Programm's in MyTV op Yeloplay, maar niet op digicorder

Heb je vragen of opmerkingen over deze provider via de kabel? Post dan je vragen hier.
Plaats reactie
AfAX
Premium Member
Premium Member
Uitgedeelde bedankjes: 30 keer
Bedankt: 25 keer

Via Yeloplay heb ik een aantal oude opnames staan die niet op de digicorder staan.
Deze nemen wel degelijk plaats in want als ik ze delete komt er meer HD space vrij.
Ik herinner me ook niet dat ik sommige (of alle) van de opnames ooit programeerde.

Niet dat het stoort, ik kan ze gewoon deleten, maar een verklaring is altijd welkom.
Iemand dit ooit tegen gekomen of een verklaring hiervoor heeft?
AfAX
Premium Member
Premium Member

Naar Telenet gebeld. Had er niet veel hoop op natuurlijk, en het brainless first line vrouwtje wist natuurlijk de klepel niet hangen... Digibox rebooten, iemand anders die iets zou programmeren, maar niet vatten wat een mens bedoelt.
Uiteindelijk een dossier geopend en ze zullen me binnen 5 dagen terugbellen.
Quid pro quo
Member
Member
Uitgedeelde bedankjes: 13 keer
Bedankt: 61 keer

Waren het toevallig opnames met een 18+ label? Niet enkel erotische films vallen hieronder :wink:

Heb het ook al voorgehad dat sommige actiefilms bij mijn 18+ opnames te vinden waren

https://www.netweters.be/t5/Hardware-in ... td-p/34518
AfAX
Premium Member
Premium Member

Idd. Wist zelf niet dat er een 18+ optie was.

18+ films zijn het niet echt, en weet je wat er bvb ook tussen stond: "De Sint" lol.

Maar nu: het betreft het wel opnames van 2015. Voordat we de box hadden dus denk ik. (het betreft dat laatste zwart model, en denk zelfs niet dat die al 4 jaar uit is?)
Plaats reactie

Terug naar “Telenet (Base, Chello, UPC)”