![Smile :-)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Vrij goed uitgeruste X2
sensoren...Abusimbal schreef:En als het donker is ?Tim H. schreef:nieuwe wagen : VW Tiguan 2.0 TDI
wel knap de 360 camera (geen excuus meer als je paaltje raakt). Ook handig de android auto voor waze
De camera op mijn auto is zelfs in het volledig donker nog perfect bruikbaar; de achteruitrijlichten geven zoveel licht dat je probleemloos op camera achteruit kan parkeren. Maar goed ook, want de sensoren reageren eigenlijk te traag. De sensoren zitten er volgens mij vooral op voor het automatisch parkeren.Abusimbal schreef:Die zijn zo goed als niet in het donker (heel donker) te gebruiken.
Inderdaad, op onze Golf kiept het logo open. Onlangs met een kameraad in zijn Jeep Compass meegereden en die had duidelijk niet. Het beeld was redelijk vuil / wazig en dan nog eens van slechte kwaliteit.MClaeys schreef:Bij Volkswagen klikt de achteruitrijcamera in het logo.
Wat viel er tegen aan de Nokia? Ik denk dat hij vooral te traag is. Foto's zien er perfect uit maar 20 a 30s wachten voor hij alle sensors combineert was er te veel aan. Dit is een shot met oude Galaxy S5 in HDR mode en dan rawtherapee voor post processing. Als je zo lang moet wachten om te previewen was dit shot onmogelijk. De zon was snel aan het ondergaan, en de ballon was naar links aan het opschuiven en ik was aan het wachten tot hij zijn gasbrander liet gaan .....MClaeys schreef:Hier een maand Mate 20 Pro, erg tevreden van. Kwas aan t wachten op de Nokia 9 maar die viel helaas tegen.
Damn ik zou wel eens RDR 2 in 4K willen zien op de XBOX, die is grafisch wel sterker dan de PS4 pro.Sasuke schreef:Een 4k projector (optima uhd300x) en een Xbox OneX white edition. 2m breedbeeld in de slaapkamer is toch leuk hoor
Hahaha, geen last van met de focus rs mk3. Die is grotendeels voorwiel (mijn eerste setje pilot super sport zit er al door, achterste banden blijven maar gaan), maar on demand achterwiel, en die software is F* goed. Met torque vectoring kan je bochten brutaal pakken waar andere auto's al lang in de vangrail zaten. 1G skidpad er is niet veel gerief dat lateraal dat trekt. Supercars doen 1G en hoger.Lukada schreef:selder schreef:AWD of die verschrikkelijke software-front-aandrijving?
Enkele voorbeelden van shots zou leuk zijn.ub4b schreef:Vandaag de knoop doorgehakt voor de Huawei P30 PRO 256GB in blauw, die een Galaxy S5 moet gaan vervangen.
Bij CB besteld want als zaak koop ik die direct aan BTW 0:
https://www.coolblue.be/en/product/8285 ... -blue.html
Collega die ook fotograaf is had de P20 PRO en vandaag op een belangrijke "forum" stijl meeting bij een grote financiële speler, had hij een paar shots gemaakt in low light, en gewoon 0.0 ruis. Dat heeft me overhaald. Ik had de Nikon D750 mee en de Tamrom 15-30, die maakt ook perfect shots, maar zijn P20 valt wel veel minder op, en zwart-wit was fotografisch zelfs perfect en snel.
Niet gekocht maar overwogen:
1. Nokia 9 PureView -> cheap, maar veel te traag voor je een foto kan previewen
2. Xiaomi Mi 9 -> volgens de reviews ook een goede phone, maar wou all the way gaan, en de zoom van de P30 is een stuk beter, terwijl de kleuren van de Xiaomi iets correcter zijn, maar ik pas toch alles aan in een raw editor dus het kan me niet schelen
Niet overwogen: topmodellen samsung en apple.
Ik ook niet, tenzij de beemer cabrio uitvoering was.ub4b schreef:Recent nog met een M4 kunnen meespelen op de autobahn, hij begreep niet dat ik mee konMijn RS kost vermoedelijk de helft van die M4.
Dat is ook wat ik zei aan de telefoon, maar dan zeiden ze dat dit niet geldig is vanwege zakelijke bestelling.tien schreef:Heb je niet zowieso recht op terug sturen bij online aankopen? (zijn paar uitzonderingen maar denk hier wel mogelijk) Niet echt motivatie voor nodig.
Daarna bestel je dan gewoon dezelfde maar met juiste opties. (en controleer voor betaling dat optie wel degelijk meegenomen wordt, worst case andere laptop)
BenQ heb ik voor de eerste keer in huis. Zeer positief over, veel aansluitingen, usb hubs, goeie bouw- en schermkwaliteit (ook al ben ik geen beeldscherm guru). Als ze nu goed meegaan, ben ik zeker fan hiervan. De prijs ligt toch makkelijk een 20-30% dan bij de gevestigde waarden. Gekocht in promotie bij vandenborre aan 230/stuk (btw incl.)tien schreef:Benqs staan hier ook bij de (betaalbare) mogelijkheden als schermen aan vervanging toe zijn. (enige ervaring met merk was ook heel positief maar al van einde amiga tijdperk, hopelijk zo goed als de reviews beweren)
Eerlijk replacedirect origineel toetsenbordje kopen en vervangen minste miserie en je bent blijs5zone schreef:Dat is ook wat ik zei aan de telefoon, maar dan zeiden ze dat dit niet geldig is vanwege zakelijke bestelling.tien schreef:Heb je niet zowieso recht op terug sturen bij online aankopen? (zijn paar uitzonderingen maar denk hier wel mogelijk) Niet echt motivatie voor nodig.
