Blijkbaar heeft er een editor de traject-controle tussen Wetteren en Erpe-Mere terug toegevoegd aan Waze ?!
Waze was vrij snel up-to-date toen die trajectcontrole gedeactiveerd werd omwille van werken aan die brug in Erpe-Mere. Echter, bij mijn weten is die traject-controle nog altijd niet actief. Meer zelfs, ook de camera's aan de brug in Wetteren zijn verdwenen, dus lijkt of ze de gehele traject-controle nu weggenomen hebben en niet van plan zijn die terug te brengen ? Of zal er gebruik gemaakt worden van andere camera's ?
Overigens heb ik nu gemerkt dat ter hoogte van Zwijnaarde op de E40 ook in beide richtingen borden staan van traject-controle, maar ook daar zijn (nog) geen camera's te zien. Hier geeft Waze ook nog totaal geen melding.
Verder blijf ik me wel ergeren aan hoe Waze minder evidente (of zelfs sluip-) routes voorstelt, terwijl de normale route dan meerdere minuten sneller blijkt te zijn. Gisterenavond nog. Ik kom van Zaventem en Waze wil me weer doen laten afrijden in Wemmel om de parallele Expo-sluipweg te nemen. Heb er geen zin in, dus rijd ik gewoon door, gaat er prompt DRIE minuten af van mijn ETA. Ik was nochtans nog geen 10' ervoor vertrokken.