Login gegevens kwijt ?

Hier kan je alles kwijt over EDPnet
Plaats reactie
Tae
Premium Member
Premium Member
Berichten: 520
Lid geworden op: 21 nov 2003, 16:20
Locatie: Antwerpen

Ik heb een vraagje als je je login gegevens kwijt hebt gespeeld, is het dan mogelijk om die telefonisch terug te krijgen of is dat een hele procedure die word opgesteld ofzoiets.

Waarschijnlijk zijn ze tussen andere papieren terecht gekomen en de prullemand ingegaan ! Ik kan ze niet meer terugvinden, maar zou wel eens willen zien hoever mijn downloadmeter is gevorderd :lol:

Bedankt !
Gebruikersavatar
Blue-Sky
Erelid
Erelid
Berichten: 8554
Lid geworden op: 23 feb 2003, 20:42
Locatie: België - Limburg

Best eens telefonisch contact nemen >
http://www.edpnet.be/cms.aspx?S=EDPNetcontactUS

General e-mail:
Address:

Telephone sales:
Fax sales:
Telephone helpdesk:

Fax helpdesk:
E-mail helpdesk:

E-mail accounting:
[email protected]
Van Landeghemstraat 20
B - 9100 Sint-Niklaas
+32 3 265 67 00
+32 3 265 67 11
+32 3 265 67 50*
0902 44444**
+32 3 265 67 51
[email protected]

[email protected]


* (from Monday to Friday, from 9h00 till 12h30 and from 13h00 till 17h00)

** (from Monday to Friday, from 17h00 till 20h00 and on Saturday, from 9h00 till 13h00)
Afbeelding
khsw
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1158
Lid geworden op: 03 mar 2004, 09:04
Uitgedeelde bedankjes: 18 keer
Bedankt: 16 keer

Ik vermoed dat je wel nog kunt inbellen, want het is om jouw meter te bekijken.
Met een tooltje als Snadboy's Revelation kan je gemakkelijk zien welk paswoord achter de sterretjes zitten. Je kan dit downloaden vanaf http://www.snadboy.com/RevelationV2.zip
Gebruikersavatar
Blue-Sky
Erelid
Erelid
Berichten: 8554
Lid geworden op: 23 feb 2003, 20:42
Locatie: België - Limburg

Is dit wel toegelaten? Persoonlijk vind ik zo'n progje als Snadboy's op het randje, de weg wijzen hoe men inlog gegevens en paswoord kan te weten komen.
Afbeelding
Tae
Premium Member
Premium Member
Berichten: 520
Lid geworden op: 21 nov 2003, 16:20
Locatie: Antwerpen

Ja maar ik heb hier terug windows geinstalleerd en nu zijn ook die sterretjes enzo verdwenen :?

Dus ik moet wel al mijn login gegevens terug hebben, anders was dit de oplossing voor mijn probleem geweest :)

Allee nu weet ik dat ook weeral hoe je paswoorden kunt achterhalen :twisted:
khsw
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1158
Lid geworden op: 03 mar 2004, 09:04
Uitgedeelde bedankjes: 18 keer
Bedankt: 16 keer

Blue-Sky schreef:Is dit wel toegelaten? Persoonlijk vind ik zo'n progje als Snadboy's op het randje, de weg wijzen hoe men inlog gegevens en paswoord kan te weten komen.


Misschien er even bijvertellen dat dit enkel werkt als je aangelogd bent op een PC. Bovendien lijkt het nut (het kunnen achterhalen van vergeten paswoorden) me zwaarder door te wegen dan het eventuele misbruik. Maar aan jullie de keuze indien je de link wil verwijderen...
Sub Zero
Administrator
Administrator
Berichten: 6181
Lid geworden op: 15 sep 2002, 12:14
Locatie: Herzele
Uitgedeelde bedankjes: 74 keer
Bedankt: 121 keer
Contacteer:

khsw schreef:Misschien er even bijvertellen dat dit enkel werkt als je aangelogd bent op een PC. Bovendien lijkt het nut (het kunnen achterhalen van vergeten paswoorden) me zwaarder door te wegen dan het eventuele misbruik. Maar aan jullie de keuze indien je de link wil verwijderen...

Van ons mag die blijven. Je bent immers bezig op je eigen PC en je berokkent er niemand anders schade mee.
Afbeelding
Plaats reactie

Terug naar “EDPnet (LaTribu)”