Ik heb er een beetje genoeg van om anoniem in discussie te gaan met mensen.
Iedereen mag weten wie ik ben, wat ik doe, wat mijn achtergrond is.
Dat is misschien wat gemakkelijker voor andere discussieleden om wat meer in te leven misschien of wat dan ook.
Bij deze dus :
Ik ben Raf Van Gestel. Ik heb industriële wetenschappen gestudeerd in het secundair onderwijs. In het laatste jaar hadden wij iets van een 9 uur wiskunde per week waar ik nog altijd terecht trots op ben.
Daarna heb ik een jaar microprocessoren gevolgd (dat heette zo begin jaren '90) in de Londenstraat in Antwerpen.
Ondanks ik daar geslaagd was zag ik dat toch helemaal niet zitten en ben dan in de biochemische wetenschappen gestapt waar ik een diploma behaalde.
Begin jaren '90 heb ik in de titaandioxide productie van Bayer gewerkt, later KerrMc Gee. De herstructureringen daar hebben mij in de syndicale richting geduwd.
Daarop heb ik 10 jaar in de petroleumraffinage gewerkt. Vandaar misschien mijn usernaam... Maar ik ben dus blij dat ik daaruit gesukkeld ben. Eerlijkheidshalve ben ik daar als delegee ontslaan en terug aangeworven na massaal protest van de achterban...
Na die 10 petroleumjaren ben ik dus bij Air Liquide gesukkeld. Een gasfabriek waar ik als operator insta voor de productie van waterstof en koolstofmonoxide. Waterstof ligt mij heel nauw aan het hart, maar niet op de manier waarop mijn werkgever het produceert. Langs die kant probeer ik een verschil te maken, maar soms lijkt het meer vechten tegen de bierkaai...
Ik wil maar meegeven dat dit technologisch forum wel wat meer is dan de IT toepassingen.
Voila. Een gediplomeerde (master) in de biochemie en met een shiftachtergrond van meer dan 25 jaar. Kwestie van de hypocrisie wat achterwege te laten.
Ik treed uit de anonimiteit
- honda4life
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 186 keer
- Bedankt: 315 keer
Er ontbreekt nog een foto
Neenee, maakt niet uit Raf hoe discussies hier gevoerd worden of wie je werkelijk bent.
Sommigen zijn constructief en andere niet, dat is nu eenmaal zo![Wink :wink:](./images/smilies/icon_wink.gif)
![Angel :angel:](./images/smilies/icon_angel.gif)
Neenee, maakt niet uit Raf hoe discussies hier gevoerd worden of wie je werkelijk bent.
Sommigen zijn constructief en andere niet, dat is nu eenmaal zo
![Wink :wink:](./images/smilies/icon_wink.gif)
✂ – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – –
- Joe de Mannen
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 487 keer
- Bedankt: 556 keer
Modbreak:
foto’s posten van iemand anders laten we uiteraard niet toe
J.foto’s posten van iemand anders laten we uiteraard niet toe
Ik ben alleen verantwoordelijk voor mij eigen uitspraken, niet voor wat anderen ervan maken of aan toevoegen...
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 254 keer
- Bedankt: 210 keer
Wel, hoedje af voor zoveel openheid.petrol242 schreef:Ik heb er een beetje genoeg van om anoniem in discussie te gaan met mensen.
Iedereen mag weten wie ik ben, wat ik doe, wat mijn achtergrond is.
Dat is misschien wat gemakkelijker voor andere discussieleden om wat meer in te leven misschien of wat dan ook.
Hoe onfeilbaarder de god, hoe langer de tenen...
-
- Starter
- Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
- Bedankt: 2 keer
Hoe wordt waterstof daar gemaakt? Aardgas en stoom?petrol242 schreef:... Waterstof ligt mij heel nauw aan het hart, maar niet op de manier waarop mijn werkgever het produceert. Langs die kant probeer ik een verschil te maken, maar soms lijkt het meer vechten tegen de bierkaai...
...
- Joe de Mannen
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 487 keer
- Bedankt: 556 keer
Ow, dan heb je een hoge functie, je hebt een stoel
J.
![Banana :banana:](./images/smilies/icon_banana.gif)
J.
Ik ben alleen verantwoordelijk voor mij eigen uitspraken, niet voor wat anderen ervan maken of aan toevoegen...
-
- Moderator
- Twitter: kriskenbe
- Uitgedeelde bedankjes: 1863 keer
- Bedankt: 1003 keer
- Contacteer:
Ah, dan ben jij een leverancier van wat ik gebruik ![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Medicale zuurstof, komende van ... Air liquide![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Medicale zuurstof, komende van ... Air liquide
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Internet = Orange 100/10Mbps + WirelessBelgië
Telefonie = EDPnet + OVH
GSM = Orange Go Extreme + Scarlet Red
TV = TVV App + Netflix + Disney+ + Streamz
Netwerk = Mikrotik + Ubiquiti
- petrol242
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 88 keer
- Bedankt: 271 keer
Ja, inderdaad. Ook zuurstof, stikstof en argon.
Maar ik ben niet de leverancier, maar de producent.![Banana :banana:](./images/smilies/icon_banana.gif)
@Petrikske : Hebben wij in deze een argument nodig?? Ik kom gewoon uit voor mijn identiteit. Dit is dus op zich geen discussie. Wil je mijn argumenten kennen in de talloze discussies op dit forum wil ik je ten stelligste aanraden om dat eens na te lezen.
Maar ik ben niet de leverancier, maar de producent.
![Banana :banana:](./images/smilies/icon_banana.gif)
@Petrikske : Hebben wij in deze een argument nodig?? Ik kom gewoon uit voor mijn identiteit. Dit is dus op zich geen discussie. Wil je mijn argumenten kennen in de talloze discussies op dit forum wil ik je ten stelligste aanraden om dat eens na te lezen.
-
- Pro Member
- Uitgedeelde bedankjes: 16 keer
- Bedankt: 21 keer
@krisken: beroepsmatig gebruik hoop ik?