Galaxy A 70 of A 50

Hier kan je het hebben over vragen rond mobiele en vaste (smart)phones
Plaats reactie
boonpwnz
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 89 keer
Bedankt: 169 keer
Provider
Te Koop forum

Hallo,

Voor iemand dat ik ken vroeg zich af wat te kiezen en ik wist het zelf ook niet. Budget voor een s10e is er niet en het is dus vooral de vraag is het de moeite om iets meer uot te geven aan de a70 of is het geen verschi'. Focus ligt vooral op fe accu en minder op prestaties.
boonpwnz
Elite Poster
Elite Poster
Provider
Te Koop forum

Bump mag ook overwegen voor A40
MClaeys
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 377 keer
Bedankt: 347 keer

De accu van de A70 is de grootste, de A50 zit redelijk in de buurt.
Als prestaties dan niet zo zwaar uitmaken zou ik eerder de A50 overwegen. Qua hardware erg vergelijkbaar met de A70, alleen een eigen CPU van Samsung ipv een Qualcom, een iets kleiner scherm (maar hogere dpi) en een 25MP camera ipv 32MP.
cyberbug
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 137 keer
Bedankt: 183 keer
Contacteer:
Provider
Te Koop forum

A40 zou ik niet nemen, 3100mah accu
A50 lijkt me de beste keuze 4000mah accu
A70 betere cpu* maar groter 4500mah accu

*de qeulcom is vooral beter in ondersteuning van derde partijen, vooral handig als je later een custom rom wil draaien
nadeel van de A70 is dan weer groter formaat en groter scherm wat de extra 500mah een beetje te niet doet...

vergelijk ze hier: https://www.gsmarena.com/compare.php3?i ... hone3=9642
Greetz cyberbug

Afbeelding
Unicorn1
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 105 keer
Bedankt: 53 keer

boonpwnz schreef:Hallo,

Voor iemand dat ik ken vroeg zich af wat te kiezen en ik wist het zelf ook niet. Budget voor een s10e is er niet en het is dus vooral de vraag is het de moeite om iets meer uot te geven aan de a70 of is het geen verschi'. Focus ligt vooral op fe accu en minder op prestaties.
Ik heb de s10 = batterijduur niet echt goed, veel te snel plat naar mijn goesting, is een meende ik 3100 mah batterij, als je voor een samsung gaat moede echt voor een grotere batterij gaan :). Als je thuis zit is dat niks natuurlijk maar als je die vaak buitenshuis gebruikt, ik geraak de dag niet rond, wel zeggen dat ik er wel redelijk wat mee doe dat wel maar dan is het nog niet eens mijn zwaarste verbruik op 4G en dat spel kan het geene hele dag trekken.

Andere android toestellen zoals huawei hebben volgens mij wel betere batterijduur maarja, mee die miserie der is met de VS en Huawei raad ik toch de mensen zo'n toestel niet aan.

Bij de A50 lees ik wel van heel wat mensen dat de fingerscan niet goed zou werken. Maarja, ik heb dat soms ook voor maar dat komt omdat het oppervlak klein is dus je moet het al echt goed doen :), het lukt al beter en beter nu.

De A40 raad ik dus niet aan.

A50 vs A70 zit vooral het verschil in dat het scherm en batterij nog groter is dan bij de andere.
Die persoon zou eens moeten testen in de mediamarkt of krefel ofzo en de A70 en A50 eens in handen nemen en dan zien of die bv de A70 oke vind qua grootte of niet.
Tttsss
boonpwnz
Elite Poster
Elite Poster
Provider
Te Koop forum

Sowieso die heeft kleinere handen als mij en ik vind mijn formaat 6,3 inch al best groot :banana:

Zal waarschijnlijk de A50 worden, bedankt allemaal.
buthead
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 47 keer
Bedankt: 127 keer
Provider
Te Koop forum

A50 zal beste koop zijn :) succes met de aankoop!
Internet = Telenet + HeyTelecom
Telefonie/GSM = TN+PX Mobiel
TV = PX pickx + Netflix + Disney+
Plaats reactie

Terug naar “GSM, SmartPhones en Telefoontoestellen”