generation internet gestopt

Hebt u opmerkingen, klachten, steunbetuigingen voor Proximus (Belgacom)? Dan kan u deze hier kwijt.
Plaats reactie
hey69
Plus Member
Plus Member
Berichten: 161
Lid geworden op: 19 mei 2006, 13:44
Bedankt: 5 keer

Nog oude generation internet gebruikers hier?

ik kreeg enkele dagen geleden mn nieuwe factuur zoals elke maand deze periode , maar ipv de gebruikelijke 41.95, moet ik 49 euro betalen
contact genomen met billing @ proximus via chat, blijkbaar zou mn generation internet abo afgelopen zijn,eh heb ik nu een gewone internet maxi?


was dit niet voor het leven
tot je eventueel van contract veranderde?

Heb mn oude registratie mail teruggevonden,:

generation Internet (zonder vaste lijn)
Pride

1 EUR 34.00
/maand
Beschikbaarheid van de dienst Groen
Gewenste installatiedatum (nog te bevestigen) 22-03-2010
De prijzen kunnen aan voorwaarden gebonden zijn:
Generation Internet (zonder vaste lijn): http://eshop.belgacom.be/private/galler ... lus_nl.pdf
>> deze link is dood trouwens





ja ooit was dit 34 euro, nu dik 9 jaar geleden



via chat hebben ze me wel een jaar lang promo gegeven als compensatie? korting had er niet explicit achter gevraagd
Liko
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 34
Lid geworden op: 04 nov 2017, 10:11
Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
Bedankt: 2 keer

Kijk eens naar het aanbod van edpnet ...
arnevv
Starter
Starter
Berichten: 3
Lid geworden op: 23 maa 2015, 14:50

Bij mij is de korting ook weg gevallen.
Ben nu aan het kijken naar Edpnet.
Moet je de BBOX3 terug inleveren als je bij Proximus opzegt ?
Electribe
Pro Member
Pro Member
Berichten: 237
Lid geworden op: 02 jan 2011, 01:02
Uitgedeelde bedankjes: 4 keer
Bedankt: 37 keer

Bij mij was de korting vorige maand ook weg, maar deze maand staat er een correctie op de factuur en is de korting er 2 keer af gegaan.

Alles terug in orde dus, ik heb er zelfs niets voor moeten doen :banana:
Abusimbal
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1694
Lid geworden op: 30 okt 2004, 13:34
Uitgedeelde bedankjes: 194 keer
Bedankt: 85 keer

arnevv schreef:Bij mij is de korting ook weg gevallen.
Ben nu aan het kijken naar Edpnet.
Moet je de BBOX3 terug inleveren als je bij Proximus opzegt ?
Ligt eraan, vroeger, jaren geleden kreeg je die, dan is het veranderd naar gratis huur.
Dat zou op de factuur moeten staat vermoed ik.
Telenet All-Internet (Gigabit optie)
Samsung Galaxy S22 Ultra
Ubiquiti UDM Pro
Synology DS3615xs
Nvidia Shield TV console
Dell Latitude 5480
Microsoft Surface Pro 4
Garmin VivoSmart HR (activity tracker)
johann
Plus Member
Plus Member
Berichten: 196
Lid geworden op: 18 nov 2011, 00:44
Uitgedeelde bedankjes: 12 keer
Bedankt: 29 keer

arnevv schreef:Moet je de BBOX3 terug inleveren als je bij Proximus opzegt ?
Ik ben enkele maanden geleden eveneens overgeschakeld naar Edpnet. Ik kreeg daarbij effectief het verzoek van Proximus om mijn bbox3 terug te sturen. Je krijgt via mail een retourbon waarmee je naar het postkantoor moet. Die roetourbon zelf volstaat niet als terugzendlabel; er moet vanuit het systeem van bpost een specifieke verzendingsbon worden aangemaakt door de loketbediende. Beetje omslachtig, maar het werkt wel.
Gebruikersavatar
heist_175
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 13045
Lid geworden op: 07 okt 2010, 09:35
Locatie: Kempen
Uitgedeelde bedankjes: 433 keer
Bedankt: 856 keer

arnevv schreef: Moet je de BBOX3 terug inleveren als je bij Proximus opzegt ?
In principe wel.
Maar soms is het PX systeem - net als hun facturatie - zo'n draak dat ze het zich niet meer realiseren. En dan heb je geluk.

Als je naar EDP gaat zou ik de BB3 (proberen te) houden als backup en een Fritzbox nemen, waar je zelf vanalles kan instellen (DNS, DHCP ranges, ...).
arnevv
Starter
Starter
Berichten: 3
Lid geworden op: 23 maa 2015, 14:50

Overgeschakeld naar EDPNET
BBOX3 stond inderdaad op de factuur ,dus ik heb hem moeten terugsturen.
hey69
Plus Member
Plus Member
Berichten: 161
Lid geworden op: 19 mei 2006, 13:44
Bedankt: 5 keer

Electribe schreef:Bij mij was de korting vorige maand ook weg, maar deze maand staat er een correctie op de factuur en is de korting er 2 keer af gegaan.

Alles terug in orde dus, ik heb er zelfs niets voor moeten doen :banana:
Idem bij mij.
Plaats reactie

Terug naar “Proximus (Belgacom, Skynet)”