[Gezocht] Oude laptop

Iets te koop? Naar iets op zoek? Aparte regels gelden in dit forum (zie sticky).
Plaats reactie
bke
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 5 keer
Bedankt: 6 keer
Provider

Beste UB'ers

Een tijd geleden werd mij gevraagd om eens 'naar de oude laptop' te kijken om te zien of er nog iets mee te doen was. Mijn oordeel: zo oud als de straat en ik kan er niets aan doen. Slecht contact op adapter, ontbrekende toets etc... Nu is die laptop een tijdje blijven liggen in mijn bergruimte op het werk. Dit is een persoonlijke ruimte die niet afgesloten is... Ik wou hem onlangs terugbrengen, maar hij heeft pootjes gekregen... De doos ligt er nog, leeg uiteraard .

Nu voel ik mij daar toch niet goed bij. Ik zou willen iets van geld geven in de plaats, maar die mensen weten niet dat die laptop eigenlijk echt niets meer waard was.

Heeft iemand nog een oude laptop die weg mag of tegen een klein prijsje? Ik woon in regio Aalst en kan komen afhalen indien het in de buurt is.

Een dual core en 4 gb RAM en een kleine hd zijn meer dan voldoende dus ... Als hij op het internet kan ist goed .
Ares: (CPU) AMD Ryzen 1800x (RAM) 16GB DDR4 (HDD) Samsung Spinpoint F1 1TB (SSD) Samsung 970 EVO 250 GB (VGA) NVidia GeForce 1050 Ti 4GB (OS) Windows 10 Pro
Apollo: (CPU) AMD FX 8300 (RAM) 8GB DDR3 (HDD) Samsung Spinpoint F1 1TB (SSD) Samsung 850 EVO 256GB (VGA) AMD Radeon HD 5850 (OS) Windows 10 Pro
Plaats reactie

Terug naar “Te koop / Gezocht”