Surfadsl + Belgacom Discovery Line + Telenet Freephone

Zit je met opmerkingen en een paar vragen over Scarlet of in verband met het vroegere SurfADSL, Tiscali of dxADSL? Post ze dan hier maar.
Plaats reactie
brandNew
Starter
Starter
Berichten: 6
Lid geworden op: 25 jul 2005, 23:11

Ik wist niet juist waar ik dit moest plaatsen, maar aangezien ik wil overstappen naar Surfadsl heb ik het hier maar geplaatst.

Het zit dus zo, ik heb nu Telenet Internet + Freephone en wil het Freephone gedeelte graag houden. Ik moet dan dus een Belgacom Discovery Line activeren vooraleer ik kan surfen met Surfadsl.. (6.5 EUR/maand)

Maar ik wil natuurlijk telefoneren blijven met Telenet Freephone.. mijn vraag is dan, hoe stel ik dit in of wat moet ik doen om enkel via TF te telefoneren en niet via BGC.. gaat dit nog extra kosten ofwat (heb hier ergens iets van gelezen :? )
Gebruikersavatar
deej
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3322
Lid geworden op: 09 dec 2002, 21:14
Locatie: Een boerengat nu met VDSL2!
Uitgedeelde bedankjes: 19 keer
Bedankt: 4 keer

Easy: geen telefoon op je telefoonstekker van BGC hangen, enkel een ADSL splitter.
brandNew
Starter
Starter
Berichten: 6
Lid geworden op: 25 jul 2005, 23:11

ah oke bedankt! maar gaat belgacom hier extra voor aanrekenen omdat ik de discovery line niet gebruik ofzo..
ubremoved_539
Deel van't meubilair
Deel van't meubilair
Berichten: 29849
Lid geworden op: 28 okt 2003, 09:17
Uitgedeelde bedankjes: 446 keer
Bedankt: 1985 keer

brandNew schreef:ah oke bedankt! maar gaat belgacom hier extra voor aanrekenen omdat ik de discovery line niet gebruik ofzo..


Nee, daar is de Discovery Line eigenlijk op voorzien... dat je ze niet of amper gebruikt. Wel opletten dat men bij BGC geen transfer doet van je nummer van TN ! (Je moet dus een nieuw nummer aanvragen bij BGC, en dus nergens vermelden dat je al een nummer hebt !).
Plaats reactie

Terug naar “Scarlet (SurfADSL, Tiscali, dxADSL)”