hallo iedereen,
Ik zoek iets waarmee ik mijn ex kan laten aftekenen als ze documenten/spullen van mij -terug- ontvangen heeft. Haar 1 jaar oude tv was al defect (die ik nog speciaal kocht voor haar), en nu zegt ze dat ik die factuur niet gegeven heb aan haar
Ik ben overtuigd van wel. Ik scan alles in nl., stokeer het id cloud en op paar HD's. Mijn spullen of course.
Ok, ik kan nu gewoon atoma schriftje kopen. Maar bestaat er een makkelijke digitale manier? Zoals een koerierdienst vb. doet?
Ik zou dus omschrijving moeten hebben (vb. schoolfactuur mei 2019, dan aftekendatum en dag).
Ofwel in Adobe Sign? Zou ze vb. met haar E-ID kunnen aftekenen?
Iemand idee voor app, of toch makkelijker via schriftje?
Zou die oeverloze discussies toch vermijden.
Dank voor de feedback
manier om iemand elektronisch te laten aftekenen voor ontvangen documenten
- Goztow
- userbase crew
- Uitgedeelde bedankjes: 1423 keer
- Bedankt: 878 keer
-
Te Koop forum
Ik ben niet zeker dat zoiets de gioede verstandhouding daadwerkelijk gaat helpen. Maar indien je er toch mee door wil gaan, zou ik het gewoon via het atoma schriftje doen. Dat lijkt me echt wel het meest efficiënt.
Bedank andere users voor nuttige posts, door op te klikken
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 33 keer
- Bedankt: 58 keer
Ik heb het indertijd zo gedaan: haar een e-mail gestuurd dat ik alle communicatie enkel en alleen via e-mail ging sturen. En dat elk verstuurd document als 'gelezen' werd geacht binnen de 48 uur na verzenden.
Is voor de rechtbank perfect geldig, zo had ze zogezegd eens een schrijven niet ontvangen, maar ik had mooi een afdruk van mijn verzonden mail. Stond ze daar mooi te blinken voor de beslagrechter en mocht ze alle kosten zélf betalen...
Dan moet je eventuele facturen en zo natuurlijk wel inscannen...
Is voor de rechtbank perfect geldig, zo had ze zogezegd eens een schrijven niet ontvangen, maar ik had mooi een afdruk van mijn verzonden mail. Stond ze daar mooi te blinken voor de beslagrechter en mocht ze alle kosten zélf betalen...
Dan moet je eventuele facturen en zo natuurlijk wel inscannen...
DJ KaReL de Groot --- www.kareldegroot.be
- devilkin
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 551 keer
- Bedankt: 341 keer
- Contacteer:
Je kan nu aangetekende zendingen doen via de mobile app van KBC wel prijzig natuurlijk...
Telenet All-Internet -- using CV8560E & OPNsense on PCEngines APU2E4
Proximus & Mobile Vikings -- Using OnePlus 8 Pro (ROM: Stock)
Proximus & Mobile Vikings -- Using OnePlus 8 Pro (ROM: Stock)
- Goztow
- userbase crew
- Uitgedeelde bedankjes: 1423 keer
- Bedankt: 878 keer
-
Te Koop forum
Ja als ze zelf niks wil tekenen dan lijkt het me ook het beste om systematisch een mail te sturen ter bevestiging.
Bedank andere users voor nuttige posts, door op te klikken
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 33 keer
- Bedankt: 58 keer
Dat betekent misschien net nog méér miserietien schreef:Kunt ook gewoon terug bij elkaar intrekken om heel de miserie te vermijden
DJ KaReL de Groot --- www.kareldegroot.be
- WalterB1
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 150 keer
- Bedankt: 133 keer
Of het iets gaat uithalen is twijfelachtig maar het is een kleine moeite om de optie 'afleverbevesting' en 'leesbevestiging' aan te vinken.
Eigenlijk zou dat mogelijk moeten zijn om als burger een bericht van uw federale ebox naar een andere ebox te sturen. Die onzin van aangetekende brieven is toch niet meer van deze tijd.
Eigenlijk zou dat mogelijk moeten zijn om als burger een bericht van uw federale ebox naar een andere ebox te sturen. Die onzin van aangetekende brieven is toch niet meer van deze tijd.
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 164 keer
- Bedankt: 618 keer
Ik vind het eigenlijk gevaarlijk dat een rechtbank een simpele mail rechtsgeldig acht.
Mail heeft geen sluitend protocol, je kan nooit zeker zijn dat een mail aankomt.
Mail heeft geen sluitend protocol, je kan nooit zeker zijn dat een mail aankomt.