Graag deel ik even de ervaringen van het gebruik van voice mail (+32 456 19 1933) in het buitenland.
Het werkt het niet met elke provider buiten belgie. Dat is wel erg vervelend, want met automatische roaming verandert de provider constant. Dus, manueel "de" provider kiezen.
Roumenie (vorige week): nummer onbereikbaar (providers niet één voor één uitgetest)
Duitsland (gisteren): nummer onbereikbaar met Vodafone.de - werkend met O2.DE
Morgen Noorwegen. Ik ben benieuwd welke verassingen JIM me in petto houdt.
Jim Mobile - Voice mail buiten Belgie - enkel met bepaalde providers
-
- Member
- Uitgedeelde bedankjes: 11 keer
- Bedankt: 2 keer
-
- Member
UPDATE
ook in Noorwegen is de voice mail van Jim Mobile niet te bereiken, met geen enkele Noorse provider.
Conclusie: Ik vermoed dat JIM's voice mail buiten België maar occasioneel werkt... Dus niet optimaal voor zij die veel onderweg zijn.
Fijn detail: met Proximus kan je - in het buitenland - wel naar de voice mail (+32 456 1919 33) van JIM bellen.
ook in Noorwegen is de voice mail van Jim Mobile niet te bereiken, met geen enkele Noorse provider.
Conclusie: Ik vermoed dat JIM's voice mail buiten België maar occasioneel werkt... Dus niet optimaal voor zij die veel onderweg zijn.
Fijn detail: met Proximus kan je - in het buitenland - wel naar de voice mail (+32 456 1919 33) van JIM bellen.
-
- Member
De support van JIM Mobile heeft actie ondernomen.
Voice mail is nu bereikbaar in zowel Duitsland als Nederland. En ik ga er van dus van uit, ook in de andere landen.
Dus, case closed.
Bedankt Jim Mobile.
Voice mail is nu bereikbaar in zowel Duitsland als Nederland. En ik ga er van dus van uit, ook in de andere landen.
Dus, case closed.
Bedankt Jim Mobile.
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 35 keer
- Bedankt: 62 keer
Nog een fijne truc voor wie buiten Europa zit. Je kunt met elk toestel ook vaste lijn dus naar je gsm nummer bij Jim of mobile vikings bellen. Zodra je welkomstboodschap loopt op * drukken en je telefoonnr ingeven. Daarna je code die je ooit hebt ingesteld voor voicemail. Zo kun je je berichten beluisteren.
Tip ooit gekregen van helpdesk medewerker terwijl ik zelf in het verre buitenland zat.
Tip ooit gekregen van helpdesk medewerker terwijl ik zelf in het verre buitenland zat.