Daarna bestel je dan gewoon dezelfde maar met juiste opties. (en controleer voor betaling dat optie wel degelijk meegenomen wordt, worst case andere laptop)
Ik heb qwerty aan docking station hangen en dat is ook waar ik de laatste 7-8 jaar mee gewerkt heb. Om dan te moeten werken met azerty op de laptop is dus echt verwarrend. En ik werk in een internationale omgeving, als iemand even op mijn laptop moet werken...
BenQ heb ik voor de eerste keer in huis. Zeer positief over, veel aansluitingen, usb hubs, goeie bouw- en schermkwaliteit (ook al ben ik geen beeldscherm guru). Als ze nu goed meegaan, ben ik zeker fan hiervan. De prijs ligt toch makkelijk een 20-30% dan bij de gevestigde waarden. Gekocht in promotie bij vandenborre aan 230/stuk (btw incl.)tien schreef:Benqs staan hier ook bij de (betaalbare) mogelijkheden als schermen aan vervanging toe zijn. (enige ervaring met merk was ook heel positief maar al van einde amiga tijdperk, hopelijk zo goed als de reviews beweren)
Heb een half jaart geleden eens een rit gedaan met een X1... maar die voortrein loopt gewoon weg als je wat sportief rijdt.selder schreef:BMW zegt er zelf van "we konden nog wel RWD doen, maar deze FWD is even goed"
Kijk op voorhand na of een ander toetsenbord wel past. Vaak bij dat soort modellen moet je naast het toetsenbord ook de top cover vervangen omdat daarin de grid inzit verwerkt waar het toetsenbord uiteindelijk inpast. Azerty -> Qwerty is vaak een andere vorm van Enter toets dacht ik.s5zone schreef:Dell heeft jammer genoeg het verkeerde toetsenbord geleverd (azerty vs qwerty). Ze zeggen dat ik bij bestelling azerty genomen heb (staat ook op bestelbon). Ik ben echter zeker dat ik qwerty genomen heb. Dell wil hier verder ook niets aan doen. Zou ik dit gewoon zelf veranderen of raden jullie iets anders aan?
Was niet één van de redenen dat je in een auto met RWD en evt een 6-in-lijn nogal wat binnenruimte opoffert door de langsliggende motor? Ik heb zelf een RWD van net geen 5 meter lang dus een paar cm kan er wel vanaf, maar in een compacte auto gaan die cm wel een verschil maken.selder schreef:"we konden nog wel RWD doen, maar deze FWD is even goed"
Klopt als je een International Qwerty neemt (zoals ze bv in Nederland en de US gebruiken). Je zou ook een UK Qwerty kunnen nemen, die heeft dezelfde vorm als een Azerty.joriz schreef:Azerty -> Qwerty is vaak een andere vorm van Enter toets dacht ik.
De F40 en F48 hebben niet hetzelfde onderstel, en weegt 300Kg meer, en heeft een véél hoger zwaartepunt dus dat kan je niet vergelijken.DarkV schreef:Heb een half jaart geleden eens een rit gedaan met een X1... maar die voortrein loopt gewoon weg als je wat sportief rijdt.selder schreef:BMW zegt er zelf van "we konden nog wel RWD doen, maar deze FWD is even goed"
Nee, als je een RWD gewoon bent is zo'n FWD toch wel een heel apart gevoel... al is dat misschien gewenning ?
Idd, RWD is/was leuk, maar of ik het ga missen is nog maar de vraag.SpecialK schreef:Was niet één van de redenen dat je in een auto met RWD en evt een 6-in-lijn nogal wat binnenruimte opoffert door de langsliggende motor? Ik heb zelf een RWD van net geen 5 meter lang dus een paar cm kan er wel vanaf, maar in een compacte auto gaan die cm wel een verschil maken.selder schreef:"we konden nog wel RWD doen, maar deze FWD is even goed"
En inderdaad, als't nu een M135i was zou je een serieus nadeel ondervinden van FWD, maar een 150 pk diesel... dat krijg je met de voorwielen ook nog wel op de weg gezetFord heeft een tijd lang een FWD met 350 pk in hun gamma gehad, en zelfs dat ging... redelijk goed
Het is een operationele leasing, dus spelen met de velgen en banden-maat katapulteert uw huurbedrag onmiddellijk tot ver voorbij uw budget.devastator schreef:Is de reden niet gewoon dat die goedkoper te produceren (en te verkopen) zijn en dus makkelijker tov een Golf te positioneren zijn ?
Vraagje: waarom een M-pakket met maar 17'' velgen?