Hallo,
ik heb bij Orange een Mobile Business abonnement met 5 nummers. Dit abonnement loopt al van 2015, dus opzeg termijn van 2 jaar is reeds verlopen, ik had daarvoor gebeld om dit na te vragen. Ze vertelden me wel dat ik eerst schriftelijk moest opzeggen. En dan naar een andere provider gaan. Maar ik vermoed dat we beter eerst onze nummer overdragen naar een nieuwe provider, en dan schriftelijk opzeggen. Anders zijn we onze nummers kwijt. Klopt dit?
Gezien het beperkte gebruik zou ik kiezen voor Scarlet red. Dan hebben we ook een beetje mobile data.
Opzeg abonnement Orange
-
- Moderator
- Berichten: 16487
- Lid geworden op: 28 apr 2008, 11:22
- Locatie: Waregem
- Uitgedeelde bedankjes: 820 keer
- Bedankt: 2998 keer
Een GSM abonnement mag je nooit opzeggen.
Louter het portieren van je nummer(s) naar de nieuwe operator geldt als opzeg.
Louter het portieren van je nummer(s) naar de nieuwe operator geldt als opzeg.
VoIP: WeePee (vaste nummers geporteerd), Sipgate.de, Sipgate.co.uk, MegaVoip (uitgaand België).
Provider: Proximus Start (60/4 mbps down/up).
Modem/Router: Fritz!Box 7590 int, OS 07.39-97058 BETA, profiel 100/35.
Telefoon centrale: Euracom 181 achter FritzBox So.
TV: Telenet CI+, Fritz!DVB-C.
Provider: Proximus Start (60/4 mbps down/up).
Modem/Router: Fritz!Box 7590 int, OS 07.39-97058 BETA, profiel 100/35.
Telefoon centrale: Euracom 181 achter FritzBox So.
TV: Telenet CI+, Fritz!DVB-C.