Beste,
ben op zoek naar een 2de handsje MCE van Telenet.
Graag Pm of seintje indien je me kan helpen.
Gr
Telenet MCE (mobile coverage extender)
- seagull
- Elite Poster
- Twitter: WimVerlinden
- Uitgedeelde bedankjes: 51 keer
- Bedankt: 91 keer
- Contacteer:
Ik heb een Business Fibernet 240 plus abbo.
Volgens de klantendienst werken die dingen niet op mijn modem only 24*8 DOC 3 EMTA(DOCSIS).
Klopt dat of willen ze mij die MCE niet verkopen omdat ik geen telefonie afneem?
Volgens de klantendienst werken die dingen niet op mijn modem only 24*8 DOC 3 EMTA(DOCSIS).
Klopt dat of willen ze mij die MCE niet verkopen omdat ik geen telefonie afneem?
Business Fibernet 300 plus met Speedboost 1G Business- Proximus Internet Maxi fixed IP (failover)
Business Mobile Flex + (smartphone) & Business Mobile Flex (Mifi router) - 3CX/Teams Direct Routing - Proximus TV
Business Mobile Flex + (smartphone) & Business Mobile Flex (Mifi router) - 3CX/Teams Direct Routing - Proximus TV
- buthead
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 40 keer
- Bedankt: 68 keer
Heb VoWifo en VoLTE maar 2 of 3 van onze 4 toestellen ondersteunen dit niet 
Zijn gezin met 4 pers en gaan zaterdag naar Wigo 25GB omdat het goedkoper uitvalt over de ganse lijn, heb alles vergeleken en in excel gezet maar TN blijft voor gezin als ons het goedkoopst. DSL/VDSL is hier geen optie, kabel ervan geen idee of deze nog werkt als deze er nog zou liggen zelfs. tevens hebben we 3-4 max keer problemen maar op jaarbasis dus verder nooit klachten van TN.

Zijn gezin met 4 pers en gaan zaterdag naar Wigo 25GB omdat het goedkoper uitvalt over de ganse lijn, heb alles vergeleken en in excel gezet maar TN blijft voor gezin als ons het goedkoopst. DSL/VDSL is hier geen optie, kabel ervan geen idee of deze nog werkt als deze er nog zou liggen zelfs. tevens hebben we 3-4 max keer problemen maar op jaarbasis dus verder nooit klachten van TN.
Internet = PX FLEX pack
Telefonie/GSM = PX Mobiel
TV = PX pickx + Netflix + Disney+
Telefonie/GSM = PX Mobiel
TV = PX pickx + Netflix + Disney+