Scarlet verkoopt Tiscali-portaal aan MSN

Zit je met opmerkingen en een paar vragen over Scarlet of in verband met het vroegere SurfADSL, Tiscali of dxADSL? Post ze dan hier maar.
Plaats reactie
Kochanie
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 750
Lid geworden op: 08 jan 2005, 12:44

Wie ooit een internetverbinding afsloot met de toen steeds groeiende portaalsite Tiscali, zit sinds december vorig jaar als abonnee bij de Belgische tak van het Nederlandse Scarlet. Maar niet voor lang meer: Scarlet heeft het voormalige Tiscali-portaal doorverkocht aan Microsoft’s MSN.

Met ongeveer 460.000 bezoekers per dag is MSN Belgium nu al de allergrootste. Met Tiscali komen er daar nog eens zo’n 13.000 surfers bij. Scarlet gaat zich op het bedrijfsleven concentreren.

Bron Nieuwsblad
Sub Zero
Administrator
Administrator
Berichten: 6181
Lid geworden op: 15 sep 2002, 12:14
Locatie: Herzele
Uitgedeelde bedankjes: 74 keer
Bedankt: 121 keer
Contacteer:

Tja, wat wil je? Als je msn update of installeert, dan zaagt hij 500x of hij je startpagina niet op msn.be mag zetten. Op de duur zou je sommige programma's gewoon hun zin geven...
Afbeelding
Siglo
Premium Member
Premium Member
Berichten: 579
Lid geworden op: 06 sep 2004, 14:56
Locatie: /var/www
Bedankt: 1 keer

Je zal als abonnee toch bij Scarlet blijven??? MSN Belgie gaat toch geen dsl provider worden. Het is gewoon de tiscali.be portaal die verkocht is neem ik aan?
Gebruikersavatar
PowerSoft
Premium Member
Premium Member
Berichten: 589
Lid geworden op: 30 maa 2004, 20:33
Uitgedeelde bedankjes: 6 keer
Bedankt: 1 keer

Siglo schreef:Je zal als abonnee toch bij Scarlet blijven??? MSN Belgie gaat toch geen dsl provider worden. Het is gewoon de tiscali.be portaal die verkocht is neem ik aan?


inderdaad :) enkel de portaal
Gebruikersavatar
pointbreak
Member
Member
Berichten: 79
Lid geworden op: 20 feb 2005, 16:54
Twitter: debeuckelaer
Locatie: Schoten
Bedankt: 1 keer

Scarlet heeft een samenwerkingsakkoord afgesloten met MSN.
Net zoals dat het geval is met Telenet.
Bezoek http://www.tiscali.be en u vindt er alle noodzakelijke info.
Dat Scarlet zich zou gaan toeleggen op bedrijven verwonderd me sterk.
Aangezien Scarlet one een typisch particulier produkt is.
En waarom zou dan een reclamecampagne opgestart worden voor particulieren.
Ook in Nederland is Scarlet een provider hoofdzakelijk voor particulieren.
Scarlet biedt in Nederland tevens digitale televisie aan voor een zeer democratische prijs.
Zeker niet te vergelijken met de prijzen die hier in België zullen betaald moeten worden.
Ook kan je zeer hoge snelheids breedbandverbinding bekomen in Nederland bij Scarlet.
Zie hiervoor op http://www.scarlet.nl
Het is uiteraard niet uitgesloten dat Scarlet zich meer zal gaan toeleggen op de zakelijke markt.
Maar of ze daarmee succes zullen boeken in België ??
Gebruikersavatar
The_Borg
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1759
Lid geworden op: 22 dec 2003, 20:25

Echt verschrikkelijk, een een product van MS dat ze hebben verkregen door hun monopolie inzake OSen. Denk nu niet dat ze aan een half miljoen gebruikers zouden geraken, moesten ze niet bij iedere MSN installatie de boel forceren (of windows installatie). Ik snap trouwens het hele portalgedoe nog altijd niet. Na 4 jaar internet heb ik nog geen 2 seconden zin gehad om mijn homepage op tiscali.be of msn.be te zetten (zoals de mede-UBers vermoed ik). Google haalt het al jaar na jaar gedurende de laatste 3 jaar en dat zal nog wel zo even blijven :) (ik ben zo niet voor allerhande bars).
"We are the Borg. Lower your shields and surrender your ships. We will add your biological and technological distinctiveness to our own. Your culture will adapt to service us. Resistance is futile."
Plaats reactie

Terug naar “Scarlet (SurfADSL, Tiscali, dxADSL)”