![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Ik hoop dat er snel nog meer details komen (snelheid, limiet?)
Als je enkel op kabel bekijkt klopt het wel. Telenet kan het wel onbeperkt noemen maar daarom is het nog niet zo. Net zoals ze hun abonnementen fiber noemen maar daarmee de coax niet op magische wijze in glasvezel veranderd.cyberbug schreef: één statement van hen klopt alvast wel niet, namelijk dat zij de eerste zijn die echt onbeperkt ineternet leveren.
1) ...
2) op kabel zijn ze ook niet de eerste want telenet bied dit ook al aan voor 97.4€ https://www2.telenet.be/nl/business/pro ... -fibernet/
Een correct statement zou zijn, Orange bied als eerste echt onbeperkt internet voor consumenten over Kabel.
Hmmm bij mijn weten was er een limiet van 10GB per maand?GuntherDW schreef: Heck, Telenet zelf bood in het begin ook ongelimiteerd aan.
Dat zijn de artikels van januari 2019, die heb ik indertijd al gelezen.GuntherDW schreef: MaT, kijk de URL's na welke gegeven zijn in deze topic, de eerste dat ik bekeek zegt al genoeg.
https://www.smartbiz.be/nieuws/177585/o ... bonnement/
Hahaha ik heb de Cybersurfr ook nog gekend hoor, die platte modem met een gegolfde voorkant.Splitter schreef:ik vond de cybersurfr wel een leuk ding destijds... maargoed, was waarschijnlijk omdat het het symbool van breedband was op dat moment
Daar heb je gelijk in, toen had je dat vrij belabberde videotje welke ook nogal wat liberties nam met de waarheid spijtig genoeg. Maakt het niet opeens correct though. De post zelf zegt dat het artikels van begin januari zijn.MaT schreef:Dat zijn de artikels van januari 2019, die heb ik indertijd al gelezen.
idd, binnen het TN netwerk bleef het nog een redelijke tijd unlimited, tot ze ook daar geld (of overbelasting van nodes) roken.krisken schreef:Bij mijn weten was traffic binnen het TN netwerk toen ongelimiteerd?
Is dat de reden? Ik vroeg me al af waarom de max bij mij 16 mbit is op vdsl2. Is namelijk best een grote woonwijk met veel woningen dicht op elkaar. Lijkt me vrij simpel om het dan te versnellen.cyberbug schreef:Als je dicht genoeg bij een rop woont en op een goede zit aangesloten.
Als ik EPDnet zou nemen heb ik max 50/10mbit.
nog steeds geen vectoring en ik zit om 1 of andere reden aangesloten op een verre ROP terwijl er 3 andere veel dichter in de buurt zijn (die zaten vermoedelijk vol ofzo)
met Orange zou ik effectief 100/10mbit hebben (en mijn privé abonnement zit al bij orange, dus het zou mij 34€ kosten...)
Dat is misschien niet het juiste woord, maar zo omschreven ze het toch op hun eigen website bij een eerdere aankondiging? Maar ik vind het ook niet meer terug.MaT schreef:Waar adverteren ze?
Er is nooit gezegd dat je geen abonnement zou nodig hebben... Dat hebben mensen er van gemaakt.Roobi schreef:Laten we hopen dat ze hun woord houden en effectief internet only gaan aanbieden.
Dus niet in verplichte combinatie met een ander abonnement.
Anders is het toch een gezichtsverlies voor hun ceo.
Speculaties op roddels...Fentimento schreef:Internet-ONLY, het zegt het toch zelf?dragonflo schreef:Er is nooit gezegd dat je geen abonnement zou nodig hebben... Dat hebben mensen er van gemaakt.
Edit: of het zou het zelf moeten zeggen.
@hierboven: jammer dan dat je wél een gsm abonnement MOET nemen voor Love.
Hebben ouders ook niet nodig, vaste dan wel en dan is het nóg eens duurder.
(Maar dat is even off-topic, begrijp dat ze het doen om wat winst te maken maar toch...)
Bedankt voor het antwoord.sdke schreef:
Het is maar een twitter vraag en antwoord natuurlijk..
Veel wou Trabbia er gisteren nog niet over kwijt. ‘We houden er nog even de spanning in. In de zomer zullen we de eerste bestellingen opnemen. Dan volgen de details. De prijs zal in elk geval flink onder 49 euro liggen.’
Als UBS op de hoogte is, zou het toch ook kunnen dat sommige mensen hier al iets meer weten?Alleenstaande diensten
Door de lancering van alleenstaande diensten, zoals internet, verwacht UBS dat Orange Belgium klanten bijwint. Daarnaast zal het profiteren van de goedkopere toegang tot de kabel, schaalvoordelen en een besparing door nog met één onderaannemer in zee te gaan voor de installaties.
Je betaalt alleen voor wat je gebruikt. Als je Social media gebruikt moet je daar natuurlijk wel voor betalenfredo66 schreef:Ah, je moet "hun sociale media kanalen" in de gaten houden. Laat me raden dat dat best kan dmv een pakketformule ipv internet only