Bij ons was het condensatie in het aftakpunt voor stroom in de put.MClaeys schreef:Differentieel van 30mAh springt steeds, pomp van t regenwater blijkbaar
Sent from my ONEPLUS A6003 using Tapatalk
Bij ons was het condensatie in het aftakpunt voor stroom in de put.MClaeys schreef:Differentieel van 30mAh springt steeds, pomp van t regenwater blijkbaar
Uit nieuwsgierigheid:devilkin schreef:Bij ons was het condensatie in het aftakpunt voor stroom in de put.
De pomp staat droog binnen in de berging aan een gewoon stopcontact (Grundfos 2). Hij hangt momenteel aan een stopcontact aan de 300mAh differentieel en die springt momenteel niet (maar de 30mAh sprong ook niet altijd).devilkin schreef:Bij ons was het condensatie in het aftakpunt voor stroom in de put.MClaeys schreef:Differentieel van 30mAh springt steeds, pomp van t regenwater blijkbaar
Sent from my ONEPLUS A6003 using Tapatalk
Neen je bent niet de enige. Wat een rommeltje hebben ze er van gemaakt.woutervh schreef:Ben ik de enige die het vernieuwde 2dehands.be echt geen verbetering vindt?
Idd, ook een bieder per ongeluk verwijderd zo... Ook de rubriek "gratis" lijkt verdwenen. En het mooie overzicht koop/verkoop bij chats is verdwenen. Frustraties frustratiesbombas schreef: En via PC heb ik nog niet gevonden hoe te chatten met bieders.
Veiligheid van je PC is niet enkel een Windows probleem... en eindgebruikers updaten meestal nooit geen BIOS.Pengu schreef:Wat moet die Windows zich gaan moeien met de BIOS daarvan?
Ook al meegemaakt, het beste kan je deze gewoon vullen met vaseline als ze buiten/onder de grond liggen, dan kan er ook geen vocht meer aan de aansluitingen.heist_175 schreef: Indien aftakpunt, dat zou toch IP65 uitgevoerd moeten zijn, zodat er geen condens in kan?
Indien stopcontact, dat zou toch IP65 uitgevoerd moeten zijn, zodat er geen condens in kan?
Kunt haar zeggen dat te warm water slecht is voor huid en haar (en dan ergens paar weken onderduiken)MClaeys schreef:lekker warme douche pakken en plots koud water
Als je euromillions winnaar zou zijn kan dit binnen de tijdspanne van één minuut bij hen geklaard worden.DarkV schreef:Online een rekening geopend bij Hello Bank... ik dacht dus dat dit 5 minuutjes later in orde zou zijn.. ondertussen zijn we 14 dagen en wat papierwerk verder en heb ik nog steeds m'n rekening niet
Waarom kan men je niet gewoon laten aanloggen met je e-ID zodat ik geen papieren via de post moet versturen, m'n paspoort inscannen en uploaden, ...
Aftakpunt. Slecht geinstalleerd door de firma, ik was er op die dag niet bij - echt vuile installatie. Ondertussen vervangen door een eigen installatie en dat ding is nu ZEKER waterdichtheist_175 schreef:Uit nieuwsgierigheid:devilkin schreef:Bij ons was het condensatie in het aftakpunt voor stroom in de put.
- was het een aftakpunt, of een stopcontact?
Indien aftakpunt, dat zou toch IP65 uitgevoerd moeten zijn, zodat er geen condens in kan?
Indien stopcontact, dat zou toch IP65 uitgevoerd moeten zijn, zodat er geen condens in kan?
