Bij deze bied ik een splinternieuwe Apple iPad Pro 12,9-inch 1 TB Wi-Fi + Cellular - Zilver aan met aankoopbon en in gesealde verpakking! Het gaat hier over het duurste topmodel!
Deze is aangekocht op 28/04/2019 bij Mediamarkt in België.
Ik stel (nog) geen minimum- en meeneemprijs in daar ik veronderstel dat alleen echte geïnteresseerden hier op reageren met een realistisch bod!
Apple iPad Pro 12,9-inch 1 TB Wi-Fi + Cellular - Zilver (NIEUW!)
- FiberMonkey
- Plus Member
- Bedankt: 4 keer
- FiberMonkey
- Plus Member
- Bedankt: 4 keer
Reden verkoop: wegens een fout op de webshop van Mediamarkt deze ‘heel goedkoop’ kunnen kopen. Was tot vorige week gereserveerd voor iemand uit de vriendenkring maar heeft uiteindelijk afgehaakt daar hij toch maar voor een maatje kleiner is gegaan.
Ik ga nog geen minimumprijs noch meeneemprijs geven. Bij een realistisch tegenbod mag deze wat mij betreft meteen weg.
Ik ga nog geen minimumprijs noch meeneemprijs geven. Bij een realistisch tegenbod mag deze wat mij betreft meteen weg.
- Goztow
- userbase crew
- Uitgedeelde bedankjes: 1423 keer
- Bedankt: 878 keer
Kan je je verkoop aanpassen zodat hij voldoet aan de regels ajb?
https://userbase.be/forum/viewtopic.php?f=73&t=21541
https://userbase.be/forum/viewtopic.php?f=73&t=21541
Bedank andere users voor nuttige posts, door op te klikken
- mailracer
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 224 keer
- Bedankt: 318 keer
FiberMonkey schreef:Reden verkoop: wegens een fout op de webshop van Mediamarkt deze ‘heel goedkoop’ kunnen kopen.
Ik vind 200 euro zeer goedkoop hiervoor, dus mijn bod is 200 euro
-
- Pro Member
- Uitgedeelde bedankjes: 41 keer
- Bedankt: 7 keer
zowel op de site van Mediamarkt als bvb. van Vanden Borre staat deze Ipad aan 1896,00 euro ...
ik weet niet waar je die screenshot met een prijs van 2119,00 euro vandaan haalt ??
ik denk dat je je inderdaad beter houdt aan de forum regels en een minimumprijs of richtprijs vermeld alleen al maar om fun-biedingen te vermijden
ik weet niet waar je die screenshot met een prijs van 2119,00 euro vandaan haalt ??
ik denk dat je je inderdaad beter houdt aan de forum regels en een minimumprijs of richtprijs vermeld alleen al maar om fun-biedingen te vermijden
-
- Pro Member
- Uitgedeelde bedankjes: 41 keer
- Bedankt: 7 keer
had je nu echt gedacht dat hij die voor 700,00 euro ging verkopen ??9livesuni schreef:
Beetje onterechte sneer niet. Hij heeft reeds een mooie marge van mensen die wel met geld over de brug komen.
beetje naïef toch ?