Hallo,
Ik heb een Proximus TV Decoder V6 te koop.
Toestel is gedurende +-1 maand getest geweest ongeveer een jaar geleden.
Ik had destijds een V5 decoder, met de opzeg van Proximus heb ik de V5 teruggestuurd en dus heb ik een V6 decoder op overschot.
Toestel komt zonder verpakking: TV Decoder + afstandsbediening + Voeding - toestel is in nieuwstaat.
Bieden vanaf 50euro
Meeneemprijs: 99euro
Verzendkosten: 5,7euro (Bij meeneemprijs 99euro neem ik de verzendkosten op mij)
Einde verkoop: Zondag 28 April 20:00u.
Locatie: Arlon / Maaseik (door de week ben ik in Arlon, weekends regelmatig in Maaseik), ophaling in persoon mogelijk na afspraak.
Proximus TV Decoder V6
-
- Pro Member
- Uitgedeelde bedankjes: 19 keer
- Bedankt: 23 keer
Ik heb wel interesse....maar wil er mijn vingers niet echt aan branden.
V6 decoders werden enkel maar in huur gegeven en nooit verkocht dus stel dat ik deze van jou koop hoe kan ik mij dan bij proximus verantwoorden dat ik deze LEGAAL heb verworven...lijkt me zeer moeilijk!
Ik behoorde tot de testgroep voor de v6 en op het einde mochten we wel kiezen of we onze oude v5 behielden of voor de nieuwe V6 gingen maar steeds onder de vorm van huren nooit kopen!
V6 decoders werden enkel maar in huur gegeven en nooit verkocht dus stel dat ik deze van jou koop hoe kan ik mij dan bij proximus verantwoorden dat ik deze LEGAAL heb verworven...lijkt me zeer moeilijk!
Ik behoorde tot de testgroep voor de v6 en op het einde mochten we wel kiezen of we onze oude v5 behielden of voor de nieuwe V6 gingen maar steeds onder de vorm van huren nooit kopen!