... en vergeet niet, wat je zelf doet, doe je meestal beter (zei Roger)devilkin schreef:Aftakpunt. Slecht geinstalleerd door de firma, ik was er op die dag niet bij - echt vuile installatie. Ondertussen vervangen door een eigen installatie en dat ding is nu ZEKER waterdicht
Ik weet niet hoe vaak de Google bot 2dehands doorcrawled.. maar als dat frequent gebeurt is Google (met de site: operator) misschien beter dan 2dehands eigen zoekfunctie? Zo zoek ik bvb. op reddit, nog zo'n site waar hun eigen search barslecht is, maar door hun hoge populariteit wordt alles wel instant opgepikt door Google.MarkDM schreef:2dehands: zoeken is nu nog alleen in de titels.
Vroeger ook in de tekst van de aanbiedingen. Nu krijg je maar weinig resultaten meer.
Man man man de nostalgiephilippe_d schreef:... en vergeet niet, wat je zelf doet, doe je meestal beter (zei Roger)
Hier ook, zowel schakelaars als stopcontacten Niko Hydro IP55.MClaeys schreef:Mijn stopcontacten buiten zijn ook gewoon IP55, spuitwaterdicht.
Thanks voor de tip!charlez schreef: Robocopy gebruiken, heb je geen last van dan
Oorzaak is niet de grootte van de lekstroom maar de reactietijd van de differentiëlen. Op het moment dat je een lekstroom krijgt springen deze allemaal tegelijk af. Men zet differentiëlen in serie achter elkaar voor de veiligheid, niet om het foutdomein te beperken.MClaeys schreef:En the frustration continues. Niet de pomp dus. Verlengkabel doorgeknipt en 30mAh differentieel tussen gestoken. Pomp op die manier aangesloten op de 300mAh kring. De differentieel zou dan springen als het aan de pomp ligt en al de rest zou blijven werken. Nope, de natte kring lag weer uit vanmorgen, die van de pomp niet.
Die verlengkabel dan maar gebruiken om andere toestellen te testen en te zien wat de differentieel af en toe laat springen... Next up, de ketel .
Uw uitleg over typeS klopt wel, maar is geen oplossing voor het probleem.GlennB86 schreef:Oorzaak is niet de grootte van de lekstroom maar de reactietijd van de differentiëlen. Op het moment dat je een lekstroom krijgt springen deze allemaal tegelijk af. Men zet differentiëlen in serie achter elkaar voor de veiligheid, niet om het foutdomein te beperken.MClaeys schreef:En the frustration continues. Niet de pomp dus. Verlengkabel doorgeknipt en 30mAh differentieel tussen gestoken. Pomp op die manier aangesloten op de 300mAh kring. De differentieel zou dan springen als het aan de pomp ligt en al de rest zou blijven werken. Nope, de natte kring lag weer uit vanmorgen, die van de pomp niet.
Die verlengkabel dan maar gebruiken om andere toestellen te testen en te zien wat de differentieel af en toe laat springen... Next up, de ketel .
Correcte oplossing is om aan het begin van je installatie een selectieve lekstroomschakelaar te zetten (Type S). En daarna splits je naar verschillende lekstroomschakelaars. Daarachter zet je dan de automaten van je kringen. Als er dan een lekstroom ontstaat springt eerst de gewone lekstroomschakelaar. Als die te traag (of niet) reageert springt pas je selectieve hoofdlekstroomschakelaar af.
Reden waarom je deze opstelling niet vaak tegenkomt in residentiële gebouwen is omdat een Type S een stuk duurder is (lees: x2) dan een gewone lekstroomschakelaar. Je komt zelfs nog elektriciens tegen die het verschil niet kennen.
10mA is ook fors duurder: €95 vs €45 voor een 30/300mAMClaeys schreef:Aan een 10mAh differentieel heb ik ook al gedacht (alle, men elektricien), ik zou eens moeten zien of ik ergens een kan lenen gezien ik er buiten dat probleem geen nut voor heb achteraf.
Drie weken verder... als service kan dat tellenDarkV schreef:Online een rekening geopend bij Hello Bank... ik dacht dus dat dit 5 minuutjes later in orde zou zijn.. ondertussen zijn we 14 dagen en wat papierwerk verder en heb ik nog steeds m'n rekening niet