rare telefoonverbinding

Hebt u opmerkingen, klachten, steunbetuigingen voor Proximus (Belgacom)? Dan kan u deze hier kwijt.
Plaats reactie
Tim H.
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 759
Lid geworden op: 29 nov 2011, 22:31
Uitgedeelde bedankjes: 15 keer
Bedankt: 38 keer
Provider

deze ochtend als ik iemand uit mijn contactenlijst belde werd ik verkeerd verbonden.

even de situatie uitleggen. Ik bel dus met gsm naar iemand die in mijn contacten staat, deze persoon krijgt mijn oproep binnen maar als 'geconnecteerd'. Ondertussen heb ik iemand verkeerd aan de lijn. Om het nog specialer te maken werd ik bij het opleggen van die verkeerde persoon gewoon doorverbonden met iemand anders....ook verkeerd natuurlijk. Heb dit een paar keer voorgehad in een periode van 1 uur.

gesprek was tss proximus (ik) en mobistar of telenet

iemand een wilde gok hoe dit kan ?
krisken
Moderator
Moderator
Berichten: 19634
Lid geworden op: 07 nov 2006, 12:11
Twitter: kriskenbe
Locatie: Massemen - 91WET0
Uitgedeelde bedankjes: 1863 keer
Bedankt: 1003 keer
Contacteer:
Provider

Ik ga je geen gok geven, maar ik heb onlangs ook iets soortgelijk voorgehad wat ik maar niet kan verklaren...

Enige tijd geleden had ik per mail een afspraak gemaakt met iemand, en in de laatste mail mijn nummer gezet zodat die mij kon bellen als hij op weg was naar mij (verkoop op 2dehands.be). Ik kreeg plots een smsje dat hij door omstandigheden een half uurtje later zou zijn. Ik stuur iets terug van "ok, ik zie je wel verschijnen". Even later opnieuw een SMS met de vraag naar mijn adres. Hoewel ik het had gegeven per e-mail beantwoord ik deze sms dan met nogmaals mijn adres. Een half uur later nog steeds niemand (hoewel het amper 10 minuten rijden is). Dus ik probeer hem te bellen. Er neemt een Franstalige dame op die absoluut niet weet waar het over gaat. Terwijl ik met die dame aan het bellen ben (mij aan het excuseren voor het storen) stopt er een auto voor mijn deur, en wandelt de koper gewoon naar mij toe. Zonder GSM. Bij navraag of zijn gsm in doorschakelen stond of geen bereik of whatever antwoord deze negatief. Ik doe hem het hele verhaal en kreeg als antwoord dat hij dat nog nooit had meegemaakt. Dus ik nam opnieuw mijn gsm, belde opnieuw zijn nummer (geverifieerd door hemzelf) en kwam opnieuw bij die Franstalige dame uit. Toen ik een andere GSM nam (andere provider) bleek ik wel te kunnen bellen naar hem.

Zijn provider was Telenet/Base.
Eerste gesprekken gevoerd via Orange abo, nadien via Scarlet (geslaagde poging).

Internet = Orange 100/10Mbps + WirelessBelgië
Telefonie = EDPnet + OVH
GSM = Orange Go Extreme + Scarlet Red
TV = TVV App + Netflix + Disney+ + Streamz
Netwerk = Mikrotik + Ubiquiti
konda
Premium Member
Premium Member
Berichten: 559
Lid geworden op: 06 feb 2011, 13:15
Uitgedeelde bedankjes: 13 keer
Bedankt: 51 keer
Provider

Ik telefoneerde vorige week met mijn Orange gsm naar Px vast en werd begroet met dit is een verboden nummer in de 3 landstalen
Gebruikersavatar
mailracer
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3870
Lid geworden op: 23 feb 2010, 21:03
Uitgedeelde bedankjes: 224 keer
Bedankt: 318 keer
Provider

enige tijd geleden waren er problemen met de gateway tussen het vast telefoonnetwerk van proximus en de andere (mobiel en extern). mss heeft dit ermeer te maken :idea:
Plaats reactie

Terug naar “Proximus (Belgacom, Skynet)”