Opzeg abonnement Orange

Heb je vragen of opmerkingen over deze provider via de kabel? Post dan je vragen hier.
Plaats reactie
kamiel
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 870
Lid geworden op: 18 jun 2012, 19:58
Uitgedeelde bedankjes: 156 keer
Bedankt: 40 keer
Provider

Hallo,

ik heb bij Orange een Mobile Business abonnement met 5 nummers. Dit abonnement loopt al van 2015, dus opzeg termijn van 2 jaar is reeds verlopen, ik had daarvoor gebeld om dit na te vragen. Ze vertelden me wel dat ik eerst schriftelijk moest opzeggen. En dan naar een andere provider gaan. Maar ik vermoed dat we beter eerst onze nummer overdragen naar een nieuwe provider, en dan schriftelijk opzeggen. Anders zijn we onze nummers kwijt. Klopt dit?

Gezien het beperkte gebruik zou ik kiezen voor Scarlet red. Dan hebben we ook een beetje mobile data.
Internet: EDPnet VDSL XS met Fritzbox 7360 als modem en router
VOIP: EDPnet (inkomend), Freevoipdeal (uitgaand) via C510IP
GSM: EDPnet (met Xiaomi Redmi)
philippe_d
Moderator
Moderator
Berichten: 16487
Lid geworden op: 28 apr 2008, 11:22
Locatie: Waregem
Uitgedeelde bedankjes: 820 keer
Bedankt: 2998 keer
Provider

Een GSM abonnement mag je nooit opzeggen.
Louter het portieren van je nummer(s) naar de nieuwe operator geldt als opzeg.
VoIP: WeePee (vaste nummers geporteerd), Sipgate.de, Sipgate.co.uk, MegaVoip (uitgaand België).
Provider: Proximus Start (60/4 mbps down/up).
Modem/Router: Fritz!Box 7590 int, OS 07.39-97058 BETA, profiel 100/35.
Telefoon centrale: Euracom 181 achter FritzBox So.
TV: Telenet CI+, Fritz!DVB-C.
Plaats reactie

Terug naar “Orange (Mobistar)”