega slecht en traag, hoe kan je dat oplossen?

Raar dat dat maanden geleden wel 9/10 keer goed was en nu opeens lukt er niks meer, zijn meestal dezelfde filmpkes ook en via de gallerij zelf speelt alles perfect af.
Gebruikersavatar
selder
Moderator
Moderator
Berichten: 6305
Lid geworden op: 29 jun 2005, 20:25
Locatie: Tienen
Uitgedeelde bedankjes: 99 keer
Bedankt: 727 keer

Daar kan je als eindgebruiker niets aan doen, het ligt aan een zéér sterke compressie die Twitter sinds enige tijd gebruikt.
Een manier om het te omzeilen is een GIF te maken, maar die mag dan maar 15 seconden in lengte zijn.

Uploaden naar Youtube in het juiste formaat, wachten totdat Youtube de 1080p of 4K versie verwerkt heeft, en die dan in-line linken in je tweet kan ook.
Ghost S1 • 8086K @5.2Ghz • Asus ROG Ryuo 240mm • Asus ROG STRIX Z390-I • Corsair Vengeance LPX 2x16GB 3200Mhz • Asus RTX2080Ti Turbo • Samsung 970 EVO 2TB • Asus ROG Swift PG258Q 240Hz • Logitech G Pro keyboard/mouse/headset
Unicorn1
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1061
Lid geworden op: 15 okt 2017, 22:24
Uitgedeelde bedankjes: 36 keer
Bedankt: 40 keer

selder schreef:Daar kan je als eindgebruiker niets aan doen, het ligt aan een zéér sterke compressie die Twitter sinds enige tijd gebruikt.
Een manier om het te omzeilen is een GIF te maken, maar die mag dan maar 15 seconden in lengte zijn.

Uploaden naar Youtube in het juiste formaat, wachten totdat Youtube de 1080p of 4K versie verwerkt heeft, en die dan in-line linken in je tweet kan ook.
Oke.

Wel raar: eentje ging dernet, heel bizar. Mja, ik zie wel.
Bedankt voor de info.
Plaats reactie

Terug naar “Algemeen Internet-Gebruik”